Saya akan beritahu anda dongeng: "dongeng yang salah"


Juga minggu ini behappyfamily dan "Saya akan beri anda dongeng" menawarkan anda cerita baru. Di antara pengguna itu, "Fable Fair" Betty dipilih

Dalam Artikel Ini: Saya akan beritahu anda kisah dongeng dan Ibu Planet teruskan kerjasama untuk memberikan penglihatan kepada cerita-cerita yang ditulis oleh pengguna laman web yang indah ini yang didedikasikan untuk dunia ajaib cerita dongeng. Kisah dongeng yang dipilih minggu ini oleh Staf Editorial Saya akan beritahu anda kisah dongeng รจ Betty "Fair Fable".
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Il porcospino monello"
Suatu hari di sekolah guru wali wanita seorang bayi dia memanggil anak-anaknya dalam permaidani berwarna kuning yang indah, ia adalah sudut bacaan, di mana mereka santai dan mendengar dengan gembira dengan cerita-cerita! "Berjuanglah anak-anak, saya membaca seorang wanita cantik cerita dongeng! ", kata guru itu, dan di sini dalam masa yang sangat singkat semua orang datang bersemangat! Akhirnya buku yang hebat itu berada di tangan manis guru...
Sebaik sahaja dia mula membaca tingkap yang dibuka dan angin yang kuat membuat laman-laman itu berkedip! Sebaik sahaja dia menutup tingkap, dia mula menceritakan kisah itu... "Sekali seketika ada seorang gadis kecil yang dipanggil hud menunggang biru yang terpaksa pergi dan melihat serigala yang sejuk..." Noooo guru! tetapi cerita itu salah, ia dipanggil Hood Red Riding Little dan pergi dari nenek bukan dari serigala! "kata semua kanak-kanak, anda betul," jawab Smemorina. "Saya pergi tanpa membuat kesilapan," dia berjalan kaki Little Blue Riding Hood bertemu seorang wanita tua yang memberinya epal "Tetapi tidak, ia masih salah, itu tidak seperti itu!" dalam koridor seluruh kelas.
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Cinta untuk diri sendiri"
Tiada siapa yang boleh faham mengapa guru itu salah dalam cerita, tetapi inilah satu lagi angin datang ke sekolah! Dan dengan kejutan mereka melihat semua huruf keluar dari buku dongeng dan bergaul dengan satu sama lain! "Inilah yang berlaku!" Gigetto berkata, "angin meletupkan semua huruf dan merosakkannya". Smemorina kemudian memberi jaminan kepada kanak-kanak "mendengar cerita walaupun jika salah, anda pasti akan menyukainya!" Di mana kami telah tinggal: "Sekali seketika ada seorang gadis kecil yang dipanggil Hood Blue Riding Little yang akan mencari serigala yang berjalan-jalan dingin, Little Blue Riding Hood bertemu seorang wanita tua yang memberinya apel, sebaik sahaja dia merasainya Hidung menjadi sangat panjang dan telinga menjadi seperti keldai, dan pada satu ketika semua anak-anak ketawa dan tidak ada yang memberi perhatian kepada fakta bahawa cerita itu salah! "
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Antara habuk... dan langit"
"Baca Maestra! Buat cerita ini ketawa" mereka semua berkata bersama-sama. "Pada satu ketika hud biru menunggang kuda bertemu seorang putera yang memecahkan mantera itu dan jadi telinga dan hidungnya kembali normal!"

cap-rosso1_1


Dari hari itu mereka selalu meninggalkan tingkap terbuka supaya angin dapat mencampur-adukkan semua cerita dan sentiasa mencipta yang baru! Dan di atas semua biarkan anak-anak bersenang-senang!

Video: WOW! Inilah Transformasi UPIN IPIN Dewasa