Pada perahu layar dengan kanak-kanak


Adakah anda ingin mencuba percutian berlayar dengan kanak-kanak? Berikut adalah apa yang perlu dibawa, apabila pergi dan destinasi paling indah untuk dikunjungi

Dalam Artikel Ini:

Berlayar bercuti dengan kanak-kanak

Percutian berlayar dengan anak-anak dipertimbangkan oleh beberapa orang, mungkin disebabkan kebiasaan ramai keluarga untuk memilih cuti klasik di pantai, atau untuk beralih ke hotel yang dilengkapi untuk percutian yang santai dan mungkin kerana takut.

Percutian berlayar, terutamanya di kalangan keluarga Itali, sering dianggap sebagai percutian yang tidak sesuai untuk kanak-kanak. Masih kampung-kampung, pantai dan pangsapuri yang disukai - kata Francesca Ellisse, Pengurus Komunikasi di Sailsquare - kami ingin menghantar mesej: mencuba sesuatu yang baru, berani, bersenang-senang dengan anak-anak anda dengan cara yang baru dan tidak dijangka, cara untuk menghabiskan masa bersama-sama

Tetapi percutian berlayar ia boleh menjadi penyelesaian ideal untuk seluruh keluarga, sangat kecil, kerana ia memenuhi keperluan semua orang: kelonggaran orang dewasa dan permainan kanak-kanak dan mengapa keseronokan dan pengembaraan mereka adalah bahan-bahan yang boleh didapati di atas kapal, kadang-kadang hanya dengan sedikit imaginasi.

Perahu layar untuk kanak-kanak

Bagi kanak-kanak, bot itu menjadi kastil yang akan ditemui, tempat perlindungan di mana untuk mencari sudut tersembunyi. Ini sebuah perahu yang membuat mereka bangun setiap hari di tempat yang berbeza, di tengah-tengah laut biru di mana untuk menyelam dan bermain.

Bagi ibu bapa yang suka laut, matahari dan ketenangan, cuti belayar adalah cara yang ideal untuk menikmati cuti. Sebaik sahaja di atas kapal anda boleh melupakan kunci kereta, dan hanya tuala dan baju renang untuk menghabiskan hari anda. Aspek ini untuk ibu-ibu sangat penting kerana mereka tidak perlu membawa segala yang mereka perlukan untuk anak-anak mereka: dalam bot anda mempunyai semua yang anda perlukan untuk makan, tidur, berpakaian, digabungkan dengan kelebihan terapung di laut dan kemudian anda dapat bermain dengan air sepanjang masa.

Kanak-kanak dalam bot, peraturan

Kanak-kanak di papan semasa navigasi akan selamat dengan ibu bapa mereka atau, jika mereka sedang tidur, mereka akan digenggam dengan senang. Berikut adalah beberapa peraturan untuk diikuti untuk yang lebih tua: satu tugas yang akan mempunyai ibu bapa, adalah untuk memeriksa sebelum keberangkatan, bahawa semua objek di papan ditempatkan di ruang yang sesuai, kerana semasa navigasi tiada apa-apa yang akan perlu untuk menggulung bot.
Tugas ini, seperti banyak orang lain, akan menjadi sangat penting dari sudut pandang pendidikan dan akan menjadi kebiasaan yang baik yang juga akan membawa kepada alasan.

Pada usia apa anak-anak mengambil kapal layar?

Ramai orang bertanya apa yangumur yang lebih baik untuk membawa anak-anak ke kapal layar. Sebenarnya tidak ada "umur yang lebih baik", banyak bergantung pada bagaimana anak-anak anda dan bagaimana anda bersemangat. Walau bagaimanapun, secara umum kanak-kanak lebih kecil, lebih mudah untuk mengurusnya.

Apa yang perlu dibawa untuk percutian berlayar

  • Apa yang tidak boleh dilewatkan pada bot: pakaian, pelindung matahari dengan perlindungan yang tinggi, topi, cermin mata matahari (sepanjang hari di bawah sinar matahari langsung dan gema boleh menyebabkan kebosanan), selipar, krim untuk gigitan serangga dan ubur-ubur.
  • Untuk hari ini, kami memerlukan pakaian yang selesa dan mudah untuk mencuci pakaian (t-shirt, puncak tangki, seluar pendek, pakaian), manakala untuk petang, kita perlu membawa sesuatu yang lebih berat, baju pengantin, beberapa kaos kapas dengan lengan panjang dan guaman.
  • Malam perahu boleh menjadi lembap, lebih baik untuk menutupi anak-anak sedikit. Semasa feri pelayaran dengan bot di tengah laut (jika anda bernasib baik) ia menarik sedikit angin dan jadi sesuai untuk membawa kway.
  • Kami juga mengesyorkan membeli sepasang wristbands (anti-muntah, mereka dibeli di farmasi) sekiranya laut kasar dan anda takut bahawa anak anda mungkin menderita kelembapan. Satu lagi perkara penting ialah mengatur belanja. Dengan bot anda tidak selalu berpeluang turun dan membeli apa yang anda perlukan, mungkin anda akan mendapati teluk yang indah dan memutuskan untuk tinggal di sana selama 2 atau 3 hari kemudian: mata kepada air dan makanan asas, terutama untuk kanak-kanak.

Kanak-kanak di bot belayar, petua

  • Ketahui juga bahawa anda boleh jatuh dalam bot, slip adalah urutan hari jadi baik untuk selalu ada: patch, disinfektan, cicatrizant, salap arnica, dadah tersebut dengan gel biru yang harus disimpan di dalam peti sejuk.
  • Jika anak-anak anda kecil atau ingin berasa lebih yakin, ingatlah untuk meminta agensi yang mana anda akan menyewa bot, untuk melengkapkannya rangkaian perlindungan sekitar perimeter.
  • Agar tidak membosankan semasa perjalanan, anda perlu merancang mereka pada waktu strategik. Bermula pada waktu rehat tengah hari akan menjadi ideal untuk menikmati belayar tanpa terlalu bimbang. Sekiranya anda tidak dapat tidur, anda perlu mencari permainan untuk membuatnya. Ingat bahawa kanak-kanak suka bermain dengan air dan semoga laut penuh sehingga membawa baldi, bekas, balang dan boneka yang boleh mereka berenang.

Pelayaran bercuti dengan anak-anak, ke mana hendak pergi

Beberapa destinasi yang paling menarik bagi mereka yang suka perjalanan seperti ini adalah Greece dan Croatia.

  • Pulau-pulau Ionia Greece Mereka adalah syurga untuk para pelaut berkat keadaan cuaca yang menguntungkan dan kemungkinan menemui banyak ruang dengan air jernih. yang kampung tangkapanri menawarkan perkhidmatan Yunani ciri: penerimaan yang mesra dan masakan terkenal di dunia.

Diiringi oleh angin mistral yang ringan, anda berlayar di laut yang sangat limpid, di tengah-tengah landskap yang berwarna-warni dan wangi semulajadi Mediterranean, mengulang laluan Ulysses ke Ithaca, Corfu, Paxos, Anti-Paxos, Lefkas, Skorpios, Kalamos, Kastos, Atoko, Ithaca dan Kefalonia, adalah antara pulau yang paling popular.

  • Satu lagi jadual perjalanan yang menarik pastinya ialah Croatia yang, dianggap sebagai syurga pelayaran, dengan coretan 1,160 kepulauan, merupakan salah satu kepulauan terbesar di dunia dan yang terbesar di Mediterranean. Iklim yang ringan dan panjang musim bunga - musim panas menjadikannya tempat yang ideal untuk percutian berlayar. Kerana lokasinya di tengah-tengah Eropah, ia menjadi destinasi yang kaya dengan sejarah, budaya dan alam yang belum tercemar, belum dapat ditemui

Percutian di bot belayar, Video

Sailsquare adalah platform dalam talian yang menghubungkan kapten dengan bot dengan pelancong yang ingin mempunyai pengalaman atau percutian berlayar. Beliau baru-baru ini melancarkan pukulan video pada Kepulauan Porquerolles, "Keluarga adalah di mana sauh jatuh", yang mempunyai keluarga yang menawarkan diri untuk penggambaran. Pencarian untuk keluarga berlaku melalui iklan di Facebook: kita tidak bercakap tentang pelakon kemudian, tetapi orang seperti orang lain yang ingin mencuba percutian yang berbeza dari yang biasa dan yang memberi izin untuk diambil pada hari-hari yang dibelanjakan di atas kapal. Inilah yang menanti anda jika anda memilih percutian berlayar:). Tidak buruk, bukan?

Video: Cara Membuat Origami Perahu Layar Dengan Cepat