Hamil pada musim bunga: perkara yang baik untuk dilakukan


Pada musim bunga, merpati dalam pandangan biasa dan idea untuk menikmati di luar

Dalam Artikel Ini:

Hamil pada musim bunga

Musim bunga, cuaca hangat, bersinar matahari dan keinginan yang besar untuk meninggalkan rumah dan hidup sebanyak mungkin di luar rumah, bernafas penuh paru-paru. Apatah lagi jika anda sedang menunggu seorang kanak-kanak menikmati musim semi dan iklimnya yang sederhana menawarkan banyak kelebihan, baik untuk kesihatan dan mood.

Malah, beberapa kajian menunjukkan bahawa wanita di kalangan wanita hamil yang tinggal di kawasan hijau, jauh dari pencemaran, lalu lintas dan huru-hara bandar lebih cenderung mempunyai kelahiran yang baik.

Dan kemudian, teruskan untuk berjalan di tempat letak atau bahkan sekadar membaca buku atau majalah di bangku taman di kawasan kejiranan anda. Tetapi jika anda ingin melakukan yang lebih baik, sediakan sesi berkelah atau yoga di halaman.

Tiada kontraindikasi untuk amalan Pranayama atau pernafasan, yang sememangnya sangat disyorkan untuk semua wanita yang mesti mempersiapkan diri untuk menghadapi masa penghantaran. Pernafasan yang betul sebenarnya akan membantu anda untuk mengoksigenkan tisu, untuk mengurangkan ketegangan, dan di atas semua untuk mendorong lebih baik pada masa penghantaran

Tumbuh tumbuhan atau pokok kecil. Ia adalah cara terbaik untuk menghendaki kebahagiaan dan kesihatan kepada anak anda dan ia akan menjadi cantik dan menarik untuk melihat mereka tumbuh bersama.

Tukar pandangan anda. Selepas beberapa bulan di mana anda terpaksa memaksa anda dan bayi anda bertemu dengan mantel yang tidak selesa dan jaket berat kerana sejuk, menyingkirkannya dan memberi mereka pertunjukan warna. melakukan belanja bersalin lebih suka kemeja-t berwarna-warni, mungkin dengan tulisan ironis dan lucu, atau pakaian ringan dengan warna-warna musim bunga.

Dan ambil peluang untuk menjadikan bayi anda bertemu dengan karya seni. Catkan kulit anda dengan warna semula jadi dan bersenang-senang.

Akhirnya, di sini adalah masa yang tepat untuk a kembali kepada asal usul. Di dalam keluarga anda akan memasuki komponen baru, jadi mengapa tidak membuka laci dan album lama dan memulihkan foto datuk nenek dan datuk nenek moyang untuk membina genalogico pe rilbaby pokok. Kolaj berharga foto vintaj juga boleh menjadi hiasan asal untuk bilik tidur anda.

Video: 6 Hal Yang Bakal Wanita Alami Setelah Malam Pertama Pernikahan