Bayi: bagaimana untuk mempromosikan tidur malam


Sering kali, seorang kanak-kanak mungkin tidak berniat untuk tidur. Motivasi boleh menjadi yang paling rumit, dari televisyen berkepala tinggi hingga cuaca yang terlalu panas. Dalam kebanyakan keadaan, katil tidak mempunyai...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Sering kali, a bayi dia mungkin tidak berniat untuk tidur. Motivasi boleh menjadi yang paling berbeza, dari televisyen ke kelantangan tinggi kepada iklim terlalu panas. Dalam kebanyakan keadaan, katil tidak mempunyai keselesaan yang diperlukan untuk bayi baru lahir. Beratus-ratus penulis mereka menulis buku tentang anak-anak kecil dan hampir semua bersetuju pada satu data yang sangat relevan. Bayi yang baru lahir harus mengikuti satu siri kebiasaan kecil untuk tidur dengan cara yang terbaik. Anda ibu bapa mesti membiarkan otot mereka berehat sebelum membawa mereka ke tempat tidur. Anda boleh menggunakannya mandi, cerita atau a urut sederhana. Dalam panduan ringkas dan ringkas ini, kami menerangkan kepada anda secara terperinci bagaimana untuk memihak kepada tidur malam pada bayi baru lahir. Selain itu, kami menunjukkan kepada anda produk yang ideal untuk menjadikannya rehat malam lebih berkesan.

diperlukan

  • Wang, Kesabaran, Rumah

Inilah cara untuk mempromosikan tidur malam pada bayi baru lahir. Lagu adalah cara terbaik untuk menenangkan orang-orang kecil. Irama mereka perlahan dan lebih berulang untuk menjadi lebih berkesan. Bagaimana jika anda tidak mencari lagu yang sesuai atau anda tidak tahu? Kami cadangkan anda menghubungi mana-mana perpustakaan, di mana anda boleh memilih item yang betul.

Jika tidur anak anda terlalu rapuh, anda perlu mengikuti beberapa kaedah mudah. Cuba pastikan rumah anda diam sepenuhnya. Sebagai alternatif, letakkan buaian anda dari bunyi-bunyi yang datang dari persekitaran sekitar. Orang terkaya boleh membuat bilik mereka sendiri kalis bunyi. Ini adalah kaedah yang sangat mahal, tetapi dengan fungsi yang dijamin. Di sini lagi bagaimana untuk mempromosikan tidur malam yang baru lahir.

Untuk mempromosikan tidur malam yang baru lahir, anda boleh membiarkan mereka tidur pada kerusi goyang yang mudah. Selain itu, sofa di ruang tamu anda juga baik. Sebaik sahaja anda telah mengendalikannya ke tempat yang diingini, anda boleh membaca cerita, mungkin menggunakan cahaya dengan kawalan watt. Dengan cara ini, anda akan mewujudkan persekitaran yang sesuai untuk membiarkan anak-anak anda tidur dalam masa yang singkat. Selesaikan sakit kepala yang sedikit ini.

Idea lain yang bagus boleh menjadi Baby Monitor. Yang terakhir ini membantu anda menjaga bayi anda terkawal apabila anda berada di bilik tidur atau di sudut lain di rumah anda. Anda boleh memilih mana-mana sampel. Terdapat beberapa model di pasaran, dengan pelbagai aksesori dan fungsi. Sebagai contoh, kamera membolehkan anda melihat anak anda dari mana-mana sahaja di rumah anda. Kami dengan cepat menjelaskan bagaimana untuk mempromosikan tidur malam yang baru lahir. Kami berharap telah lengkap.

Tonton video itu

Bayi: bagaimana untuk mempromosikan tidur malam: tidur

Tips

Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:

  • Bagaimana dan berapa banyak bayi mesti tidur
  • Bagaimana untuk mengatasi insomnia bayi yang baru lahir
  • 5 cara untuk memihak kepada petang petang

Video: ANAK TIDAK KENALI IBU? BALIK KE AMERIKA - TIDUR DI BANDARA 18 JAM