Surat kepada Santa Claus seorang ibu


Surat yang tidak mengandungi keinginan material, tetapi lebih banyak petunjuk praktikal tentang apa yang dapat menjadikan kita kehidupan terbaik di tahun baru!

Dalam Artikel Ini:

Surat daripada seorang ibu kepada Santa Claus

Dear Santa, dengan masa-masa berlalu, nampaknya tidak membosankan untuk meminta anda hadiah bahan lain (tetapi jika anda mempunyai diskaun yang baik dari Sephora, ingatlah bahawa kami adalah ibu yang paling banyak kita perlukan). Saya fikir saya baik tahun ini: Saya tidak melakukan keinginan yang terlalu banyak tetapi saya mengalami banyak, dan bukan hanya oleh orang-orang di bawah 5 tahun.

Saya memberitahu kebohongan hanya untuk keperluan yang kosong ("Tidak ada pencuci mulut di rumah" adalah yang paling biasa). Saya telah melakukan sendiri dan saya sentiasa melakukan yang terbaik, tetapi saya tidak fikir saya telah memberi lebih daripada yang diterima, kerana kanak-kanak, dalam hal ini, sentiasa merosakkan anda.

Santa Claus

Huruf dari Santa Claus (10 gambar) Banyak gambar indah Santa Claus dan surat-surat kanak-kanak

  • Keinginan pertama saya adalah bahawa semua orang yang saya cintai sentiasa hidup bahagia dan sihat.

Dan jika anda benar-benar perlu sakit, sekurang-kurangnya mereka semua bersama-sama, satu minggu penuh dan di sana. Apa yang membunuh anda adalah apabila anda jatuh sakit dalam urutan yang cepat, jadi selama sebulan anda lupa untuk hidup kecuali pada waktu petang membuat larian ke farmasi atau pasar raya, di mana penampilan kasir anda menyedari bahawa sudah pasti masa untuk mencuci rambut. Sebaliknya, ibu tidak tahu bahawa dia tidak boleh sakit, dia mesti menjamin kesinambungan perkhidmatan dengan kos mengambil paracetamol atau semua udara. Ini jelas dikecualikan cuti Krismas.

Jadi, sayang Santa, apa yang akan kamu katakan tentang pengaruh yang baik dengan febbrone untuk saya? Oleh itu saya mempunyai alasan untuk tinggal di rumah dalam kesendirian yang sempurna, dengan pakaian dan teh herba, untuk meliputi semua musim Seks dan Kota dan mendapat tenaga penuh, sementara ahli keluarga saya adalah penyampai antara saudara-mara. Ia tidak seperti saya tidak mahu lulus Krismas dengan anak-anak saya. Saya mempunyai keinginan besar untuk menghabiskan pagi Krismas dan melihat mata mereka menyala apabila mereka mendapati hadiah dan jalur syiling cokelat yang tidak dapat dielakkan yang pergi ke balkoni, kerana Santa kehilangan mereka dari sakunya ketika dia pergi.

Saya hidup sepanjang tahun untuk masa ini; Makan tengah hari dan makan malam dengan saudara-mara, sebaliknya, tidak boleh dipercayai. Sekatkan bulan diet, anda makan hati sebagai hidangan sampingan di cotechino, anda kembali lebih lelah daripada selepas kerja sehari (di dalam saya). Influenzina, tiada cara yang serius, dari Krismas hingga Tahun Baru, untuk kembali ke landasan semula selepas cuti sebenar.

  • Dear Santa, hadiah saya untuk kebaikan yang dicintai dan bapa anak-anak saya akan menjadi dulang kosong praktikal.

Biar saya belajar untuk menggunakannya demi saya, dan setiap pagi tahun baru saya masih mendapati diri saya perlu mencari kunci, telefon bimbit, dokumen yang paling penting tetapi ditinggalkan dengan tidak bijak di atas meja rendah, di mana ia mungkin telah dijumpai dan ditelan oleh lulus bayi. Jika kemudian anda akan memasang aplikasi "cucian kotor" di dalam otak anda, menjadikannya mampu untuk memahami sendiri perkara-perkara yang hendak dibasuh dan akibatnya untuk melempar ke dalam bakul yang sesuai yang diletakkan dengan mesin cuci, saya menjanjikan anda kuki tambahan untuk rusa anda, dan mungkin segelas wain mulled yang bagus.

Kisah Santa Claus untuk memberitahu kanak-kanak
  • Saya ingin datuk nenek saya kekal muda kerana mereka kini untuk tahun ini.

Mereka juga belajar menggunakan telefon bimbit, e-mel, berbual. Ibu saya menghantar saya selfie dengan kepalanya dipotong separuh. Mereka bukan perkara yang indah. Secara umum, semua orang berasa sangat cerah dan muda untuk berfikir tentang membuat keputusan mengenai anak-anak orang lain. Di sini adalah Santa Claus, jika mereka menjadi sedikit lebih tua di dalamnya, dan menyadari batasan mereka, ia tidak akan begitu buruk. Orang muda keluar dan lama di dalamnya adalah gabungan sempurna: anda tahu datuk nenek tua yang membaca cerita di hadapan perapian? Di sini, saya ingin model seperti itu, jika mungkin.

  • Hadiah yang sempurna untuk saya, Santa Claus, adalah hari 26 jam.

Dua jam tambahan adalah semua yang saya perlukan: duduk makan, mengambil pancuran mandian yang tenang, memilih hadiah Krismas dengan melihat tetingkap dan bukannya mencari secara rawak di Amazon atau di Jualan Pribadi semasa koma sebelas malam.

Sediakan dia makanan ringan

Santa Claus: 10 cara untuk mempercayai kami selagi mungkin (10 imej) Adakah anak anda mula meragui kewujudan Santa Claus? Berikut adalah 10 cara untuk membantu anda mempercayai mimpi itu

Dear Santa, saya menyedari bahawa hasrat saya tahun ini banyak dan mungkin tidak dapat dicapai, tetapi saya mencuba sama kerana dalam hati saya masih percaya, dan sekali lagi tahun ini, pagi Krismas, ingatan saya baju tidur yang mengangkut barang dengan pek dan gula pada pukul dua pagi, akan lenyap seolah-olah dengan sihir ketika saya bertemu dengan anak-anak saya yang teruja dan gembira. Dengan cinta, Seorang ibu.

Video: Doa untuk Orang Tua: Doa untuk Kedua Orang Tua (Ibu & Ayah)