Pelan kelahiran: inilah cara untuk melakukannya


Ini adalah amalan yang meluas di luar negara, tetapi kurang di Itali. Inilah cara untuk menulis rancangan kelahiran

Dalam Artikel Ini:

Contoh rancangan melahirkan anak

Pelan kelahiran itu adalah perjanjian tertulis dan ditandatangani antara wanita yang bekerja dan struktur di mana dia memutuskan untuk melahirkan, atau dengan pakar sakit puan atau pakar obstetrik yang mengikutinya.
Oleh itu, ia adalah helaian ditandatangani sendiri untuk dibentangkan di hospital dan dibincangkan dengan bidan atau pakar ginekologi, terutamanya berkaitan dengan apa yang tidak kita mahu lakukan dalam buruh dan penghantaran.
Sudah tentu ia bukan dokumen mengikat dan semasa buruh dan penghantaran, pakar ginekologi akan memutuskan apa yang perlu dilakukan dan apa yang tidak patut dilakukan, tetapi rancangan kelahiran masih menjadi dokumen penting bagi ibu.
di sini contoh pelan kelahiran, bahawa bidan kami, Dr. Barbara Colombo, memberikan kepada kliennya semasa kursus pra-penghantaran. Kami ingin menekankan bahawa ini adalah pelan persahabatan yang sangat subjektif dan peribadi dan setiap wanita bebas membuat permintaannya mengikut keperluannya.

Pelan bersalin yang sama

tarikh

Perhatian yang penuh perhatian daripada Pengurusan Hospital... Di Bidan dan Doktor di bilik penghantaran hospital...

tertakluk: Pelan kelahiran... (nama dan nama keluarga ibu bapa)

Kami telah memilih untuk melahirkan di hospital kerana kami percaya ia adalah pilihan terbaik untuk menampung anak kami. Semasa mengandung kami mendapat beberapa permintaan, yang kami harap akan dijawab. Ini sangat penting bagi kita, untuk dapat hidup dengan aman kelahiran... (nama anak / a)...

Kami sedar hakikat bahawa jika terdapat keperluan sebenar untuk campur tangan, kami tidak akan teragak-agak untuk mematuhi arahan anda dan kami akan mempercayai anda sebagai profesional kesihatan. Inilah harapan kami, kami mengucapkan terima kasih terlebih dahulu untuk perhatian anda:

  • Kami ingin kord pusing dipotong selepas keluar dari plasenta atau sekurang-kurangnya selepas ia berhenti berdetak
  • Saya berharap saya boleh bergerak secara bebas semasa buruh dan dapat memilih kedudukan yang paling selesa untuk ditolak.
  • Kami ingin anak perempuan kami / atau boleh tinggal bersama kami, khususnya pada payudara ibu dan melekat pada payudara terutama untuk 2 jam selepas bersalin.
  • Saya ingin anak saya / anak perempuan, yang akan dilahirkan oleh bahagian caesar, untuk kekal di dada saya, selepas pelbagai cek, sehingga akhir operasi.
  • Saya ingin melampirkan bayi ke payudara saya dalam masa 2 jam selepas bersalin... (anda boleh menambah apa sahaja yang anda mahu)....
  • Yakin dengan penerimaan permintaan ini, kami mengucapkan terima kasih kepada semua kakitangan yang akan mengikuti kami dalam acara yang sangat penting ini bagi kami. Tandatangan kedua ibu bapa

Video: 100% Proof We Are In End Times - WW3 & Dajjal (NEW 2019)