Urutan untuk kanak-kanak dengan minyak buatan sendiri: inilah cara untuk menjadikannya


Colichettes, mimpi buruk, gigi dan banyak penyakit kecil lainnya. Bagaimana untuk merawat mereka dengan urut dan minyak buatan sendiri

Dalam Artikel Ini:

Anak anda sembelit, adakah anda mengalami kolik, dari kesakitan yang berkaitan dengan pergigian?
Mengapa tidak cuba menyelesaikan masalah dengan urut?
BACA JUGA: BIOENERGETIC MASSAGE ON NEWBORN
Ada beberapa bahan yang boleh memberi hidup minyak urut sesuai untuk setiap keperluan dan yang boleh dibuat di rumah.
Yang penting ialah dengan betul dos bahan-bahan dan menggunakan beberapa langkah berjaga-jaga tambahan pada bayi baru lahir.
Sentiasa tanya pakar kanak-kanak sebelum memulakan dan elakkan menggunakan minyak penting pada bayi baru lahir yang mengalami alergi.
BACA JUGA: ORANG-ORANG YANG MUDAH BAYI, MENJAGA KUDUS UNTUK BAYI
Sebagai contoh, minyak dengan chamomile dan ulas boleh menenangkan rasa sakit dan ketidakselesaan yang disebabkan oleh gigi: hanya dengan lembut urut gusi dengan jari beberapa kali sehari (READ); minyak dengan lavender dan jeruk pahit sangat bagus untuk menenangkan seorang kanak-kanak sedikit 'jengkel atau gugup (READ); hazelnut, kayu dan tarragon adalah ramuan khusus jika bayi mengalami sembelit (READ).
Namun, minyak dengan pokok teh dan badam manis sangat baik untuk menenangkan rasa sakit luka dan mempromosikan parut (READ), manakala urut dengan minyak pain patagonian dengan dua titisan minyak sayuran macadamia sebelum meletakkan bayi ke tempat tidur berjaya membantu dia melawan mimpi ngeri (READ).

Urut kepada kanak-kanak

Urutan untuk kanak-kanak dengan minyak buatan sendiri: inilah cara membuatnya (10 imej) Sembilan minyak buatan sendiri untuk membantu kanak-kanak dengan colicettes, batuk dan penyakit lain

Video: Cara Pembuatan Minyak Wangi Tidak Beralkohol (NAP)