Pencalonan dan pertunjukan: orang Mamm, sehingga masa?


Ia akan terserah kepada semua untuk mencipta nama panggilan dan daya tarikan untuk anak-anak kita. Tetapi pada satu titik tertentu kita tidak sepatutnya memberi potongan?

Dalam Artikel Ini:

Pada suatu hari di pantai, seorang ibu memanggil anaknya dari pantai dengan suara yang kuat: "Sand Martin"Topino" Datang ke kering ".
The Topino naik dari air selepas puluhan rubbing dan mempunyai lebih kurang lapan tahun.
Sekarang, Topino benar-benar tidak!
Saya mengaku bahawa anak saya mempunyai berpuluh-puluh julukan lucu dan tiada siapa yang mempunyai apa-apa kaitan dengan nama pertamanya (READ). Tetapi jika saya di khalayak ramai, saya memanggilnya dengan nama, sementara secara peribadi, apabila kita berpelukan atau dalam motosikal kelembutan, Saya suka menyebutnya dengan nama samaran yang paling lucu dan pelik (saya akan simpan senarai lengkap). Penjelasan saya ialah dia belum berusia tiga tahun.
BACA JUGA: Berkomunikasi untuk berkembang dan difahami
Sebenarnya katakan itu. mengada-adakan lelaki pelik untuk anak-anak kita, ia adalah satu tabiat yang menggemari, yang bermula ketika bayi masih dalam benjolan bayi. Jika kita membaca blog ibu-ibu dalam talian kita menyedari bahawa semua atau hampir mempunyai anak-anak kecil mereka, kadang-kadang menyayangi, kadang-kadang tidak sopan.
Dan kecenderungan untuk mencipta nama panggilan juga dikaitkan dengan nada suara singa-lagu, bahasa yang kaya dengan istilah yang dicipta, hanya dapat dimengerti oleh ibu dan anak. Ia dipanggil orang Mamm (READ) dan dalam beberapa cara, pada mulanya, ia berguna. Ia berfungsi untuk menggalakkan penubuhan a ikatan yang unik dan khusus antara ibu dan anak, yang menubuhkan saluran komunikasi eksklusif dan hanya terbuka kepada mereka.
BACA JUGA: Kata-kata pertama cinta kanak-kanak
Tetapi ia adalah satu kebiasaan yang harus "dalam masa". Pasti saya empat tahun kanak-kanak harus dipanggil dengan nama mereka dan suara nada dewasa, sekurang-kurangnya apabila mereka bersama dengan orang lain.
Apa pendapat anda? Apa nama lucu yang anda berikan kepada anak anda?

Video: Inilah Wujud IKAN NABI YUNUS, Masih Hidup Hingga Sekarang? (MDI #17)