"Kaedah menangis" dari sudut pandangan seorang bayi yang baru lahir


Di Facebook, kami mendapati vademecum yang menyeronokkan ini tentang cara mengajar orang dewasa tidur (dari sudut pandang bayi). Kaedah menang menangis untuk menetapkan semula jam dalaman ibu

Dalam Artikel Ini:

Dalam kehidupan setiap ibu, di antara tugas-tugas yang paling sukar untuk dilakukan ada yang pasti biarkan anak itu tertidur. Ini adalah antara halaman yang paling digariskan, lebih banyak dibaca dan berkedut, dari manual yang terkenal "Cara membuat ibu tanpa kehabisan". Kerana, mari kita jujur, untuk menutup mata seseorang bayi ia dalam beberapa kes adalah suatu usaha yang sukar, yang meletakkan ketegangan pada kewarasan setiap ibu, bahkan yang paling sempurna dan tenang yang menawarkan tahun-tahun amalan yoga.
Trik untuk membuat bayi tidur
Anda tahu bila anda memegangnya, anda memilikinya menyusu dan anda menyanyikan lagu muzik untuk kanak-kanak, dan nampaknya mata kecilnya yang manis akhirnya ditutup, dan membawanya ke tempat tidurnya, dan akhirnya sampai ke tempat tidur anda dalam keadaan yang sama dengan zombie? Di sini pada masa itu dia melancarkan jeritan dan menyambung semula dengan hit masa, di mana beliau juga menambah batuk dan sobs... Dan kemudian anda tidak memberitahu saya bahawa anda tidak berfikir bahawa mungkin di belakang kerdil kecil yang manis menyembunyikan dalam kenyataannya sebagai "pemakan kejam" susu, itu akan berjam-jam dan jam di tangan anda, tanpa mengira perlu tidur. Jadi orang bertanya-tanya: apa yang bayi benar-benar berfikir tentang malam-malam yang dahsyat ini?
Di Facebook kami mendapati vademecum yang menyeronokkan ini ditulis oleh a bayi, (untuk bercakap) tentang cara mengajar untuk tidur kepada orang dewasa, atau lebih baik, bagaimana untuk tidak membuatnya tidur.

Berhati-hati dengan jangkaan

Kaedah untuk tidur bayi (10 imej) Berikut adalah beberapa petua untuk membuat tidur kanak-kanak. Diuji oleh ibu

"Ok, ini keadaan saya. Saya dilahirkan selama 7 bulan. Beberapa bulan pertama yang hebat - saya menangis, Ibu memegang saya dan saya menyusu pada bila-bila masa siang atau malam. Kemudian sesuatu telah berubah. Dalam minggu-minggu terakhir ibu sedang mencari DTLN (Tidur sepanjang malam). Pada mulanya saya fikir ia fasa, tetapi tidak ada kena mengena, semakin parah dan lebih teruk. Saya bercakap dengan anak-anak lain dan nampaknya ia adalah sikap yang cukup biasa di kalangan ibu-ibu selepas 6 bulan dari kelahiran kita.
Fakta ini: Ibu tidak perlu tidur. Ia hanya satu kebiasaan. Ramai daripada mereka telah tinggal selama sekurang-kurangnya 30 tahun, mereka tidak memerlukannya lagi. Jadi saya membuat rancangan dan memanggilnya kaedah Pianto.
Ia berfungsi seperti ini:
Malam pertama: menangis setiap 3 jam sehingga anda telah menyusuinya. Saya tahu. Ia sukar. Sukar untuk melihat ibu-ibu anda kecewa dengan menangis anda. Ingat, bagaimanapun, bahawa anda melakukannya untuk kebaikan anda sendiri.
Malam kedua: menangis setiap 2 jam sehingga anda telah menyusuinya.
Malam ketiga: menangis setiap jam
Kanak-kanak mensimulasikan menangis untuk menarik perhatian ibu bapa
Kebanyakan ibu mula bertindak balas dengan kaedah ini lebih cepat selepas malam ketiga. Sesetengah Ibu lebih sukar, dan boleh menahan lebih banyak untuk berubah. Ibu-ibu ini akan berdiri di ambang bilik anda selama berjam-jam, melakukan shh-shh-shh. Jangan berikan kepadanya. Saya tidak akan pernah tewas mengulangi konsep asas ini: KEHAMATAN adalah kunci kepada segala-galanya! Sekiranya anda membiarkan Ibu DTLN (Tidur Semua Malam), seketika sekali, mengharapkan untuk dapat melakukannya setiap malam. Saya TAHU IT, ITU SANGAT MUDAH! Tetapi dia serius tidak perlu tidur, dia hanya menentang perubahan. Jika anda mempunyai ibu yang sangat sukar, anda boleh berhenti menangis selama 10 minit, cukup untuknya untuk tidur dan tidur. Kemudian menangis lagi. Ini pasti akan berfungsi. Ibu saya bangun selama 10 jam berputar, jadi ketahuilah bahawa mereka boleh melakukannya.

Cara Laungan-baby


Malam tadi, sebagai contoh, Saya menangis setiap jam. Anda hanya perlu membuat keputusan dan setia kepada program anda. BE COHERENT! Saya kebetulan menangis kerana apa-apa sebab. Mine beg tidur dia menggelitik kakiku. Saya merasakan lipatan di bawah selekoh. Saya melihat bayangan di dinding. Saya membongkar dan tahu pir. Dan saya tidak makan pir dari hari ini hingga makan tengahari, bagaimana kita meletakkannya? Kucing itu dibuat "miao". Saya harus tahu, Mama mengulanginya 20 kali sehari yang menjadikan "miao". Saya pernah menangis kerana saya menyukai kesan bunyi suara saya bergema pada monitor bayi di bilik lain. Terlalu panas, terlalu sejuk, tidak mengapa! Terus menangis !!
Mungkin ia akan mengambil sedikit masa, tetapi ia berfungsi. Ibu akhirnya menyusukan saya pada pukul 4 pagi. Besok malam matlamat saya adalah 3 setengah. Perlahan-lahan selang antara penyusuan mesti dikurangkan untuk menetapkan semula jam dalaman Ibu anda. Kadang-kadang ibu saya memanggil bala bantuan dan menghantar Dad. Jangan risau, Ayah tidak dibuat untuk tidak tidur seperti Ibu. Mereka boleh memberi anda beberapa tamparan yang menenangkan dan beberapa shh-shh-shh sebelum mengisytiharkan diri mereka kalah dan menangguhkan Ibu.
Bagaimana untuk menenangkan bayi menangis. Lihat Tutorial Juga, berhati-hati dengan muzik santai dengan bunyi hujan. Saya suka memberikan harapan palsu ibu saya dengan mendengar bunyi hujan ketika dia meletakkan saya tidur dan berpura-pura menutup mata saya dan tidur; Saya tunggu sehingga Ibu kembali tidur dan kemudian saya memberinya rampasan kuasa dengan a menangis kejutan. Sekiranya dia tidak mengambil saya dengan cepat, saya teruskan dengan semua himpunan: batuk palsu, bunyi gutu dan lain-lain supaya mereka berlari ke buaian. Saya yakin bahawa pada satu ketika dia akan mula menyedari bahawa dia benar-benar tidak perlu tidur.
P.S. Jangan tertipu oleh orang-orang yang berkulit, tidak kira berapa banyak anda menghisap mereka, susu tidak akan keluar. Percayalah. "

Tidur dengan boneka

Bagaimana ibu Itali meletakkan anak tidur (10 gambar) Inilah nasihat ibu untuk meletakkan anak-anak tidur tanpa terlalu banyak cerita atau keinginan

Video: