Seorang gadis kecil di dalam hati jarum suntik: semua cinta seorang ibu dalam gambar


Seorang gadis kecil di dalam hati jarum suntikan. Foto yang dikongsi oleh berjuta-juta pengguna yang menunjukkan betapa hebatnya cinta seorang wanita yang ingin menjadi seorang ibu

Dalam Artikel Ini:

Seorang gadis kecil di dalam hati jarum suntikan

Apakah yang dirasakan seorang wanita yang ingin mempunyai anak dan selepas beberapa percubaan, analisis dan lawatan pakar membuat keputusan untuk memulakan proses persenyawaan yang dibantu? Apakah pemikiran anda, ketakutan anda, perasaan anda? Apa yang mendorongnya untuk mengambil jalan yang lama dan sukar, yang ditaburkan oleh halangan yang akan ditangani untuk akhirnya mendapat keputusan positif itu, mengesahkan bahawa di dalamnya ada akhirnya sedikit hati yang berdegup.

Kita boleh menulis beratus-ratus artikel mengenai subjek, tetapi mereka tidak akan sesuai dan virus kerana gambar ini dikongsi oleh berjuta-juta pengguna di seluruh dunia. Imej yang mempunyai merit untuk mencapai hati, membangkitkan semangat dan membuat kita mencerminkan tanpa kata-kata yang tidak berguna.

Ya kepada heterologus dalam garis panduan pembajaan yang dibantu

Wow, apa foto. Terima kasih kepada Sher Fertility St Louis dan Dr. Dayal yang sabar Angela, yang menunjukkan definisi sebenar gadis bayi baru itu.

Dihantar oleh Institusi Sher pada Isnin 5 Oktober 2015

Seorang gadis kecil yang cantik di dalam hati jarum suntik, semua yang dilakukan ibunya dalam setahun, tiga kali sehari, dapat menyambutnya dalam hidupnya. Foto tersebut telah diposkan di Facebook oleh Angela, seorang wanita dari St Louis, dan kemudian dari klinik kesuburan Sher Institues. Tembakan segera menjadi virus dan dikongsi oleh berjuta-juta pengguna:

Kami tidak pernah melihat gambar membangkitkan kegilaan - kata pengarah komunikasi.

Imej kuat yang meluahkan segala-galanya cinta, pengorbanan dan "kesakitan" bahawa seorang ibu sanggup menanggung untuk mempunyai anak. Laluan persenyawaan yang dibantu adalah panjang dan tersasar dan ibu bapa masa depan tidak selalu bersedia untuk menghadapi kesukaran, kegagalan, penolakan, peraturan dan di atas semua penjagaan yang harus kita lalui.

Cerita yang dikemukakan dalam pukulan ini mengingatkan kita betapa kompleksnya adalah bergantung kepada persenyawaan dibantu di Itali, walaupun garis panduan baru-baru ini telah diterbitkan. Terdapat kekurangan gamet yang menelan kos pasangan untuk mendapatkan pembayaran belanja dari Wilayah selepas telah dikenakan heterolog di luar negeri. Dan di beberapa kawasan mereka memotong pembayaran balik untuk pasangan yang memutuskan untuk menggunakan pusat-pusat awam dan gabungan.

Video: Seri Diva | Eps 101 Siapa Takut Disuntik | Diva The Series Official