Perkara-perkara yang paling bodoh yang orang memberitahu anda jika anda hamil pada usia 40 tahun


Meningkatkan peratusan wanita yang memutuskan untuk mempunyai anak lebih daripada 40 tetapi prasangka dan komentar yang menyengat orang mengenai pilihan ini tetap tidak berubah

Dalam Artikel Ini:

Hamil di 40: apa yang orang fikir

mana-mana ibu mempunyai arkib besar frasa idiotik yang dialamatkan kepadanya semasa dia hamil semasa kursus kehamilan dan selepas itu. Anda boleh bertanya kepada mana-mana ibu: anda tidak akan menemui apa-apa yang tidak ditangani komen yang tidak perlu, nasihat atau frasa yang tidak diminta hanya kasar dan mengganggu ("pasti anda tidak meninggalkan satu di dalam?"

Tetapi jika seorang wanita hamil selepas usia 40 tahun, komen orang dapat mencapai kemunculan baru kebodohan tulen.

  • Terutama jika wanita yang berkenaan sudah ada ibu, mungkin beberapa kanak-kanak tidak lagi kecil, ramai di sekelilingnya yakin bahawa dari sudut pandangan itu "kedai tertutup". Dan kemudian, ketika dia hamil lagi, soalan yang menimpanya datang. "Apa yang berlaku?" Pasti ingin tahu butirannya?
  • "Ia difahami... er... tentu saja?" Soalan klasik yang lambat laun anda mendengar siapa 40 tahun dia tidak mempunyai anak lagi dan berada di kehamilan pertamanya; lebih berkemungkinan jika dia sudah berkahwin, atau hidup bersama, mungkin selama beberapa tahun. Di sini soalannya adalah rumit. Secara teorinya, tidak ada sebab untuk menyembunyikan PMA atau FIVET, tetapi ia selalu menjadi masalah hujah peribadi. Ada orang yang tidak mendedahkannya untuk menutup ahli keluarga. Dan satu wanita hamil ia harus dihormati di tempat pertama - seperti orang lain.
  • "Sekarang sudah cukup!" Hai 40 tahun, Tidakkah anda kehilangan tabiat untuk hamil? Cepat atau lambat, sebagai tepat pada waktunya sebagai virus usus, dia akan datang, kawan "pakar sakit puan ad hoc", bersedia untuk mengingatkan anda bahawa pada 40 risiko lebih tinggi daripada 30, dan walaupun kali ini tidak baik, itu bukan kes untuk menarik duit syiling itu lagi. Pendek kata, bagaimana untuk menguruskan rahim anda, dia memutuskannya.
Dapatkan kehamilan pada 40, kebaikan dan keburukan
  • "Jadi berapakah umur anda ketika anda lulus?" Malangnya, ada juga yang masih melihatnya wanita hamil pada usia 40 tahun bukan sebagai norma, atau hampir, tetapi sebagai sejenis aneh dan sudah bayangkan jika anda mendapat diploma anak lelaki itu dengan rambut putih, selendang dan tongkat, dikelilingi oleh anak-anak muda yang sangat muda yang berumur sekarang., lebih baik jangan biarkan ia belajar.
  • "Dan ibu anda tahu itu?" Tidak, saya akan memberitahu dia bahawa saya hanya memakai beberapa kilogram sehingga bulan kesembilan. Maksudnya ialah terdapat ibu-ibu yang terganggu di seluruh kehamilan daripada anak-anak perempuan, walaupun mereka berumur 25 tahun. Mana-mana nenek masa depan akan cemas dan akan memutar tangannya semasa anak perempuannya berada di bilik penyampaian. Tetapi seorang anak, apalagi keponakan, adalah kegembiraan yang sangat besar. Ia tidak seperti ketika kami belayar sekolah, neraka!
  • "Mereka akan membawa anda ke nenek anda." Lebih baik segera beli pada krim anti-kedut.
  • "Ia akan menjadi sukar, dengan malam yang berdiri dan kemudian apabila ia akan berjalan..." Ia juga sukar pada tiga puluh, sebenarnya. Empat puluh lebih untuk perkara tertentu, kurang untuk yang lain. Dan tiada seorang pun di dunia mempunyai anak kerana dia ingin membawa tenang dan bersantai dalam hidupnya.

Video: Empress’s Dignity/The Last Empress/ 빅 포레스트 eps 39_40 SUB (ENG,IND,MLY,FARSI)