Surat cinta lelaki berusia 4 tahun


Bennet meminta ibunya menulis surat cinta untuk gadis kecil impiannya, Baily

Dalam Artikel Ini:

Surat cinta Bennet

suka di kalangan kanak-kanak mempunyai rasa sandwic keju yang dimakan bersama-sama, aroma kek coklat yang disediakan oleh ibu, sentuhan cahaya tangan kecil yang mengencangkan teman wanita itu di pintu keluar dari tadika. Ada zaman ketika perasaan dan emosi tidak melewati WhatsApp atau Facebook, tetapi hanya surat yang ditulis tangan sederhana, atau menentukan kepada ibu untuk memenangkan hati seorang "wanita" yang kecil.

Itulah yang dilakukannya Bennet, 4 tahun, yang telah menangani mesej cinta, kami akan menyimpan gadis kecil impiannya, Baily.

Adakah anda mahu datang dan bermain di rumah saya? Mari kita bermain bersama. Anda sama cantik seperti kuda atau kumbang. Saya tidak pasti mana yang kelihatan seperti itu. Datang ke rumah saya untuk makan keju dengan saya. Saya sayang kamu dan malam tadi saya kehilangan sedikit gigi. Saya ingin membuat silap mata untuk anda dan menunjukkan kepada anda pertempuran robot. Dengan cinta, Bennet

Bennet meminta ibu untuk menulis surat kepadanya di mana untuk menyatakan perasaannya dan dihantar kepada "kekasih" nya. Penulis kata-kata ini yang akan menjadikan wanita paling sejuk dan paling kecewa dari semua wanita, adalah anak "tertentu" yang telah lama menderita; Bennet adalah pesakit kanser sejak berusia 6 bulan.

Cinta dilihat oleh anak-anak behappyfamily

Surat cinta lelaki berusia 4 tahun: berusia

Mesej, diterbitkan pada Reddit, menjadi virus dalam masa yang singkat dan diambil alih oleh BuzzFeed yang mana wanita itu akan mengakui bahawa Bennet mempunyai idea bagus ini setelah melihatnya menulis e-mel kepada rakannya. Dia berkata bahawa anaknya mahu menarik perhatian rakan sekelasnya dengan kisah gigi yang jatuh, kerana dia adalah yang pertama di kelasnya. Untuk 5 tahun, tema parti akan menjadi "Ksatria dan Puteri" dan tidak sabar untuk melihat Baily berpakaian sebagai puteri.

Perhatian bahawa web telah beralih kepada surat ini telah membantu wanita menghadapi sesi berikutnya dengan senyuman kemoterapi yang mana kanak-kanak mesti menjalani.

Video: Fieya Julia - Perasaanku (Official Music Video with Lyric)