Hari Ibu: Tiket DIY


Kartu Ibu Ibu DIY yang berwarna-warni dan dikitar semula, untuk mengharapkan ibu-ibu dan beritahu mereka betapa kami suka mereka

Dalam Artikel Ini:

Buat tiket sendiri untuk Hari Ibu

Untuk Hari Ibu, buat satu tiket diperibadikan daripada Ucapan, untuk memberitahunya bahawa kasih sayang baginya adalah sebesar rumah. Bilakah Hari Ibu? Setiap tahun ulang tahun ini disambut Ahad kedua Mei. Dan anak-anak boleh memberitahu ibu mereka betapa mereka suka dengan hanya melukis dan memperibadikan kad hari jadi, dengan hukuman atau puisi untuk Hari Ibu. Jadi inilah beberapa idea untuk tuhan-tuhan Buat tiket sendiri untuk Hari Ibu.

Tiket dengan bunga

Kerja rumah dan tiket untuk Hari Ibu (35 gambar) Banyak idea membuat kerja dan tiket untuk Hari Ibu

Kad Hari Ibu untuk Kanak-kanak

Mammafelice memberi kita beberapa idea yang benar-benar asli.

  • Tiket cucpake

Untuk membuatnya berlaku, dapatkan beberapa kain coklat, atau pannolenci, atau kadbod berwarna dan kemudian sebilangan reben berwarna merah jambu (dengan titik polka, warna pepejal, bergaris...). Potong asas cupcake dari pannolenci coklat, dan gam di atas tiket dengan sedikit pita pelekat dua sisi. Potong riben saiz yang berbeza, dan bungkusnya di sekitar jari, untuk membentuk banyak keriting ketebalan yang berlainan. Cubuk mereka dengan stapler dan gam mereka pada kadbod dengan pita pelekat dua sisi. Selesaikan dengan topping: renda di dasar cupcake dan cigliegina, dibuat dengan butang merah kecil. Kini semua yang tersisa adalah untuk menghiasi tiket dengan tulisan yang indah, mungkin dalam bantuan, dan menulis di dalamnya puisi untuk Hari Ibu.

  • Tiket dalam bentuk pakaian

Adakah ibu seorang fesyen? Adakah anda suka berpakaian dengan baik? Adakah anda bersemangat tentang membeli-belah? Maka tidak ada yang lebih baik daripada membuat kad kecil ini dalam bentuk pakaian, untuk mengucapkan anda Selamat Hari Ibu. Dapatkan beberapa sisa kain, mungkin dalam fantasi musim bunga, seperti ini dengan bunga mawar kecil. Potong garis pakaian dan potong kain. Dengan pita bermuka dua atau vinavil, pasang kain pakaian di atas kertas berwarna dan garis tepi dengan pen hitam, penanda atau krayon. Anda boleh menambah butiran yang berbeza: tali pinggang, sepasang tali bahu, renda dan sempadan. Anda boleh membuatnya dengan kain lain, dengan kertas berwarna dan kadbod, atau dengan gusi berwarna merah jambu, seperti dalam gambar. Akhirnya potong kertas itu dan sapukan dengan gam pada kad anda, mengiringi dengan harapan terbaik anda untuk ibu.

Tiket sekolah rendah ibu hari

Master Mary menawarkan banyak idea dan template untuk mencetak untuk membuat kad ucapan. Terdapat tiket dalam bentuk rumah, hati, bunga sudah berwarna, atau mencetak dan membuat warna kanak-kanak. Dan untuk kanak-kanak yang lebih tua, yang sudah menghadiri sekolah rendah, ada tiket untuk mencetak dan memasang atau menampal.

  • Kad kadbod yang bagus untuk menyesuaikan berdasarkan wajah ibu. Langkah demi langkah arahan dalam video ini
  • Tiket dengan pakaian puteri yang indah untuk ibu yang dibuat dengan kertas yang rapi dan siap dengan manik
Reka bentuk untuk Hari Ibu

Kad Hari Ibu untuk mencetak dan warna

Di internet kita dapat mencari ramai tiket sangat mudah dan siap sedia yang hanya perlu dicetak dan berwarna. Imej-imej itu klasik: bunga, hati, dan lain-lain, yang anda boleh menyesuaikan dengan frasa yang ditulis oleh anda, atau mengutip pemikiran yang paling indah yang ditujukan kepada para ibu oleh penulis yang paling terkenal.

Dan jika anak-anak suka menarik dan warna anda boleh mencetak i halaman pewarna didedikasikan untuk Hari Ibu dan kemudian memperibadikan mereka dengan pemikiran, pada akhirnya mereka boleh dilaminasi atau dirangka dengan bingkai kesan atau klasik, bergantung pada rasa ibu, dan pek secara romantis.

TIDAK AKAN DIKELUARKAN

  • Kerja rumah untuk hari ibu
  • Hadiah untuk Hari Ibu
  • Hasrat terbaik untuk Hari Ibu
  • Reka bentuk untuk Hari Ibu
  • Ungkapan untuk Hari Ibu
  • Puisi untuk Hari Ibu
  • Menu untuk Hari Ibu
  • Buat tiket sendiri untuk Hari Ibu

Video: SURPRISE HARI IBU!