Hamil pada bulan kesembilan dia melatih dengan berat, dan kontroversi di web


Lea-Ann Ellison, berminat dengan berat dan hamil pada bulan kesembilan, menjadikan dirinya menggambarkan ketika dia melatih di bar. Tembakan melepaskan kemarahan web

Dalam Artikel Ini:

melakukan sukan semasa kehamilan adalah disyorkan, terutamanya apabila tiada masalah tertentu, tetapi apakah had untuk dihormati? Inilah soalan yang kami tanya kepada diri sendiri semasa membaca berita, yang dilaporkan oleh kurier, juara bina badan ibu, bersemangat angkat berat yang melatih kurang dari dua minggu selepas kehamilan.
Ibu yang bermain sukan dengan perut
Ia dipanggil Lea-Anna Ellison, seorang ibu yang jelas, seorang juara bina badan, mengandung anaknya yang ketiga bulan kesembilan kehamilan. Foto-fotonya pada profil Facebook dan syarikat kecergasan CrossFit yang menggambarkannya ketika dia melatih angkat berat, telah menyebabkan kacau dan banyak kontroversi dari banyak ibu Amerika.
Sukan: apa yang boleh dilakukan semasa kehamilan?
Tetapi ibu masa depan tidak ada untuk dipanggil "tidak sedarkan diri", terkejut dengan begitu banyak kritikan, menolak tuduhan yang menekankan bahawa kehamilan bukan penyakit. Menurut beberapa tembakan adalah menjijikkan dan harus menjaga dirinya dan badan anda dan jangan cuba melampaui batas anda.
Tetapi ada orang yang mempertahankan atlet hamil, seperti Carol Metzer Bolliger, yang mengaku hamil pada bulan keenam, tiga anak kembar, dan masih mengamalkan silang

elastik

Sukan kehamilan (16 gambar) Gambar-gambar wanita hamil yang dengan anggunnya mengamalkan pelbagai aktiviti sukan

Kredit Sumber | kurier

Video: SOROT GUNUNGKIDUL