Perjalanan Arlo: filem Pixar baru


Filem Pixar baru, kisah petualangan dinosaur yang pulang ke rumah, datang ke pawagam Itali. Di pawagam dari 25 November

Dalam Artikel Ini:

Perjalanan Arlo

Pada 25 November di semua pawagam Itali akan mengeluarkan kartun baru yang ditandatangani Pixar: Perjalanan Arlo. Cerita yang mengangkut orang ramai dalam perjalanan epik ke dalamia adalah dari zaman prasejarah di mana dinosaur berani dan penasaran bernama Arlo memegang persahabatan yang luar biasa dengan manusia. Kedua-dua kawan yang tidak berkemungkinan memulakan perjalanan yang mencabar melalui tempat-tempat yang indah tetapi sering tidak boleh diakses untuk pulang ke rumah. Dalam dunia di mana dinosaur tidak pernah mati dan manusia berkeliaran di alam, Perjalanan Arlo menceritakan kisah sejarah mudah dan menarik untuk semua orang.

Pengarah, Peter Sohn, bercakap kepada kami mengenai filem dan watak-wataknya:

Dari saat dia dilahirkan, Arlo takut dunia di sekelilingnya. Dia ceria dan bertekad, meriah dan penuh tenaga ketika membantu keluarga. Tetapi masalahnya adalah ketakutan: ketakutan yang menahannya dan menghalangnya. Spot adalah bertentangan dengan Arlo, adalah 'tenacious, berani dan haiwan, dalam arti sebenarnya perkataan. Ia adalah kisah seorang "budak" dan "anjing "nya, tetapi dalam versi kami, budak itu adalah dinosaur dan anjing itu seorang budak lelaki

Semasa perjalanan, Arlo bertemu dengan banyak watak istimewa, masing-masing menyumbang kepada evolusinya, termasuk komponen keluarga T-Rex yang diwakili sebagai koboi. Walau bagaimanapun, ia akan menjadi persahabatan dengan Spot yang mempunyai kesan terbesar kepada Arlo.

Filem untuk kanak-kanak yang datang ke pawagam

Di bawah langit yang berbintang

Dengan Arlo, pengarah cuba menangkap keajaiban alaminya dengan meninjau Northwest Amerika, dari Juntura, Oregon, ke kawasan sekitar Jackson Hole, Wyoming, untuk menanamkan diri dalam landskap di mana Arlo hilang. Idea tersesat selalu menjadi tema utama filem ini. "Alam adalah antagonis hebat Arlo," kata pereka produksi Harley Jessup. "Bergantung pada momen, bantu dia atau mencabarnya".
Filem ini membawakan kuasa alam tetapi juga keindahannya. Dengan teknik canggih, pembuat filem telah mencipta landskap yang realistik yang akan merangsang muda dan tua.

Maklumat Filem

Filem Disney • Pixar Arlo's Journey adalah eksekutif yang dihasilkan oleh John Lasseter, Lee Unkrich dan Andrew Stanton. Dari idea asal oleh Bob Peterson, filem ini menyajikan kisah yang ditulis oleh Sohn sendiri, bersama Erik Benson, Meg LeFauve, Kelsey Mann dan Peterson, sementara LeFauve menandatangani skrip tersebut. Muzik ini terdiri daripada pemenang Oscar® Mychael Danna (Vita di Pi) dan pemuzik Emmy yang dinamakan Jeff Danna (Tyrant). Filem ini akan tiba di pawagam Itali pada 25 November 2015.

Arlo, treler filem itu

Video: Trailer Film: The Good Dinosaur -- Raymond Ochoa, Jack Bright