Peraturan yang dihormati di Facebook jika anda seorang ibu yang baru


Di dinding Facebook seorang ibu sosial, anda boleh membaca segala-galanya. Tetapi apa yang benar-benar dapat menarik minat rakan maya kita, apa yang harus dielakkan? Berikut adalah 8 peraturan untuk dihormati di Facebook jika anda telah menjadi seorang ibu baru-baru ini

Dalam Artikel Ini:

Apabila anda menjadi seorang ibu, hasrat untuk berkongsi kegembiraan menjadi dan menghantar dalam bentuk gambar setiap pergerakan anak kecil kami mengatasi apa-apa perencatan. Dan dalam era Facebook Twitter, Instagram dll ibu dan bergantung kepada sosial ia boleh bertukar menjadi campuran yang kadang-kadang berbahaya.
10 perkara paling membosankan yang ibu lakukan di Facebook
Ibu-ibu VIP tahu dengan baik, seperti Belen atau Tavassi Sebagai contoh, mereka mendokumenkan segala-galanya mengenai fanpage mereka. Tetapi apa yang sepatutnya menjadi momen perkongsian, kadang-kadang risiko berubah menjadi satu lagi membosankan, tidak berguna, kadang-kadang histeris dan kekanak-kanakan. Jadi pada Dinding Facebook dari seorang ibu sosial, anda boleh membaca segala-galanya: dari foto anak yang makan, kepada yang sedang tidur, dari jawatan di mana ibu-ibu lain dituduh sebagai salah satu di mana mereka menimbulkan mommies yang sempurna. Tetapi apa yang benar-benar dapat menarik minat rakan maya kita, apa yang harus dielakkan? Berikut adalah 8 peraturan untuk dihormati di Facebook jika anda telah menjadi seorang ibu baru-baru ini.
Kita tidak menghina anak kita di khalayak ramai
Walaupun ia mungkin kelihatan lucu untuk membuat keseronokan anak anda di Facebook untuk anak anjing yang dibuat di atas permaidani, atau untuk regurgitation pada baju, jangan lakukan!
Kami tidak menilai ibu bapa yang lain
Sekarang bahawa anda telah menjadi ibu bapa dan bayi anda berusia tiga bulan, anda fikir anda mengetahui segala-galanya atau hampir segalanya tentang menjadi bapa atau ibu. Dan jadi anda mula menghantar di dinding Facebook anda bertanya bagaimana mungkin ibu bapa berteriak di khalayak ramai, dan menyalahkan mereka yang menawarkan gula-gula kepada anak-anak untuk membungkam mereka dan sebagainya.
apa hari ini mungkin kelihatan sikap ibu bapa yang buruk, satu hari mungkin menjadi keperluan untuk anda.

baru ibu-peraturan-to-mematuhi-on-facebook


Jangan cari nasihat di Facebook jika anak anda sakit
Jika anak anda sakit, perkara terakhir yang perlu dilakukan adalah mencari nasihat di Facebook, terutamanya di laman web yang tidak menangani topik ini. Anda akan menjadi gila dan dalam kes yang paling teruk anda akan membuat kesimpulan bahawa anak anda menderita penyakit serius atau sangat jarang berlaku dan beberapa hari hidup kekal.
Adakah anda akan melahirkan? Inilah yang perlu ditulis di Facebook dan Twitter
BACA DI SINI RALAT LAIN UNTUK MENGHINDARI JIKA ANDA ADALAH SATU SOSIAL
Pautan rujukan
Babyzone

Video: WANITA WAJIB TONTON, INILAH AZAB BAGI ISTRI YANG DURHAKA KEPADA SUAMI, SUNGGUH PEDIH