behappyfamily Editor pada Hari Minions


Pada kesempatan pengumuman treler rasmi pertama filem itu, Hari Minions pertama berlangsung di Pawagam Barberini di Rom. Dan kami berada di sana!

Dalam Artikel Ini:

HARI MINYAK- Filem yang didedikasikan untuk musim panas akan datang akan dikeluarkan Minions, watak-watak kuning comel, pencinta pisang, menjadi terkenal terima kasih kepada Despicable Me 2. Pada kesempatan pengumuman treler rasmi pertama filem itu, ia berlaku di Pawagam Barberini di Rom yang pertama Hari Minions. Dan kami hadir!

Saya menyertai saya Gadis berusia 4 tahun yang tidak sabar untuk pergi ke filem. Dan saya harus mengakui bahawa dia banyak menikmatinya. Ia adalah pesta yang bagus untuk meraikan pelepasan treler (dan kami sudah menanti-nantikan filem... tetapi kita perlu menunggu beberapa bulan!). Pawagam dihiasi dengan poster, poster dan banyak lagi belon dari minions kecil.

Di pintu masuk ke dewan, di mana kita boleh melihat pada skrin besar treler dan beberapa seluar pendek Koleksi Mini-Filem, kami disambut oleh 3 pelayan yang baik, jelas menyamar sebagai Minions. Dua meja yang disediakan, penuh gula-gula, gula-gula dan pisang, sedang menunggu kami di hadapan dewan. Cupcakes dan kek dihiasi dengan wajah-wajah yang menyenangkan dari Minions tersedia untuk semua orang, untuk kegembiraan anak muda dan tua.

The Minions tiba di pawagam

Anak perempuan saya segera meminta satu belon dan jelas dia berpuas hati. Dan salah seorang pelayan juga memberikannya kepada sachet dengan banyak gula-gula (marshmallow dan pisang manis). Semua gembira kami menetap di dewan, di mana terdapat banyak kanak-kanak lain (masing-masing dengan belonnya). Anak perempuan saya segera berkawan dengan dua anak yang duduk di belakang kami.

Kemudian lampu keluar (dengan kebahagiaan yang besar dari anak-anak di dalam bilik yang tidak dapat menunggu "filem" bermula). Dan kita melihatnya 3 seluar yang didedikasikan untuk Minions. Pada yang pertama i Minions mereka membantu Margo, Edith dan Agnes, le anak perempuan angkat Crane (protagonis Despicable Me) untuk membetulkan rumah untuk mengatasi lawatan pekerja sosial.

Di tempat kedua kami melihat tempat yang bagus Bengkel Crane, di mana Minions dilatih untuk menjadi "buruk". Dan dalam masa yang singkat, rakan-rakan kuning kami bertanding untuk pisang, yang akhirnya berakhir di longkang. Dan selepas berehat beberapa minit, momen yang lama dinanti-nantikan: penyaringan filem Minions trailer.

Dalam satu perkataan: hebat. Dari treler filem baru kelihatan sangat menyeronokkan. Dan kami menyukainya. Pada ketika ini kita hanya perlu menunggu musim panas yang akan datang untuk melihat dan menonton filem di pawagam. Selepas penyaringan, si parti yang didedikasikan untuk Minions kecil Sudah selesai dan kami semua gembira, bersedia untuk memberitahu apa yang telah kami lakukan kepada semua orang. yang Hari Minions Ia berjaya. Dan kami gembira dapat turut serta.

Video: