Cinta saya terlambat!


Seorang lelaki ketika dia hidup mengandung pasangannya? Untuk memberitahu kami lebih lanjut dalam "episod" akan menjadi seorang bapa: Francesco Cardarelli

Dalam Artikel Ini:

Kehamilan dilihat oleh seorang lelaki

Biasanya pengembaraan bermula seperti ini, dengan lelaki yang terganggu yang berfikir dia digunakan untuk menunggu pasangannya yang akhirnya bersedia dan oleh itu satu lagi kelewatan tidak dapat mengubahnya.

  • Cinta saya buat ujian...

Lelaki itu tertumpu dalam penyusunan kupon dan percaya bahawa pasangan itu merujuk kepada profil psikologi majalah seperti "Enam plus tumit 12 atau amfibia?", Walaupun marah pada Turin - Udinese dan kemudian memilih X.

  • Cinta tidak lama lagi kita akan menjadi tiga...

Otak lelaki menunjukkan lawatan beberapa hari oleh ibu mertua, bahawa jika satu tangan agak mengganggu pada yang lain adalah tukang masak yang hebat, maka tersenyum dan berkata "baiklah, tetapi tidak lebih dari 4 malam".

  • LOVE ARE PREMNANT!

Lelaki akhirnya mengasimilasikan konsep ini, seluruh organisma mempunyai pengsan ringkas, namun mengekalkan kedudukan yang tegak dan mata terbuka, dan pada kebangkitan merangkul pasangan melolong dan membuatnya berputar (sepatutnya tidak, terutama 3 bulan pertama, tetapi tidak ada yang belum membaca apa-apa tentang kehamilan), merasakan perasaan gembira yang murni, bercampur dengan keganasan yang melumpuhkan. Dan angin badai pemikiran bertindih di kepalanya, sementara dia tidak berhenti mencium pasangannya, mendapati dia lebih cantik daripada biasanya.

Saya tidak bersedia, bukan masa, saya masih belum melakukan satu juta perkara, anak muda kita berakhir di sini, atau mungkin hidup kita, sekarang hanya akan ada dia, atau dia... Saya mahu seorang budak lelaki, tidak, saya mahu seorang gadis, tidak saya mahu seorang lelaki, oh saya tidak boleh memilih, selagi ia sihat... iaitu, walaupun ia tidak saya akan menyukainya tetapi secara ringkas saya mengatakannya untuknya, itu untuknya, itu untuk mereka... jika mereka kembar, kita akan menjadikannya ekonomi? Saya perlu menjadi kaya untuk membuatnya berasa baik, memerlukan lebih banyak usaha dengan kad itu, mungkin Torino-Udinese adalah 2... tidak, saya tidak boleh menjadi bapa: Saya seorang anak lelaki, ayah saya adalah bapa saya... ibu bapa saya akan menjadi datuk nenek, tuhan saya apa keadaan huru-hara generasi! Tetapi betapa bagusnya, saya akan mengajarnya semua yang saya tahu... tetapi apa yang saya tidak tahu apa-apa lagi? Ia akan menjadi anjing kita, buah cinta kita, sumbangan kita kepada penerusan spesies... Sekarang selama sembilan bulan saya perlu melakukan segala-galanya kerana ibu-ibu mesti berbaring pada suhu yang tetap 22 darjah, saya fikir saya telah membaca di mana... jangan datang, katakanlah perkara-perkara seperti mereka: Saya tidak dapat menjadi bapa!

Bagaimana untuk bertindak balas apabila dia memberitahu anda bahawa dia mengandung

Selepas euforia awal / kebimbangan, manakala wanita itu memulakan perjalanan yang beransur-ansur, diperbuat daripada perubahan fizikal, perubahan hormon, rasa sakit dan mual, keletihan, tidur, rasa tidak dapat dikalahkan, tenaga tak habis-habis, mood yang baik bergantian dengan air mata yang tidak dapat dinaikkan, yang akan menemaninya selama sembilan bulan sehingga melahirkan anak, lelaki kekal dalam kejahilan yang paling banyak: dia melihat tits dia berkembang, dia berasa dengan rasa ingin tahu keran dari dalam perutnya dan menyangka bahawa pasangannya berubah menjadi dua orang, tetapi dia tidak dapat sepenuhnya memahami apa yang sedang berlaku. Juga kerana dia terganggu oleh tits.

Sementara wanita itu menjadi seorang ibu ketika dia mendapati dia hamil, lelaki itu masih lelaki untuk orang lain sembilan bulan dan menjadi ayah hanya ketika melahirkan sebenar. Ini mungkin perbezaan besar antara kedua-dua jantina utama. Peranan lelaki itu adalah untuk menyokong ibu yang menghindari usaha, mengiringi dia ke lawatan, berdiri di atasnya ketika dia turun, dengan hati-hati mencuci salad, selalu mengingatkan dia betapa cantiknya dengan perut itu, memanjakan keinginan anehnya sejauh mungkin, tidak memberi berat terlalu banyak kepada adegan atau histeria atau serangan kegilaan (kelahiran juga akan menjadi jenis penghinaan) dan memberi jaminan bahawa segala-galanya akan baik-baik saja.

Satu kejutan untuk mengumumkan kehamilan kepada suaminya - Video

Ibu mesti bersabar dengan lelaki dan mendidiknya dengan perlahan untuk apa yang akan menjadi emosi yang paling besar dan paling mengesankan dalam kehidupan mereka, mengambilnya dalam kursus yang disediakan (atau sesi yoga atau fisioterapi pranatal atau sokongan psikologi atau pertemuan dengan dukun atau apa sahaja yang anda mahukan), dengan jelas bahawa tidak berguna untuk terus membayar mereka wain di dalam kaca, mengingatkannya untuk mencuci salun dengan teliti dan memberitahunya apa yang dirasakannya, cuba untuk membuatnya berpartisipasi, memakai pakaian rendah untuk menarik perhatiannya.

Kehamilan adalah satu peristiwa yang mengejutkan dalam pasangan ini, yang melihat perubahan dunia mereka, bersama-sama dengan keutamaan dan tabiat, ketakutan untuk tidak setanding, adrenalin untuk sesuatu yang penting. Tetapi berjuta-juta tahun bahawa kisah ini terus berfungsi, anda perlu tenang, dengar dan baca nasihat semua... dan kemudian ikut naluri anda. Kerana semuanya akan baik jika ada cinta, pemahaman dan kesabaran. (Dan sekiranya ia salah, ia akan tetap baik pada akhirnya.)

Video: Pop - DYGTA - Cinta Sudah Terlambat (Official Music Video)