Di Sweden sebuah video untuk menerangkan seks kepada kanak-kanak


Di Sweden dia membincangkan video untuk kanak-kanak di mana seksualiti dijelaskan dengan jelas dengan lukisan

Dalam Artikel Ini:

Menjelaskan seksualiti kepada kanak-kanak

Dia banyak melakukan membincangkan, terutamanya di luar sempadan dan di Eropah, a video menjadi virus yang dibuat di Sweden.

Video yang bertajuk Snoppen och Snippen (secara harfiah zakar dan vagina) menerangkan secara seksual dan seksual kepada anak-anak muda dengan cara yang jelas dan agak mudah.

Apa yang kita lihat dalam video ini?

Sebuah vagina tersenyum yang menari dan menyanyi dengan kegembiraan yang tinggi bersama dengan zakar yang menyamar sebagai Fred Astair dengan topi.

Lagu itu mengatakan secara tekstual

di sini datang zakar dengan kelajuan penuh, vagina adalah sejuk, walaupun wanita tua. Dia duduk di sana dengan cara yang elegan

yang kontroversi untuk penyebaran dan kejayaan video ini tidak ditangguhkan. Juga di Sweden, sebuah negara yang progresif terkenal dalam bidang pendidikan seks.

Kanak-kanak dan seks di TV: bagaimana untuk bertindak?

Filem pertama disiarkan di Sveriges Television (SVT), semasa program tersebut dipanggil Bacillakuten. Ia adalah wadah di mana kanak-kanak kecil dijelaskan, oleh itu dengan kata-kata mudah, topik penting mengenai kesihatan, penyakit, kesejahteraan, badan manusia.

Selepas ditayangkan di televisyen, video itu dimuat naik ke YouTube tetapi ia disensor dengan mengklasifikasikannya sebagai kandungan yang hanya boleh dilihat oleh orang dewasa.

Video Snoppen och Snippan (cara di mana kanak-kanak memanggil zakar dan vagina) berisiko dilihat di internet hanya oleh orang dewasa, sejak YouTube dia telah menandakan ia hanya dapat dilihat oleh pengguna dewasa, yang berusia lebih 18 tahun, menjadi jelas.
Kemudian selepas banyak solicitations dari penyiar Sweden itu penapisan ia kemudiannya dikeluarkan.

Berikut adalah video

Video: A Matter of Logic / Bring on the Angels / The Stronger