Sekiranya anda hamil jangan berpakaian seperti itu


Pada umumnya, kita melihat wanita pertunjukan untuk mengarahkan diri kita pada apa yang lebih bergaya. Tetapi kadang-kadang lebih baik tidak mengikuti contoh

Dalam Artikel Ini:

Berapa kali kita melihat gambar yang diterbitkan di tabloid untuk mengetahui bagaimana mereka memakai wanita pertunjukan dan mungkin mengambil sedikit inspirasi?
BACA JUGA: Semua VIP menjadi ibu pada tahun 2011
Secara amnya, orang-orang VIP, walaupun mereka sedang menunggu atau berjalan dengan anak-anak, cantik dan dijaga, walaupun mereka menggunakan rupa palsu sabun dan air: setiap terperinci dipelajari dan setiap bahagian dipilih dan dipilih dengan baik, walaupun ia adalah baju t-shirt dan seluar jeans pada pedi.
Tetapi kadang-kadang walaupun untuk wanita yang paling cantik dan seksi risiko tergelincir pada kulit pisang ketika datang ke penampilan adalah sekitar sudut.
Ambil contohnya Beyonce, cantik, sentiasa seksi dan dengan tubuh yang menakjubkan, sambil menunggu anak perempuannya Ivy berkelana dalam kad mini dengan garis leher kekasih dan penutupan zip. Pakaian dengan ketinggian pangkal paha yang menyebabkan kaki tidak dapat dikesan, tidak betul-betul benang.
Satu keterlaluan yang boleh dielakkan tetapi yang sebaliknya diulang pada kesempatan lain apabila dia memilih pakaian kelabu dengan mantel: semuanya tidak akan buruk jika itu tidak terlalu cerdik dan secara keseluruhan itu semua terlalu bulat.
BACA JUGA: VIP YANG BERHUBUNGAN 40 TAHUN
Dan bagaimana dengan pilihan yang dibuat oleh penyanyi terkenal semasa parade musim luruh di New York? Pakaian berbentuk meringue (READ) yang merosakkannya dan hampir membuat bentuk manis perut hilang.
Ia tidak kurang Jessica Simpson (READ)? Untuk penampilan awam dengan banyak perut dia fikir dengan baik untuk memakai baju animalier dan pendek gelang jeans.

Video: 7 Kesalahan saat awal kehamilan yang sering dilakukan bunda - pantangan hamil muda