Perjalanan Krismas Winx kembali ke teater


Selepas kejayaan tahun lalu, Winx Club Music Show - Tour Krismas kembali ke teater, acara Krismas merayakan peri-kanak-kanak yang paling disayangi

Dalam Artikel Ini:

Pertunjukan Winx Christmas

Kembali ke teater pertunjukan terkenal Winx yang telah memukau tahun lepas lebih daripada 30,000 orang di antara orang dewasa dan kanak-kanak di seluruh Itali: "Winx Club Musical Show"Tahun ini dalam versi Krismas ajaib"Winx Christmas Tour "! Lawatan itu akan bermula pada 26 Disember 2015 dari Bassano del Grappa (Vicenza), di Palabassano, dan kemudian akan berhenti di beberapa teater Itali yang terpilih dan banyak lagi! yang Winx mereka ingin meraikan penggemar mereka dan keluarga mereka yang paling "ajaib" pesta tahun ini, Krismas, dengan muzik yang sangat menarik, yang mana Iginio Straffi telah menulis teks lagi tahun ini. Para protagonis: Bloom, Flora, Stella, Aisha, Musa dan Tecna mereka akan pergi ke pentas - ditafsirkan oleh seniman profesional - menari dan menyanyikan lagu-lagu yang paling terkenal dalam siri "Winx Club"Menonton penonton.

satu show, penuh dengan warna dan lilitan, interaktif, benar-benar ajaib dan juga teknologi kerana, terima kasih kepada kesan khas, salji ajaib akan mengejutkan semua orang. Tidak menangguhkan kesulitan dengan ahli sihir Trix, pesaing sejarah Winx, yang akan berada di belakang tabir yang cuba merosakkan parti Krismas besar. Adakah mereka berjaya? Datang dan cari tahu!
Banyak kejutan lain di kedai: Winx akan membuat hadiah Krismas yang indah dan tidak dijangka kepada rakan-rakan kecil mereka: lagu yang didedikasikan untuk Krismas untuk menyanyi bersama untuk menjadikan suasana lebih ajaib. Pada tahun ini, maka "Winx Club Musical Show - Krismas Tour "akan menjadi lebih menarik dan interaktif kerana pada setiap menunjukkan seluruh keluarga yang dipilih di khalayak ramai akan dapat di panggung dan menerima dari tangan Winx the Hadiah Krismas!
satu persembahan benar-benar unmissable, peluang yang sempurna untuk meraikan dengan keluarga keajaiban Krismas dan nilai-nilai yang selalu membezakan siri animasi yang diiktiraf ini sebagai tenaga positif, persahabatan, cinta, sihir, tetapi juga kemurahan hati dan komitmen.

Maklumat berguna

  • Winx Club Musical Show - Krismas Tour
  • Tiket pada pameran Winx dan Winx Club

Tarikh lawatan

  • BASSANO DEL GRAPPA (Vicenza) - Palabassano - 26 Disember 2015
  • PADUA - Gran Teatro Geox - 27 Disember 2015
  • FLORENCE - Teatro Verdi - 29 Disember 2015
  • BRESCIA - Banco Pala - 2 Januari 2015
  • BERGAMO - Creberg Altarpiece - 3 Januari 2015
  • LUGANO - Palazzo dei Congressi - 5 Januari 2016
  • MILAN - Teater Linear4Ciak - 6hb Januari 2016

Video: NYSTV - Midnight Ride Halloween Mystery and Origins w David Carrico and Gary Wayne - Multi Language