Neomamma, adakah anda melihat diri anda hodoh dan letih? Petua pintar untuk anda


Ia biasa di kalangan ibu-ibu baru untuk melihat diri mereka tidak baik selepas melahirkan anak. Berikut ialah petua untuk berehat sedikit dan menjaga diri dan tubuh anda

Dalam Artikel Ini:

Lihat diri anda lapar selepas melahirkan, apa yang perlu dilakukan?

Lelah dari malam-malam yang dibeli di antara pemakanan dan perubahan, ditekankan oleh tip percuma yang kami cadangkan ibu-di-undang-undang ibu yang mengganggu atau peduli, mari berehat sedikit 'berasa cantik lagi, juga bersubahat selepas bersalin.

Hari pertama sebagai seorang ibu: bagaimana untuk terus hidup tanpa kehabisan

Sebelum melahirkan, dengan perut kami, kami mempunyai kulit yang berkilat dan rambut yang indah, senyuman yang mempesona dan kelihatan santai. Selepas penghantaran segala perubahan...

Kami melihat di cermin dan kami tidak suka diri kita: kita tidak kemas, tidak dirawat, kita hampir tidak mempunyai masa untuk mandi dan bak mandi kini menjadi memori yang jauh... apalagi jika kita boleh memikirkan rambut atau solek. Kanak-kanak itu melakukan semua masa dan tenaga kita.

Apa yang perlu dilakukan?

Kami menggunakan ibu mertua atau ibu dan melibatkan mereka dalam bayi yang menggembirakan sambil menjaga bayi. Kami akan menjaga diri.

Wajah selepas melahirkan

Kulit kelihatan kering dan mempunyai warna hampir kelabu, dan wajahnya letih, ditandai; untuk ini kita mesti menggunakan produk tertentu yang disasarkan menyuburkan, menyuburkan dan melembapkan dan melindungi kulit, untuk menjaga anak muda dan memulihkan kecantikan dan keindahan yang ditekankan oleh stres dari kami. Malah gel kontur mata harus digunakan untuk membuat beg dan bulatan gelap yang sering menjadi gelap mata kita hilang. Malah topeng atau gosok untuk membersihkan kulit dan menghilangkan sel-sel mati akan sangat berharga. Akhir sekali, sekurang-kurangnya sekali sebulan kita perlu mencari masa untuk pergi ke ahli kecantikan, kedua-duanya untuk membersihkan muka dan marilah kita mencadangkan produk tertentu yang sesuai untuk kulit kita dan mengaturkan sedikit kening dan kumis.

Dan tentu saja, jangan lupa bahawa selain menjadi ibu, kita terus menjadi wanita: jadi ya menghabiskan 10 minit untuk sedikit solek atau plat cepat; penampilan kita akan bertambah baik dan bahkan mood tidak akan mendapat manfaat daripadanya!

Nasihat yang betul untuk mengurangkan berat badan setelah melahirkan

Penjagaan rambut selepas bersalin

Malah rambut tidak boleh diabaikan, terutamanya selepas bersalin bersinar dan menjadi lemah dan rapuh dan ia berlaku bahawa kita kehilangan banyak kerana perubahan hormon. Untuk mengelakkan daripada membuat mereka menderita, menunggu ribut hormon berhenti, kita mesti membasuhnya dengan syampu yang tidak agresif dan mengelakkan pewarna dan warna dan masih mengelakkan untuk memaksa mereka dengan band elastik, band dll. Malah perubahan rupa dan pemotongan berkilau, muda dan asli dapat menghibur kami!

Badannya

Selepas kehamilan dan kelahiran badan tidak lagi sama, chiletti tambahan, stretch mark, selulit, nada kecil. Perkara yang paling penting selain menghidratkannya sepenuhnya adalah untuk cuba menenangkannya dan meningkatkan keanjalan kulit untuk membantu ia kembali semula sebelum mengandung dan bersalin. Bagaimana untuk melakukannya? Selain rawatan mengelupas atau scrub untuk menghilangkan sel-sel mati, adalah baik untuk menggunakan produk tertentu yang membantu kulit, semuanya melakukan aktiviti fizikal yang minimum dan mengikuti diet yang betul dan seimbang. Juga jangan lupa minum banyak air dan teh herba (yang juga akan membantu anda menyusu)

Tanda regangkan selepas penghantaran

Yang kebencian striations yang keluar selepas kelahiran pada perut, payudara dan pinggul disebabkan oleh penambahan berat badan dan ia adalah lacerations dari gentian elastik tisu penghubung subepidermal pada awalnya adalah merah-violet dan kemudian dari masa ke masa menjadi mutiara. Sudah tentu lebih baik untuk menghalang mereka dengan krim anti anti regangan yang menguatkan kulit dan mengurangkan risiko pelarian ini. Untuk mengurangkan mereka ada krim yang terbuat dari nanas, oak, centella asiatica atau horsetail, atau anda boleh pergi ke pusat kecantikan untuk rawatan laser atau dermatologi dengan dermoelettroporazione.

Selulit

Pada mulanya ia adalah perubahan peredaran mikro rangkaian tisu subkutan yang merosot dari masa ke masa dan menjadi "kulit kulit jeruk" yang terkenal. Kita boleh melawannya dengan exfoliant selepas mandi dan secara semulajadi dengan rawatan anti-selulit yang baik berdasarkan bahan penyiram dan lipol, seperti ekstrak kafein, nanas, alga, dan sebagainya. Juga memampatkan dengan lumpur berdasarkan alga membantu melakukan tindakan detoksifikasi dan melembutkan kulit. Kemudian kita mesti mengelakkan mandi atau mandi dengan suhu tinggi dan secara semulunya banyak minum air untuk membantu badan mengalirkan toksin berlebihan dan cecair

Video: Playful Kiss - Playful Kiss: Full Episode 6 (Official & HD with subtitles)