Fenomenologi ibu pada bacaan atau esai pada akhir tahun


Spesimen ibu yang boleh dipenuhi pada masa esei atau prestasi akhir tahun bagi anak seseorang

Dalam Artikel Ini:

Ibu pada akhir tahun bermain

Akhir sekolah adalah pada kami dan ini adalah tempoh di mana esei, menunjukkan dan menunjukkan tertumpu bacaan akhir tahun. Dan pada masa-masa seperti ini tidak biasa untuk mencari spesimen ibu ini:-)

Kebimbangan prestasi ibu

Ibu semacam ini tidak pernah sepenuhnya dicerna bahawa anaknya kini "selain dirinya". Ini membawa dia untuk menjalani bermain atau esai seolah-olah dia adalah orang yang harus menari di depan penonton yang besar, membaca puisi nurseri dengan hati atau mentafsir huruf yang tidak mungkin. Sindrom hantu ibu tidak boleh tidur malam sebelum, dalam jumlah kecenderungan kebimbangan khasiat. Dia mendapati dirinya mengulangi di bawah nafasnya dan puisi walaupun semasa berada di kereta bawah tanah atau di meja tunai. Semasa persembahan itu, dia sangat tertumpu pada cuba menyebarkan tanggapan dan pergerakan kepada anaknya secara telepati. Dan pada akhirnya, dia tidak menolak mengisytiharkan dengan kepahitan "di rumah saya akan datang"

Mum "wannabe Spice Girls"

Ibu "wannabe Spice Girls" melihat ke bawah ibu bapa yang dipindahkan dan membesar dengan bangga walaupun anak itu memainkan pokok itu. Dia dapat mengenali bahawa anaknya menyakitkan, dan sebenarnya dia melakukannya. Dia secara umumnya menahan diri daripada mengatakan secara terbuka bahawa anak perempuannya adalah memalukan kepada keluarga kerana dalam esei tarian dia menunjukkan ketangkasan yang sama seperti kucing yang disumbat, tetapi penghinaan dibaca di matanya. Jika dia menangis, dia tidak melakukannya untuk emosi, tetapi untuk penghinaan. Dan untuk berfikir bahawa dia, pada usia beliau, telah sampai ke akhir pemeriksaan bukan Rai.

Swarm ibu

Untuk ibu seperti ini, tontonan muktamad malaikatnya, bahkan penerjemah pokok di atas, adalah puncak seluruh kewujudannya. Satu peristiwa penting dalam sejarah keluarga. Tiba di awal, supaya dia dan dua minggu saudara mara yang dibawa bersama mereka boleh menyerang semua kerusi di hadapannya, memelihara mereka menduduki sedozen lain dengan beg dan kot, kerana kemudian mereka akan menambah juga kawan-kawan (hanya beberapa kawan rapat, jelas). Suaminya membawa peralatan fotografi profesional dan kamera video. Walau bagaimanapun, saudara-mara yang lain juga memberikan kami telefon pintar dan tablet untuk tempoh prestasi, membutakan anak-anak dan pada masa yang sama memukau mereka dengan paduan stadium. Anak seorang ibu yang biasanya berusia 15 tahun memperoleh dokumen palsu dan disenaraikan dalam Legiun Asing.

Ibu selamatkan saya

Untuk ibu menyelamatkan saya, pembacaan atau esai akhir tahun pada dasarnya adalah maut. Dia lebih suka berada di tempat lain, termasuk dapurnya dengan timbunan piring untuk mencuci daripada mengambil siksaan itu. Dan jika dia dapat merasakan penyertaan tertentu apabila anaknya berada di atas pentas, persembahan kelas terdahulu membuatnya menyesal bahawa dia dilahirkan. Ia diiktiraf oleh menguap, untuk melihat secara obsesif pada jam dan untuk kutukan apabila dia mendapati dia mempunyai telefon bimbit dan tidak dapat membaca Vanity Fair sementara dia menunggu. Di samping itu, ia memberitahu anda dengan sikap acuh tak acuh yang salah pada tempoh pertunjukan. Mum menyelamatkan saya pada tahun berikutnya menyuap seorang guru untuk menghantar mesej teksnya lima minit sebelum giliran anaknya.

Misi tidak mungkin

Anda melihatnya datang berpeluh, tidak disisih, dengan beg membeli-belah di tangan dan seperempat jam terlambat. Dia tidak mempunyai masa untuk duduk yang janitor menarik jaketnya mengatakan bahawa dia terpaksa menggerakkan kereta itu, "ya, madam, saya tahu bahawa tidak ada lagi tempat, setelah semua itu datang dahulu"... Dan pada ketika itulah misi ibu tidak mungkin ia benar-benar kita semua. Ya, kerana dapat bermain dengan seperempat jam yang lewat, hanya untuk melihat anaknya yang melakukan pokok itu, dia melompat dari pejabat yang mengambil tunjang untuk melakukan malam, dia menarik balik beberapa anak lain di dalam sekolah masing-masing, melakukan perbelanjaan, pergi ke pembersih kering, yang dipanggil ibu mertua, membuat temujanji dengan pakar pediatrik, dengan doktor gigi dan dengan tukang paip. Malangnya, keretanya betul-betul di hadapan ibu saya menyelamatkan saya.

Ibu (daripada / protagonis)

Terdapat ibu-ibu protagonis, atau protagonis, yang masih terkejut dan berpindah apabila mereka mendapati bahawa anak lelaki yang percaya begitu malu dipilih untuk bahagian utama. Dan kemudian ada orang yang selalu mengenalnya. Darah yang baik tidak fikiran, fikir protagonis ibu, selepas semua seperti seorang wanita muda bertindak, malangnya tidak mempunyai orang suci yang cukup di syurga, sebaliknya... Ibu protagonis itu merasakan protagonis sebenar malam itu, dan dia mengharapkan semua orang yang hadir, termasuk saudara-saudara dari kawanan ibu, kepada assiepino di sekelilingnya, mematuhi dia pada akhir pertunjukan. Puas, dan akan terus menyambut anda.

Ibu berpura-pura

Ibu yang bermasalah itu difahamkan berbangga dengan prestasi anak-anaknya, tetapi ini tidak mencukupi. Anda mesti melebihkannya. Maka, malang yang miskin yang telah menyentuh tempat di dekatnya, tidak mempunyai peluang untuk menikmati persembahan itu, kerana ibu molesta akan ditangkap oleh air terjun logorrea dan dia tidak akan berhenti bercakap tentang anaknya, daripada guru-guru, program-program, persembahan yang dia buat ketika kanak-kanak sampai ke teater orang Yunani kuno. Sekiranya anda melihat seorang ibu yang mempunyai dua tempat duduk kosong, walaupun teater itu penuh dan ada orang yang berdiri, mungkin ada sebab.

Ibu Martha Stewart

Ibu semacam ini sudah diiktiraf satu atau dua bulan sebelum persembahan. Membuka sekumpulan WhatsApp, jemput semua orang dan jika anda membuat kesalahan mengambil bahagian, anda akan berkuasa. Matlamatnya adalah untuk menganjurkan hidangan untuk persembahan. Idea yang bagus, anda fikir. Kami bermula dengan idea bahawa "semua orang membawa sesuatu", dan sesuatu juga boleh menjadi sebotol jus buah dengan jenama super, dan kami mendapat prasmanan yang mana perbandingan Pippa Middleton untuk pernikahannya pales. Apabila dia menyerang dengan "Siapa yang membuat truffle putih vol-au-bolong?" Akan ada pelarian umum. Moms yang berputus asa datang ke permainan, atau datang menyamar, hanya perlu tidak mengambil cuti dan membuka gadai janji untuk menyumbang kepada menu lima bintang yang anda pelajari.

Ibu dalam sindrom pra-menstruasi

Ibu dalam sindrom pra-menstruasi adalah yang gembira apabila dia mengetahui bahawa anaknya sedang melakukan rumput, kerana mungkin kali ini dia akan mengendalikan emosi. Tetapi dia tidak boleh melakukannya. Lihat buah perutnya, yang sehingga baru-baru ini merangkak dan hanya makan pappette, sementara di panggung dan menyanyi dan tarian di hadapan semua orang, menyebabkan pecah menangis krisis. Dan apabila pertunjukan membuat anda ketawa, dia ketawa dan menangis bersama-sama. Dia menangis kerana dia gembira, dan bangga, kerana dia tidak pernah menyangka dia layak mendapat cinta sedemikian, begitu gembira. Dan ia adalah bodoh, bodoh yang anda fikir melihat prestasi, tetapi ini adalah kesan bahawa pertunjukan pada akhir tahun menyebabkan ramai ibu. Yang juga tidak dalam sindrom pra-menstruasi. Tetapi mungkin, ada seorang ibu dalam sindrom pra-haid dalam diri kita semua. Lagipun, walaupun ibu menyelamatkan saya, anda tidak akan kehilangan esei akhir tahun.

Dan apakah jenis ibu anda semasa esai dan pertunjukan pada akhir tahun? Adakah anda tahu mana-mana ibu yang kita bercakap tentang? Dan apa kegemaran awak?

Video: