Pendaftaran dalam talian di sekolah: ia bermula pada 15 Januari 2019


Untuk mendaftarkan anak-anak di sekolah negeri akan ada masa dari 15 Januari hingga 15 Februari 2019

Dalam Artikel Ini:

Pendaftaran dalam talian

Kementerian Pendidikan, Universiti dan Penyelidikan memaklumkan bahawa pendaftaran dalam talian untuk sekolah negeri Itali boleh dijalankan dari 15 Januari hingga 15 Februari 2015.

Ia adalah satu prosedur mandatori untuk mendaftarkan anak-anak mereka dalam gred sekolah rendah, sekolah menengah pertama dan peringkat kedua dan, untuk kali pertama, di kawasan-kawasan yang telah menyertai, dalam kursus pendidikan dan latihan di pusat latihan vokasional serantau.

Bagi tadika,pendaftaran ia boleh dibuat dengan kertas dalam tempoh yang sama.

Cara mendaftar secara online di sekolah

Sambung ke tapak yang dibuat secara khas oleh Miur, mendaftar dan tunggu untuk menerima kata laluan melalui e-mel (pendaftaran akan dibuat bermula dari 12 Januari). Simpan dengan berhati-hati nama pengguna dan kata laluan.

Pilih sekolah yang anda ingin mendaftarkan anak anda. Di laman web Scuola di Chiaro terdapat semua sekolah tempatan dengan pelbagai kad yang menggambarkan tawaran latihan, peralatan yang disediakan untuk para pelajar dan banyak maklumat berguna lain untuk membuat pilihan yang tepat. Ambil perhatian kepada kod rujukan sekolah yang dipilih.

Sumpah di sekolah rendah, kebaikan dan keburukan

Selepas 15 Januari lengkapkan borang pendaftaran dalam talian yang memasukkan kod sekolah. Sistem 'Pendaftaran dalam talian' akan memberi perhatian untuk memberitahu keluarga dalam masa nyata, melalui e-mel, pendaftaran dan perubahan dalam status aplikasi.

Tidak tergesa-gesa. Tidak perlu melakukan semua yang dijalankan pada 15 Januari untuk mendapatkan tempat di sekolah yang dipilih. Soalan-soalan yang datang dahulu tidak akan ada hak keutamaan dalam tulisan.

Video: Crows Zero 2007 full movie bahasa indonesia