Buat kawan dengan ibu lain terima kasih kepada peraturan pelantikan


Apakah peraturan untuk mengenali ibu lain? Nasihat mengenai bagaimana untuk bertindak dalam "temu janji" pertama dengan wanita bersenjata kanak-kanak yang lain

Dalam Artikel Ini:

Peraturan untuk mengenali ibu lain

"Saya keluar dengan lelaki sejak berusia 15 tahun. Saya letih! Di mana dia?" (Charlotte York)

Saya melanggan sepenuhnya hukuman Charlotte di musim ketiga Seks dan Kota: Saya sangat gembira dapat keluar - saya harap selama-lamanya - dari terowong temu janji. Walau bagaimanapun, beberapa peraturan yang tidak tertulis yang telah kami pelajari untuk menguasai tahun-tahun ini boleh menjadi berguna ketika datang mengetatkan persahabatan antara ibu. Juga dalam hal ini kita bercakap tentang kesabaran, pendidikan dan tahu cara hidup - "Jangan sekali-kali bercakap tentang bersekedudukan sebelum zakar" Charlotte kami selalu berkata. Kata-kata suci. Dalam kes ini, jangan pernah bercakap mengenai penyusuan susu ibu, suntikan dan menyapu secara beransur-ansur. Berikut adalah peraturan pelantikan tipikal yang boleh kita "kitar semula" untuk mengenali ibu-ibu lain dan berteman.

Idea untuk mewujudkan dan mengekalkan persahabatan antara ibu
  • Kenal pasti mangsanya

Seorang mammam berpotensi adalah sesiapa yang mempunyai anak; Walau bagaimanapun, calon yang paling dikehendaki mempunyai ciri-ciri tertentu. Anak-anak anda mestilah kira-kira umur yang sama dengan anda, dan ini telah menyekat bidang. Juga, mereka sepatutnya saling suka, atau sekurang-kurangnya dapat bermain tanpa memukul dengan liar. Akhir sekali, ibu yang dipersoalkan mestilah jenis orang yang anda ingin meluangkan sedikit masa, walaupun hanya menanam di bangku taman permainan, kedua-duanya dihancurkan oleh tidur yang kurang tidur. Pendekatan Bermula dengan perbualan seorang ibu di taman, atau tadika, cukup mudah dan penting untuk mengesahkan bahawa ia bukan psychopath. Hanya berpegang kepada soalan biasa biasa: adakah anda ibu dari x? Adakah dia satu-satunya anak? Adakah anda bekerja? Dan sebagainya. Pendekatan awal yang terdiri daripada dialog ringkas sahaja untuk membasmi mereka yang mempunyai masalah psikik yang serius. Oleh itu, jangan melebihkan diri sendiri.

Peraturan untuk mengikuti petang dengan kawan-kawan dengan kanak-kanak
  • Adakah saya menyebut tidak bercakap mengenai vaksinasi? Langkah pertama

Pada ketika itu, mungkin anda perasan bahawa ibu yang dimaksudkan bukan hanya gila, tetapi juga bagus, cemerlang, tangan. Anda suka bercakap dengannya. Oleh itu, adalah masa untuk mengambil langkah seterusnya dan melepaskan bom untuk melihat bagaimana ia bertindak balas. Sebagai contoh, anda boleh memberitahu bahawa anak anda telah tercalar bayi yang lain dan ibunya telah gila. Sekiranya penyokong anda adalah mammamist berpotensi, dia akan memainkan permainan dan memberitahu anda cerita yang sama tentang anaknya.

  • Buat playdate awam

Oleh kerana anda telah memutuskan untuk pergi perlahan-lahan, playdate pertama akan berada di tempat awam, seperti taman atau bilik permainan. Biarkan anak-anak anda bermain bersama dan bercakap dengannya tentang apa yang ada dalam fikiran, dari ragdas hingga siri drama remaja sembilan puluhan. Dan jangan meneliti setiap langkahnya sebagai ibu bapa; Menilai perbezaan antara satu sama lain tentu bukan dasar yang baik untuk persahabatan.

  • Buat playdate di rumah

Selepas satu atau lebih playdates di khalayak ramai, sudah tiba masanya untuk menjemputnya, tetapi elakkan diri sendiri dalam keadaan untuk Brie van de Kamp. Adakah anda ingin merasa perlu untuk membersihkannya dari atas ke bawah setiap kali anda menjemputnya, dan memaksanya untuk melakukan perkara yang sama? Tinggalkan rumah seperti itu dan biarkan anak-anak bermain secara percuma. Atmosfera harus santai dan menyenangkan. Inilah masanya untuk mengeluarkan isu-isu berduri, berkongsi pendapat mereka juga mengenai topik-topik penting dan pastikan ia adalah orang yang terbuka dan hormat. Menawarkan sesuatu untuk dimakan dan jangan teragak-agak untuk meminta anak-anak untuk membersihkan sebelum akhir permainan.

  • Alamat krisis

Semuanya berjalan lancar. Mengadakan playdates secara tetap, anda saling mengenali, anak anda bergaul dengan baik. Tetapi hilang segalanya yang menyusun sepenuhnya mammamicizia dan itu adalah krisis, peristiwa yang luar biasa dan tidak dijangka yang menangkap semua orang dengan kejutan. Seperti, anda bangun satu pagi dengan 40 demam dan suami anda di luar negara. Dan dia datang untuk mengambil anak-anak anda pada pukul 7:30 pagi, jika anda membebankan mereka ke dalam kereta untuk membawa mereka ke sekolah dengan dia dan kemudian dia pergi untuk mengambil mereka. Dia jatuh ke bawah tangga, memecahkan lengannya dan anda pergi ke rumahnya untuk memasak dan membersihkan bilik mandi. Apabila krisis datang, anda mesti bersedia dan boleh didapati tanpa ragu-ragu. Itulah tepatnya ini, dan dipanggil persahabatan.

  • Masa depan

Persahabatan miami seperti perkahwinan: anda perlu bekerja padanya, menyuburkannya, mendedikasikan masa dan tenaga; dan jika anak-anak anda berada di sekolah yang berbeza, anda perlu mendapatkan lebih banyak lagi terlibat. Tetapi dia akan sentiasa menjadi orang yang membawa kanak-kanak ke sekolah semasa anda mati, dengan notis selama 15 minit, dan juga membawa anda kopi.

Video: Resident Evil 7: Biohazard - Gameplay - Part 1 - IT'S FRICKIN' TERRIFYING!