Saya akan beritahu anda kisah dongeng: Cerita beruang kastil yang indah


Juga minggu ini behappyfamily dan "Saya akan beri anda dongeng" menawarkan anda cerita baru. Antara pengguna yang dipilih "Kisah bear of the beautiful castle" oleh Rosa Rita Formica

Dalam Artikel Ini: Saya akan beritahu anda kisah dongeng dan Ibu Planet teruskan kerjasama untuk memberikan penglihatan kepada cerita-cerita yang ditulis oleh pengguna laman web yang indah ini yang didedikasikan untuk dunia ajaib cerita dongeng. Kisah dongeng yang dipilih minggu ini oleh Staf Editorial Saya akan beritahu anda kisah dongeng รจ "Kisah bear of the beautiful castle" oleh Rosa Rita Formica.
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Il porcospino monello"
Kisah dongeng yang didedikasikan kepada mereka yang percaya bahawa keberanian menjadi rapuh adalah satu-satunya cara untuk menjadi kuat.

yang beruang mereka berbulu, kesepian dan sentiasa kelihatan sombong. Beruang cerita saya tidak seperti itu. Dia seolah-olah lahir di kalangan orang ramai, dia tahu bagaimana untuk mengadakan perhimpunan di dataran desa kecil di mana dia tinggal. Semua orang mendengarkan dia dengan gembira dan mendorong diri untuk mendorong di hadapan kotaknya untuk mendengar kata-kata beliau. Dia beruang yang bijak, dan dia mempunyai banyak cerita tentang kehidupan. Perjalanan melalui laut, penemuan yang luar biasa, pertempuran yang sukar, mencintai dan banyak pelajaran yang dia juga belajar dengan penderitaan. Dia memberikan senyuman dan ketenangan kepada mereka yang mendekatinya. Dia berpakaian seluar beludru ringan dan penyokong warna-warni dari semua warna. Dia tinggal di sebuah kubu, kubu Bel Castello, jadi semua orang memanggilnya "Beruang istana yang cantik". Rumahnya mempunyai menara yang indah dengan menara marmar putih dan dia membagikannya dengan kawannya, serigala, letih, lemah tetapi dengan hati yang diperkaya oleh banyak pengembaraan.
Tetapi beruang tidak hidup bersendirian?
Ya, tetapi beruang yang saya katakan tidak suka kesepian. Dalam hal ini juga dibezakan dari esei lain. Serigala dia sangat rajin dan peduli untuk bersahabat dengan kawannya yang ramah yang duduk di meja lapar. Dia menyediakan mereka setiap hari, hidangan yang lazat, pakaian lavender yang dipakai, api sentiasa dihidupkan. Beruang istana yang indah suka kehangatan yang datang dari kasih sayang yang ikhlas. Serigala itu mempunyai bulu berwarna gelap, nipis, tinggi dan selalu berpakaian dengan baik. Dengan gelasnya pada hidungnya yang panjang dan tajam, dia duduk di bilik komputer dan membantu beruang, kawannya, dalam setiap tugas. Tetapi suatu hari ia berlaku apa yang selalu berlaku (dan bernasib baik, kerana cerita-cerita itu tidak akan membosankan), atau sesuatu yang tidak dijangka berlaku.
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Cinta untuk diri sendiri"
Ya, yang tidak dijangka.
Anda mesti tahu bahawa kawan kami Dia suka madu, molase sangat banyak. Di negara itu, dan di sekitarnya, dengan ejaan yang aneh, lebah tidak lagi menghasilkannya. Dikatakan bahawa penyihir Baluf, menafsirkan rasi-rasi langit, telah melihat dengan teleskopnya lulus seorang penyihir yang sangat marah. Dia, terlepas dari itu, telah memutuskan untuk menghilangkan kemanisan pengeluaran itu. Jadi, tidak ada madu. Beruang itu hidup dengan tenang, berkata dia tidak mempunyai keperluan dan keinginan: dia bijak. Orang bijak tidak ada... kerana ayah dan ibunya telah mengajarnya itu. Walau bagaimanapun, secara rahsia, kadang-kadang, dia bermimpi untuk makan sedikit madu dan menyebarkannya ke wajahnya hingga ke hidungnya dan mungkin juga di telinganya. Dia membayangkan menyelam ke dalam cecair kuning, berenang dari pagi hingga malam dan mungkin tetap bertahan dengan jaket hidupnya yang besar !!! "Uhmm... honey !!!" Dan dia menjilat mukanya, menutup matanya. Dia menyembunyikan hasrat ini kepada semua orang kerana dia agak malu mengenainya. Titik lemahnya. Tetapi siapa yang tiada? Malah raksasa mempunyai mereka... titik lemah. Anda yang kecil yang anda dengar, adakah anda mempunyai titik lemah?
BACA JUJU: Saya akan memberitahu anda dongeng: "Antara habuk... dan langit"
Saya fikir begitu, saya mempunyai mereka juga saya memberitahu cerita ini !!! Suatu hari, Ognisanti, apabila labu dan lilin dinyalakan di rumah-rumah dan makan berangan-berangan pada kehendak, di atas bumbung istana istana yang indah berhenti burung hantu. Memakai bulan purnama, dia memenuhi malam dengan omens melankolik. Bears yang tidak dapat tidur selama beberapa hari kerana keinginan untuk madu semakin kuat, melemparkan tingkap kayu dan menjerit, seperti yang tidak dilakukan untuk beberapa waktu, kepada burung malam itu. "Pergi melaluiaaaaaa uccellaccio !!! Bastaaaa... !!!" "Kenapa awak ambil begitu banyak? Mengapa kamu katakan bastaaaa !!!! ????" bertanya kepada burung hantu "Saya begitu, cantik tetapi mengganggu, saya mempunyai mata besar yang melihat pada malam lelaki dan dapat melihat perkara-perkara yang tidak dapat dilihat oleh kebanyakan orang, tetapi ayat saya menyeramkan." Kadang-kadang, menakutkan! Saya juga menyembunyikan dunia dengan suara hodoh ini! Ada perkara yang kita tidak suka tentang kita dan itu membuat kita berasa rapuh tetapi kuat pada masa yang sama ". Jadi berkata, dia mendekati dia dengan penerbangan ringan dan menambah: " Beritahu orang lain mengenai cinta anda untuk madu... orang lain akan faham, mereka akan bercakap dengan anda tentang impian mereka dan mereka akan membawa anda dalam jumlah besar " Yang berkata, burung hantu itu mengepak mata bulu mata dengan mata langitnya, terbang ke dalam hutan. Ia sentiasa diketahui bahawa burung hantu menjaga malam di dunia. Mereka mempunyai mata terbuka dan terbuka lebar dalam kegelapan.
Beruang memahami pelajaran itu. Dia menutup tingkap dan malam itu, akhirnya, dia tidur. Dia bermimpi untuk mendengar, bijak tetapi juga memberitahu orang-orang yang mendekati dia di kampung, semangat rahsianya, dan membayangkan kepada orang-orang tamak yang manis seperti yang dia dapat bertemu. Itu sahaja. Madu kembali ke benteng kastil yang indah. Semua orang menjadi sangat manis dan bijak. Ya, kerana kebijaksanaan hidup mengandungi kemanisan beberapa kerapuhan, hanya ini manusia dan tidak hanya didengar tetapi digunakan oleh semua orang.

Menanggung-dan-madu


Saya tertanya-tanya jika beruang itu masih hidup dengan rakannya lupa, saya rasa begitu... Saya harap dia mempunyai periuk madu yang besar di sebelahnya dan dia suka makan dan berkongsi dengan semua binatang di dalam hutan. Saya fikir begitu, kerana saya kawannya, saya hanya burung hantu malam

Video: Allah mengubah orang Kristian jadi Babi, Monyet dan Tikus. Christian Prince