Saya kehilangan anak-anak saya, tetapi saya merasakan semuanya sama


Seorang wanita muda ingin berkongsi dengan kita kesakitan untuk kehilangan kembaran yang menunggu dan memberitahu kita bagaimana seorang ibu merasakan walaupun anak-anaknya hilang

Dalam Artikel Ini:

Kisah pengguguran

Melalui peminat Facebook rasmi kami, kami mengutip cemuhan seorang wanita muda, yang kehilangan kembaran yang menunggu dia pada minggu ke-13 dan, ketika cuba mengatasi rasa sakit, memberitahu kami bagaimana seorang ibu merasakan hal yang sama.
"Saya mula mengikuti halaman cantik anda sejak saya mendapati saya hamil dengan kembar saya, dua lelaki pada kehamilan pertama saya (Kembar monozigotik monokorosis monokorotik... semua yang berlaku kepada satu, berlaku kepada yang lain, berkongsi segala-galanya, walaupun plasenta yang berfungsi untuk dua orang - kehamilan sedikit 'istimewa'.

Bagaimana untuk mengatasi kesakitan untuk pengguguran spontan

Malangnya pada minggu ke-13 dikemukakan saya harus melahirkan dua anak saya kerana virus selesema melanda saya, serta anak-anak saya, yang tidak membuatnya. Ia adalah dahsyat, masa yang paling teruk dalam hidup saya dan suami saya yang selalu berada di sebelah saya. Kekosongan tidak dapat dikemukakan.
Dari sudut pandangan tertentu, ia adalah "baik"Itulah bagaimana ia pergi, sebagai pergi ke hadapan, jika mereka selamat virus selesema, mungkin sudah pasti beberapa masalah jantung atau otak... dan pilihan kemudian akan menjadi lebih sukar, kerana ia bergantung kepada kita, dan tidak diwajibkan.

Perut pada bulan kehamilan ketiga

Bagaimana benjolan bayi berkembang dalam sembilan bulan (9 imej) Sembilan gambar selama sembilan bulan, untuk mengikuti bagaimana benjolan bayi tumbuh

Ia tidak dapat dijelaskan apa yang kita cuba, terutamanya saya di meletakkan mereka di dunia dalam keadaan tersebut, tetapi kita cuba menjadi kuat dan mengatasi masa buruk ini, dengan begitu banyak harapan di hati. Saya sangat berharap bersinar di mata suami saya yang sangat berhak.
Saya berumur 25 dan setengah tahun dan saya tidak mahu berputus asa! Saya rasa "ibu"Saya melihat perkara-perkara dari sudut pandangan yang lain, saya terus mencintai suami saya untuk kegilaan dan saya ingin membayar kebahagiaan yang besar bahawa kedua anak saya telah memberi kita malu kerana kita tahu tentang mereka. daripada kewujudan yang berbeza dan istimewa.

Pengguguran, Facebook membantu mengatasinya

Bagaimana ia pergi kepada mereka yang mengalami pengalaman seperti saya? Saya mempunyai banyak harapan tetapi kadang-kadang saya bimbang sesuatu yang mungkin tidak baik pada masa depan. "

Video: DIWAN - SHORT FILM ( Penyesalan Seorang Kakak )