Boneka dan boneka


Sukar untuk membina? Bukan untuk mimpi! Hanya beberapa bahan pemulihan dan sedikit imaginasi... dan dalam masa yang singkat kita boleh membuat seluruh syarikat boneka, untuk mencipta cerita dongeng kita

Dalam Artikel Ini:

Boneka dan boneka: untuk

Mari kita mulakan dengan definisi, diambil secara langsung dari Wikipedia:
- le boneka mereka adalah boneka yang muncul di seluruh adegan badan dan dipindahkan pada jarak (dengan wayar atau dengan kayu), dengan tidak kelihatan peranti;
- yang boneka sebaliknya ia adalah boneka yang muncul di tempat kejadian pada separuh panjang dan dipindahkan dari bawah, dengan tangan dalang, yang meletakkannya seperti sarung tangan (Wikipedia).
Sukar untuk membina? Bukan untuk mimpi! hanya beberapa bahan pemulihan dan sedikit imaginasi... dan dalam masa yang singkat kita boleh membuat seluruh syarikat boneka, untuk mencipta cerita dongeng kita. Kita boleh memilih mata pelajaran klasik, seperti boneka-boneka ini dalam gambar-gambar yang mewakili Putera dan Puteri, atau menetapkan persembahan kita dalam suasana Natal, mewujudkan boneka Santa Claus, rusa dan elf.

Boneka dan boneka: dengan

bahan-bahan:
- gulung kosong kertas tandas; - kertas berwarna; - gam dan pita pelekat; - gunting; - getah krep atau kadbod berwarna; - pena pensil atau warna tempera; - benang bulu berwarna; - kain berwarna; - jarum dan benang atau stapler.
kesedaran:
Dapatkan gulungan kosong kertas tandas dan menghiasi mereka dengan kertas berwarna, untuk memberi mereka ciri-ciri watak kegemaran anda.
Dalam kes saya, selepas salutan badan dengan kertas pencetak berwarna terpaku dengan sedikit 'gam, saya memohon sedikit' unsur-unsur getah crepla: dua mahkota dan tali leher. Rambutnya diperbuat daripada bulu berwarna yang dilipat separuh dan dipadankan dengan gunting. Bantu diri anda dengan gam dan pelekat dua sisi untuk membaiki semua bahagian. Pada ketika ini, dapatkan dua segi empat tepat kain yang cukup besar untuk memegang tangan anda. Untuk membaiki kepala ke kain, kerja pada kain terbalik. Letakkan gulungan kertas di antara dua segi empat tepat kain, di posisi yang anda mahu dapatkan, dan kemudian tambahkan kain (yang belum ditutup pada sisi), untuk menutupi wajah wayang. Dengan cara ini, pinggir bawah roll dipelihara dan lebih mudah untuk meletakkan jahitan: sebenarnya kain mesti diperbaiki dengan stapler. Apabila boneka itu selesai, titik pada leher tidak terlihat dan tidak berbahaya lagi. Apabila fabrik telah diserahkan, ia dijahit dengan mesin, atau dengan jahitan besar yang dijahit dengan tangan (seperti basi) dengan menggunakan beberapa tangan getah kecil (seperti dalam perkara Principe) atau lengan kain di mana anda juga boleh memasukkan jari-jari (sebagai dalam kes Puteri).
Dan sekarang semua yang tersisa adalah untuk mencipta cerita malam yang baik, dengan Putri untuk diselamatkan, seorang Pangeran yang menyelamatkannya, dan akhir dari 'semua hidup bahagia setelah'
Dikuasai oleh Mammafelice

Video: Hot News! Bang Onnih Tanya Boneka dan Pacar, Ini Reaksi The Sacred Riana - Cumicam 04 Maret 2019