Pengawal Singa: tv sekuel The Lion King tiba


Pada 11 Mac akan disiarkan di Disney Junior "The Lion Guard", siri TV yang bermula dari klasik The Lion King yang hebat dan membawa kita kembali ke savannah dengan protagonis baru dan kenalan lama. Kami melihatnya dalam pratonton!

Dalam Artikel Ini:

Pengawal Singa

Ada di antara kita remaja atau lebih sedikit ketika, pada tahun 1994, Il datang ke pawagam Raja Leo, dengan kisah epiknya, watak-wataknya yang tidak dapat dilupakan dan muziknya yang hebat. Sekarang kita menjadi ibu Disney membawa kita kembali, bersama-sama dengan anak-anak kita, di savana, yang merupakan tempat petualang sejarah Mufasa dan Simba, dengan siri TV Pengawal Singa: Pulangan Roar.

Selepas Musafa dan Simba giliran Kion

Sekuel filem yang sesuai (yang sudah ada beberapa) di mana protagonis adalah kanak-kanak Kion, anak kedua Simba dan Nala, dan cucu mufasa lewat. Watak-watak lama, seperti yang bagus Pumba dan Timon, temui protagonis baru, lebih moden dan muda walaupun di dalam pendaftaran, untuk berkeliaran pada ibu bapa dan menangkap generasi baru pada masa yang sama. Episod 45 minit khas (yang boleh kita lihat) akan debut di negara kita Jumaat, 11 Mac pada pukul 20:00 dalam simulcast di Disney Junior dan Disney Channel, dan akan memulakan siri TV yang akan diteruskan dari 6 April setiap Rabu pada 17.00 pada Disney Junior dengan episod sekitar 20 minit.

Singa kecil membesar

Persahabatan, semangat berpasukan, menghormati lingkaran kehidupan yang terkenal dan keseimbangan alam adalah semua tema di mana siri itu menjadi jurucakap, memberi tumpuan kepada watak-watak lucu dan lucu di mana anak-anak kita tidak akan berjuang untuk mengenal pasti diri mereka. Bersama dengan protagonis Kion, kita akan mendapati, sebenarnya, yang lucu Kadar madu Banga, puasa ghepardin Fuli, yang terpaksa hippopotamus Beshte dan ratu intelektual Ono, dari pandangan yang sangat akut. Sejumlah pejuang yang berani mendaftar oleh Kion sendiri untuk melindungi tanah kawanan itu. Satu tugas tanggungjawab untuk singa, yang dipercayai oleh bapa Simba kini cukup besar untuk menjadi pemimpin. Idea yang sempurna, ini, untuk memberitahu peralihan sukar dari zaman kanak-kanak ke dewasa, dengan semua kerumitan dan ketidakpastiannya. Buat pertama kalinya, Kion mendapati dirinya membuat keputusan sendiri dan harus memberi pertimbangan kepada bapanya. Di sini kemudiannya untuk menyusun Pasukan Pengawal Singa, bukannya memilih - sebagai tradisi akan - singa yang paling gagah berani, singa kecil itu memutuskan untuk mengambil yang paling layak di kalangan spesies lain tanahnya, menunjukkan kepada bapanya, pada mulanya ragu-ragu, untuk mempunyai intuisi dan tekad yang besar. Tema penting yang Disney berjaya menangani sekali lagi dengan makanan istimewa, bercakap terus ke hati penontonnya yang muda.

Selepas Hakuna Matata Zuka Zama tiba!

Untuk memberi kuasa hebat kepada cerita, seperti yang disebutkan, juga kali ini lagu itu, yang diilhamkan juga kali ini oleh bunyi Afrika dan memasukkan lirik dan menahan diri dalam Swahili. Siapa yang tidak ingat Hakuna Matata yang berbaur mitos dalam The Lion King oleh Pumba dan Timon? Mereka falsafah mengambil kehidupan "tanpa pemikiran", kali ini ia digantikan oleh yang paling bersemangat "Zuka Zama!" bersemangat dengan kadar Banga, bersemangat untuk "Bergegas menuju kehidupan yang mencabar". Berhenti yang bersiap untuk memasuki kepala kita (mungkin) sebanyak pendahulunya.

Dari savannah ke biopark: zoologist bercakap

Memandangkan segala-galanya di Disney "bermula dengan tikus", tidaklah menghairankan bahawa Rumah Mickey Mouse terus berjalan, sentiasa memberi ruang yang mencukupi kepada dunia haiwan, begitu sayang kepada anak-anak. "Sekiranya ia bagi mereka, alam semula jadi akan dihormati," katanya Daniel Sanchez, pengurus zoologi biopark Zoom di Turin, tuan rumah sidang akhbar itu, yang menekankan pentingnya siri TV seperti ini yang "menghampiri kanak-kanak di seluruh dunia dan membawa mereka lebih dekat ke dunia haiwan, mewujudkan rakan alam semula jadi yang akan menjadi orang dewasa yang mampu melindungi mereka di masa depan". Kami juga bertanya kepadanya bagaimana reaksi kanak-kanak apabila, selepas menonton hanya pada haiwan eksotik TV seperti singa, zirafah atau kuda nil, jika mereka mendapati mereka dalam daging ke taman bio.

Apabila kanak-kanak mendekati haiwan ini, dunia sensasi terbuka untuk mereka dan mekanisme pembelajaran emosi dalaman dicetuskan. Ia bagus untuk melihat wajah yang mereka lakukan apabila mereka mendapati bahawa perkara-perkara yang dilihat di TV adalah benar! Kadang-kadang ibu bapa menulis kepada kami, mengucapkan terima kasih kepada kami, kerana anak-anak mereka pulang dengan kenangan dan sensasi yang tidak dapat dilupakan

Apa peluang yang lebih baik daripada ini, kemudian, untuk menonton di TV petualangan Kion dan kawan-kawannya di savannah Disney dan kemudian pergi ke tahu mereka "benar-benar" di salah satu biopark yang paling dekat dengan rumah kami? Anak-anak kita pasti bersemangat. Dan, jujur, kita juga...

Video: Main Hoon Surya Singham II Full Movie | Hindi Action Movies by Cinekorn | Tollywood | Tamil Cinema