Bagaimana untuk membuat pigtails untuk kanak-kanak perempuan


Gadis-gadis itu sememangnya mengizinkan kemungkinan yang lebih besar dan bervariasi dalam menjaga "rupa bayi", kedua-duanya berkaitan dengan pakaian, kedua-duanya mengenai gaya rambut. Dalam panduan ini, kami akan menunjukkan bagaimana untuk meny...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Gadis-gadis tidak dapat dinafikan lebih baik dan kemungkinan berlainan dalam menjaga "rupa bayi", kedua-duanya berkaitan dengan pakaian, kedua-duanya berkenaan dengan cara gaya i rambut. Dalam panduan ini, kami akan menunjukkan bagaimana untuk menyikat rambut yang terkecil, dan khususnya, bagaimana untuk melakukannya pigtails untuk gadis-gadis.

diperlukan

  • Sikat dengan gigi yang ketat
  • berus
  • Band getah berwarna untuk rambut
  • Klip rambut

Tebal, licin atau keriting, sederhana atau pendek, rambut harus selalu teratur, terutama bagi mereka, seperti kanak-kanak, tempat yang ramai seperti sekolah, tadika, gimnasium dan kolam renang. Mengabaikan penjagaan mereka, mendedahkan lebih banyak kepada risiko pediculosis, atau melihat rambut bayi anda dipenuhi dengan kutu. Ia adalah penting untuk mengekalkan gaya rambut, terutamanya kanak-kanak perempuan yang rata-rata memakai rambut lebih lama daripada kanak-kanak, sentiasa teratur, dikumpulkan dalam komposisi mudah dan praktikal. Mungkin dengan menggunakan ekor dan pigtail, yang cenderung mengandungi peluang penularan dan pada masa yang sama memberikan penampilan yang baik.

Bagaimana untuk membuat ekor rambut? Mari kita dapatkan segala yang kita perlukan dan simpannya dekat. Kami mula berus rambut, lembut, bermula dari lampiran dahi ke nape. Dalam operasi ini kita akan cuba untuk menghapuskan semua nod yang ada sekarang. Dari pusat kepala kita membahagi rambut dengan separuh menggunakan sikat bergigi halus. Kami memanfaatkan operasi ini untuk menubuhkan kedudukan ekor, tengah, atas atau bawah. Ambil salah satu daripada kedua-dua helai dengan tangan anda, pasangkannya sekali lagi dan selesaikannya dengan jalur anjal, dengan tegas dengan 3-4 pusingan pada kunci yang sama. Kami mengulangi operasi yang sama dengan helai lain, cuba untuk mendapatkan kedudukan simetri kedua-dua ekor.

Sekiranya rambut mempunyai panjang yang tidak berlebihan, iaitu kira-kira tiga empat sentimeter, kita boleh mencuba diri dalam penciptaan banyak bulu tebal yang dikumpulkan, supaya sepenuhnya mengisi kepala bayi, terus membetulkannya dengan elastik tertentu, sangat nipis dan kecil untuk mengelompokkan pigtail dua hingga dua, dengan itu memperoleh kesan "bersih" yang bagus. Kami membetulkan kunci yang paling memberontak dengan pakaian berwarna oris mini atau hairpins, di pasaran terdapat banyak warna dan bentuk: bunga, hati dan rama-rama. Bayi kita sekarang mempunyai kepalanya teratur. Dalam masa yang sangat singkat anda akan terbiasa dengan upacara kecantikan yang menyenangkan ini dan dengan sedikit usaha kami akan pastikan untuk menghantarnya ke sekolah dengan sempurna.

Tips

Jangan lupa:

  • Elakkan melakukan pigtails pada rambut yang baru dibasuh, kerana mereka cenderung tergelincir,
Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:
  • Bagaimana untuk mengeringkan rambut bayi
  • Bagaimana untuk membasuh rambut bayi anda
  • Bagaimana cara memotong rambut kanak-kanak
  • Cara memilih syampu bayi

Video: BRAİD CHİLD GAYA RAMBUT KANAK KANAK UNTUK GADİS GADİS KECİL