Mencari keghairahan yang hilang


Bagaimana untuk menemui semula semangat dalam pasangan: banyak petua dan cadangan untuk menghidupkan semula kebakaran itu yang menghilangkan risiko antara seribu rutin harian

Dalam Artikel Ini:

Bagaimana untuk mencari semangat dalam pasangan

Rutin, kebiasaan, keletihan dan kadangkala kebosanan, menyeret hari demi hari, menyejukkan hubungan, kadang-kadang dengan mudah. Ketibaan kanak-kanak, rutin harian, kebimbangan, keletihan dapat membantu menghilangkan kedua pasangan itu menyejukkan semangat. Kadang-kadang kita berakhir dengan semacam "kehidupan yang tenang" yang tenggelam dalam kehidupan seharian dan dalam kehidupan yang sentiasa mengalir sama. tetapi bagaimana untuk mencari semangat dalam pasangan? Sekiranya kita mahu cerita kita kembali kepada giliran yang betul dan kita mahu mula mengalami emosi yang sengit lagi, mari kita pergi: muhibah kita akan dibayar dengan berkesan.

Jangan mengejar orgasme

Perkara yang tidak anda ketahui tentang seks selepas bersalin (11 gambar) Bagaimanakah perubahan seks selepas kelahiran bayi? Inilah yang anda perlu ketahui

Bagaimana untuk menghidupkan semangat dalam perkahwinan

Marilah kita terbawa oleh emosi, marilah kita keluar daripada pangkat, mari kita berhenti menginginkan segala-galanya terkawal dengan segala kos, marilah kita dipandu oleh kita naluri dan mengapa tidak, walaupun dari imaginasi, mungkin cuba untuk mengambil juga pantang dan kami tidak pernah mengambil apa-apa untuk diberikan, kami melihat ke belakang dan cuba merawat pasangan kami dengan semangat dan semangat yang sama seperti ketika kami pertama kali bertemu dan ketika cerita kami bermula.

Mari jangan pose had untuk ruang dan masa, kita berani walaupun di mana kelihatan kegilaan tulen, kita bereksperimen, dan jika dia menawarkan kita beberapa permainan pedas mengapa tidak cuba bersama? Kita boleh menemui keseronokan seks yang lain dan satu lagi keperibadian kita sebagai rakan kongsi, perkara penting ialah selalu ada hormat dan kehendak bersama!

Bagaimana untuk mencari semula keseronokan

Ya, jika sampai hari ini kita telah banyak tabiat, selalu dengan kedudukan yang sama, selalu dengan cara yang sama, dengan kata lain selalu sos yang sama, kita berikan kepada imaginasi, kita berani, kita mencadangkan, kita menyinari imaginasi pasangan kita dengan cadangan "lucah": mandi panas yang dipanaskan oleh ciuman kedua, menghidupkan bukan sahaja keghairahan tetapi juga kesulitan...

Bagaimana untuk memulihkan tarikan fizikal

  • Dia digunakan untuk mencari kita berpakaian sederhana dan dalam gaya sabun dan air? Sekali-sekala, mari kita berpakaian secara provokatif, tambah beberapa terperinci dan terperinci yang meningkatkan orang kita, jika kita mempunyai payudara yang indah kita menumpukan pada bra balconette yang bagus dan jika kuat kita adalah bahagian belakang kita berani tegang ketat, kita memakai stoking jika tidak kami tidak pernah memakai mereka dan mengapa tidak juga pakaian anak patung bayi
  • Mari kita berhenti melakukannya pantofolaie malas diabaikan, semua orang suka selesa di rumah, tetapi jika kita menunggu dia datang untuk makan malam dan kita mahu makan malam menjadi "selepas makan malam "pedas", kami elakkan terjebak dalam baju tidur dan selipar! Tidak mencukupi walaupun gaya vamp, tetapi sekurang-kurangnya pakaian yang baik dengan seluar "kejutan", rambut yang rapi dan bersih dan meleleh benang, kuku atau sekurang-kurangnya kuku bersih tanpa residu kuku lama, pasti akan membuat lebih banyak keseronokan di matanya dan di atas semua untuk harga diri kita! Sebenarnya, janganlah kita lupa bahawa keselamatan kita, kita tahu bagaimana untuk melakukannya, hanya bermula dan hanya dari kita, semakin kita akan yakin diri kita, semakin tinggi harga diri kita akan menjadi lebih banyak perkara yang lebih baik!
  • Jika semasa cinta kita tidak digunakan untuk bercakap dan kita tidak begitu banyak "aktif"Mari kita belajar untuk lebih terlibat, mari kita bimbing tangan rakan kongsi, tanyakan kepadanya apa yang memberi dia lebih banyak keseronokan dan ajar dia apa yang dia berikan kepada kami, ini juga memperkuat keterlibatan dan semangat yang jelas, kerana setiap isyarat menjadi kesenangan!
  • Walaupun dia tidak bersama kami, mungkin sekiranya dia tidak menjangkakannya, mari kita hantarkannya sms pedas! Ya, salah satu daripada yang tidak akan kami hantar, di mana kami menerangkan bagaimana kami berpakaian, berapa banyak yang kami mahu dan apa yang akan kami lakukan pada masa yang tepat... hanya berhati-hati untuk tidak membuat kesalahan!
  • Kami tidak membuang prasyarat cadangannya yang mungkin kelihatan "kanak-kanak" atau haram seperti penggunaan permainan erotik, melainkan jika kita benar-benar menentangnya, boleh memberikan sedikit 'lada untuk hubungan itu dan pastinya membuat anda ketawa, seperti dua anak pada pengalaman pertama.
  • Improvvisiamoci penari tarian perut dalam tarian sensual dan disemak, dengan alur di depan matanya dan mengapa tidak, mungkin dengan satu akhir mengejek, pasti akan menghargai dan akan tetap terkejut dengan kejutan!
  • Kami membeli a minyak atau satu krim sesuai untuk urutan, mungkin dengan perisa kayu manis, bahan khas yang digunakan dalam urutan erotik, atau bahkan intipati ylang ylang, lilin dan tongkat... kami menambah "sarang" kami sedemikian rupa sehingga atmosfernya menarik kerana ia telah terancam dan rileks, kami menunjukkan kemahiran kami sebagai tukang urut, tidak membiarkan mata yang paling hangat dan membiarkan kes itu melakukan perkara lain.
  • Akhir sekali, marilah kita membiarkan masa bersama kita, masa hanya untuk kita, mungkin dua hari dalam satu masa pusat kesihatan, malam di Hotel, ringkasnya, sesuatu yang keluar dari kehidupan sehari-hari dan membolehkan kita kekal dalam keakraban tanpa henti, tanpa masa, di mana kita boleh menjadi diri kita dan membolehkan kita, jika kita mahu, menghabiskan sepanjang hari di atas katil, memeluk dan bercinta apabila dia pergi ke sana!
  • Jika kita dapati keharmonian dan keharmonian di bawah kepingan itu mungkin juga di kehidupan seharian ia akan menjadi lebih baik, kerana terbukti secara saintifik bahawa dalam pasangan yang mempunyai pemahaman seksual yang baik, masalah cenderung mengubah saiz diri dengan mudah dan mengakibatkan sedikit pertelingkahan dalam pertengkaran yang tidak dapat ditolerir. Juga melakukan hubungan seks membuat kami merasa baik dan terdapat begitu banyak pro yang akan kita jumpai, jadi mengapa menyerah?
Seks ibu bapa

Faedah seks

  • Ia membuatkan kita berasa baik, menimbulkan suasana hati dan memberi kita senyuman!
  • Ia menjadikan kita lulus sakit kepala, dan bukannya membuang diri dengan ubat penghilang rasa sakit dan anti-radang, lebih baik untuk menghabiskan masa yang menyenangkan di atasnya, antara api dan nyala api.
  • Sekiranya kita berada berat badan berlebihan dan kita terlalu malas untuk pergi ke gym untuk menjalankan, tidak pernah aktiviti fizikal lebih menyenangkan daripada ini, untuk mengurangkan berat badan! Kami hanya berfikir bahawa dalam setengah jam seks kita boleh kehilangan sekitar 50 kalori dan jika kita bekerja dalam kedudukan akrobatik, ini pasti akan meningkat, jelas meningkatkan profil kita!
  • Seks menguatkan otot, mengekalkan peredaran darah yang aktif dan bertindak sebagai senaman untuk otot jantung, sehingga menurunkan risiko timbulnya infark atau strok.
  • Ia menjadikan kita lebih rendah tekanan mengurangkan risiko walaupun untuk orang hipertensi dan meningkatkan pengeluaran antibodi yang melindungi kita dari selesema, selesema dan penyakit bermusim yang biasa dan jika kita melakukannya sebelum tidur, kita boleh mengucapkan selamat tinggal kepada insomnia kita, kerana terima kasih kepada hormon yang dikeluarkan semasa hubungan itu, kita akan tidur lebih cepat.

Video: Apakah Punca Suami Hilang Ghairah