Nama Inggeris baru untuk 2019


Laman web Nameberry yang terkenal menetapkan kedudukan nama baru untuk tahun 2019

Dalam Artikel Ini:

Laman Nameberry, khusus dalam kajian dan maklumat mengenai nama-nama dan yang mengandungi pangkalan data lebih daripada cnama pengundi, buat senarai yang menyenangkan nama barusaya, ketat Anglo-Saxon (READ), yang akan menjadi lebih popular pada 2013 ini.
Mereka membaca yang indah.
Di sini.
BACA JUGA: PILIHAN NAMA: TRADISI ATAU KEPADA PARA PARENT?
Bellamy: Varian moden dan inovatif Bella, tahun lepas terdapat hanya 53 perempuan bernama, menentang hampir dua puluh ribu panggilan Isabella. Tetapi pada tahun ini ia hampir memotong.
Bizzy dan Zibby: Elizabeth masih merupakan nama yang meluas (READ), tetapi varian ini semakin meluas. Mereka mempunyai yang segar dan sempurna menyesuaikan diri dengan kegilaan masa ini.
Chysanthemum: di Itali kita tidak akan pernah memanggil anak Chrysanthemum (atau ya?). Apa yang pasti ialah nama bunga Jepun yang jarang berlaku ini, terutamanya terima kasih kepada heroin buku anak-anak yang ditandatangani yang dipanggil Chysanthemum dan yang sering digoda oleh rakan sekelasnya
Elowen: di Cornwall ia bermaksud "elm". Jadi itu adalah nama yang merujuk kepada sifat dan tradisi.
BACA JUGA: PILIH NAMA ANAK ANDA
Eos: ia adalah perkataan Yunani kuno untuk menunjukkan Aurora, kepada dewi subuh. Nama kuno, mitos dan elegan. Dan ia boleh menjadi cara asal untuk memberi penghormatan kepada nenek tua Alba (READ).
Eyre: kita lebih mengenali dia sebagai nama keluarga, terutamanya untuk heroin terkenal buku Jane Eyre.
Kilala: dalam bahasa Sanskrit Kilala bermaksud "ambrosia," dan adalah nama seorang pahlawan dalam siri manga. Terdapat juga variasi India Kerala.
Maro: ia adalah nama Jepun yang bermaksud "diri saya". Ia boleh berasal dari Rom Marcello, dikaitkan dengan Mars, tuhan perang, atau ia boleh menjadi versi baru dari Mario yang lebih tradisional (READ).
Mazarine: Mazarine di Perancis adalah nama warna biru yang mendalam, tetapi ia juga digunakan untuk menunjukkan rama-rama warna ini
Senara: Senara mewakili mitos ikan duyung, tetapi ia juga dikaitkan dengan nama Breton Azenor, variasi Eleonora dan Elena yang bermaksud "cemerlang".
SpartacusSpartacus adalah nama seorang hamba Rom terkenal - dan bintang siri TV homonim - yang mengetuai pemberontakan hamba dan menjadi seorang gladiator terkenal.

Video: Media Vietnam Bilang Timnas U22 Indonesia Dibanjiri 8 Pemain Asing untuk AFC U23. Siapa Saja?