Ibu di pasar raya


Melihat ibu-ibu di tempat kerja di pasar raya sentiasa menarik. Berikut adalah jenis yang paling biasa: mana yang anda?

Dalam Artikel Ini:

Ibu di pasar raya

  • berkesan
    Di rumah dia membuat senarai yang tepat dengan apa yang telah dibahagikan kepada jabatan berdasarkan susun atur pasar raya, atau sebaliknya: dia hanya memeriksa item yang hilang dari senarai standard dalam Excel, yang mencetak setiap minggu malam sebelum "hari belanja" ".
  • inflitrata yang
    Dan 'ibu yang, di meja rundingan untuk pembagian tenaga kerja, telah melakukan belanja secara mandiri sementara ayah memegang anak-anak. Cepat mengambil makanan di dalam kereta dan dapatkan kelebihan masa yang tinggal untuk berbual dengan rakan-rakan, membaca majalah gosip atau tidur di dalam kereta.
  • habis
    Tidak seperti yang disusupi, membeli-belah yang lelah selalu dengan dua atau tiga brat berikut, keadaan yang harus dimasukkan sepenuhnya dalam salah satu kumpulan neraka Dante. Kami melihat dia berkelana menjerit dan membuang barang-barang ke dalam keranjang sambil berlari, mengejar keturunannya yang bersemangat. Kecuali ia telah berkembang ke pangkat...
  • Yang tidak betul politik
    Contoh ibu ini terkejut dengan idea menderita sesuka hati di khalayak ramai, atau dia hanya tidak mahu mempunyai kotak pecah. Sebaik sahaja dia memasuki pasar raya, sebelum salah seorang anaknya hanya boleh membuka mulutnya memegang paket besar cip dan mengundang mereka untuk berkhidmat sehingga keletihan, sementara dia membeli-belah dalam ketenangan yang sangat.
  • Alasan yang baik untuk membawa kanak-kanak ke pasar raya
  • Membeli-belah dengan kanak-kanak: strategi anti-gila
  • Fizzy
    Diambil dari pembeliannya atau dari para utusan yang datang ke telefon pintarnya, dia tidak menyedari bahawa anaknya telah mengisi troli itu dengan segala yang dia dapat memenuhi citarasa beliau: dari permen gula-gula ke kotak yang mengandungi koleksi lengkap Peppa Pig DVD.
  • The ensiklopedia
    Dia yang tidak membeli produk tunggal tanpa teliti membaca senarai ramuan. Kami melihatnya menghampiri rak dengan udara yang ragu-ragu, meraih pakej bijirin dan menetapkan apa yang ditulis seolah-olah dia menjangka melihat sesuatu yang dipanggil "kotoran tetikus" atau "sianida". Sementara itu, anak-anaknya mengawal kereta itu dan mengetuk keseluruhan minyak zaitun tambahan.
Label makanan, bagaimana untuk mengelakkan penipuan
  • penceramah
    Dia mengubah lawatan pasaraya itu menjadi sejenis lawatan kebudayaan, pengalaman pelbagai sensori di mana dia bercakap tentang pelbagai makanan dan sayuran, lagu-lagu improvisasi dan mencadangkan penciptaan resipi kreatif. Di mana anda mendapati tenaga ini tidak diketahui...
Keluar dengan kanak-kanak: bagaimana untuk mengatur makanan bayi?
  • Mol baru dalam kekacauan
    Sudah tentu "atas pinjaman", ibu baru telah dihantar (mungkin di bawah ancaman) ke pasar raya oleh ibu baru yang tidak dapat melakukannya lagi. Dia diberi senarai yang terus menatap keliru seolah-olah ditulis dalam bahasa Aram. Tidak dapat berorientasikan dirinya, ia akan mengambil masa kira-kira 6 jam untuk membeli roti dan susu, tidak sebelum menggunakan bantuan awam melalui panggilan telefon

Video: Keributan antar ibu-ibu(PKL)dengan satpol PP di pasar raya/PADANG