Saya berjuang untuk kembar saya dan sekarang saya seorang ibu yang bahagia


Kisah seorang ibu yang mengalami kehamilan kembar sukar kerana salah seorang daripada anak-anak perempuan itu bertambah sedikit dan bertembung dengan doktor yang menasihatkan penggugurannya

Dalam Artikel Ini:

Kisah tentang kehamilan yang sukar

Kehamilan kehamilan tidak mudah. Dan ibu mesti menjalani pemeriksaan selama sembilan bulan. Malangnya ada juga komplikasi, tetapi selalunya semuanya diselesaikan dengan baik, walaupun sesetengah doktor sering membuat situasi yang lebih rumit.

Dan itulah yang berlaku kepada seseorang Pianetina, yang ingin menceritakan kisahnya. Walaupun kesukaran dan pendapat perubatan yang bertentangan, ia telah berjalan dan sekarang ia adalah satu ibu gembira dengan dua anak kembar.

Tahun 2011. Saya sudah mempunyai bayi hampir 3 tahun dan saya hamil: 2 kembar! Tetapi dengan serta-merta kehamilan saya terbukti sukar: secara fizikal saya baik-baik saja tetapi di dalam saya musnah... kerana salah satu dari 2 tidak berkembang. Maksudnya, sementara yang pertama tumbuh dengan normal, yang lain melakukannya dengan lebih perlahan. Pakar sakit puan saya menghantar kami ke Milan untuk gema yang lebih mendalam.

Gemini, panduan praktikal dan memberi jaminan kepada ibu bapa

Moral: menurut doktor gadis kecil pastinya ada yang salah. Menurut mereka saya perlu melakukan amniosentesis dan ujian-ujian lain dan akhirnya campur tangan... dengan pengguguran... dengan semua risiko yang terlibat, walaupun untuk kakaknya.

Ini adalah detik-detik yang sangat sukar... tetapi pada akhirnya saya dan suami saya memutuskan untuk pergi, tanpa memberikan terlalu banyak perhatian kepada doktor. Kami mempunyai iman. Nora kecil saya membuatnya, Pada saat lahir, beratnya hanya 700 gram2 bulan inkubator, kemudian dipanaskan katil dan selepas bulan ketiga dia berada di rumah. Berapa banyak kebimbangan?

Menurut doktor, dia tidak boleh dilahirkan tetapi kini dia bersama kami, dia berumur satu setengah tahun, dia bermain, dia masih tidak berjalan tetapi dia hilang sedikit... tetapi di atas semua dia baik-baik saja!

Saya ingin berkongsi cerita ini dengan semua ibu dan bapa yang akan atau akan mendapati diri mereka dalam situasi kita... memberi mereka keberanian dan harapan. Malah doktor bernasib baik.

Video: Ungkapan Kata Hati Orang Tua Untuk Anak || Kata-Kata Mutiara Kehidupan Untuk Buah Hati