Mari kita dramatis ketakutan dengan kelahiran kelahiran lucu


Adakah anda sedang mencari kisah melahirkan anak? Dany pengguna kami menghantar kami bayangan ini pada melahirkan anak

Dalam Artikel Ini:

Kisah lucu tentang melahirkan anak

Pengguna Dany baik kami telah menghantar cerita lucu tentang kelahiran dan semua peristiwa yang berkaitan dengannya. Semua membaca untuk mendapatkan ketawa dan melonggarkan ketegangan dan ketakutan. Dengan menceritakan semua cerita itu kepada had seram yang selalu ditawarkan kepada kami.

"Adakah anda melihat bahawa pihak-pihak biasanya mengambil tempat pada waktu malam?

Dan jika anda mendengar bahagian pada 10 pagi itu hanya kerana perkara yang buruk itu dilakukan 20 jam kerja. Buruh berlaku di bilik buruh dengan betul... dan perkataan itu sudah bercakap banyak, jika anda melihat dalam kamus yang anda akan dapati: "Sakit sengsara-kesakitan, penderitaan-penderitaan fizikal"... anda tidak perlu menambah apa-apa lagi, bukan?

Kencing anda akan melarikan diri (menceritakan semula foto)

Perkara yang berlaku di bilik penghantaran (FOTORACCONTO) (7 gambar) Perkara yang sangat pelik boleh berlaku semasa buruh, berikut adalah beberapa perkara

Tetapi siapakah di antara kamu yang tidak fikir: tetapi akan jadi, saya akan tahu bagaimana menangani keadaan dengan baik, saya telah melakukan kursus pra-kelahiran, saya akan melakukan epidural!

Nah, tahu... semua yang anda pelajari dalam kursus pra-kelahiran anda akan terlupa dalam 2 saat, dan bukannya bernafas anda akan menggigit seperti ikan keluar dari air, sekurang-kurangnya jeritan datang dari bilik penghantaran anda akan melompat dan menangis berfikir: oh ibu, saya mahu pulang ke rumah !!

Saya tidak fikir ia sendiri, saya melakukannya. Pada akhir buruh dengan induksi lengan saya memberitahu doktor untuk menghilangkan segala-galanya dan kemudian dengan tenang kita akan membincangkannya.... Mungkin saya akan kembali keesokan harinya. Ia tidak berfungsi!

Dan epidural? Yakinlah, apabila anda tiba di hospital ia akan terlambat untuk melakukannya.
Kemudian ada juga beberapa orang yang bertuah yang buruh lakukan seolah-olah mereka membeli-belah di pusat bandar, mereka memandang kamu malu dan tidak faham mengapa kamu sebaliknya mengadu sedikit.

Atau mereka masuk ke bilik penyampaian dan berdiam diri mutlak, lalu meratap, dilahirkan !!!! Tetapi jeritan sakit ????

Kemudian anda berfikir, berharap: mungkin saya tidak akan merasa sakit. SBagliato!!!!

Adakah anda tahu undang-undang Murphy? Tidak, saya menasihatkan anda untuk membacanya, kerana anda dalam bilik penghantaran akan mengalami lebih banyak daripada yang lain, dan anda akan menangis sehingga anak itu tidak lagi dilahirkan dari ketakutan.

Nasib baik, dalam semua kesibukan ini akan menjadi teman anda yang seterusnya yang akan menghibur anda dengan melukis dan menanamkan keberanian dengan frasa yang menarik seperti: "Anda sangat baik, dari apa yang boleh anda lakukan, anda perlu menolak lebih banyak lagi! Ikut arahan doktor, dengarkan apa yang mereka beritahu anda! dll... "

Kemudian: jika anda mempunyai peluang untuk bangun dan bergerak, anda akan memukulnya dengan menggigil di kepala, tetapi sebaliknya anda akan menyelesaikan tangannya dengan sangat keras sehingga kes itu adalah 2: sama ada ia kehilangan deria, atau tangan itu tidak bergerak x bulan!

Terdapat juga kemungkinan jauh, dan saya dapat memberi jaminan kepada anda bahawa ia telah terjadi, bahawa anda akan mula bengis, dan biasanya sesiapa yang mendapat semua kutukan dan ancaman selalu teman tercinta anda; bahawa di bawah ancaman pantang untuk seumur hidup, atau kerosakan pada bahagian yang rendah, maka dari itu ia akan menjadi baik, dan di atas semua diam! Kerana mari kita hadapi, jika kita mendapati diri kita berbaring di katil hospital yang menjerit dengan kesakitan, itu salah mereka.

Saya melahirkan epidural

Akhirnya mereka tidak dapat melepaskan 2 baris untuk bidan, yang selalu mempunyai kalimat mereka yang siap manis dan gembira seperti: "Keseronokan pertama, maka sakit!" Dan mereka tersenyum kepada anda, terkejut "Anda perlu berfikir sebelum ini", "ingat bahawa dari semua penderitaan ini, kebahagiaan anda akan datang", ini kegemaran saya kerana mereka memberitahu saya.

Bidan bidan yang hebat, tanpa mereka ramai yang tidak tahu apa yang perlu dilakukan. Tetapi sekurang-kurangnya mereka diam!

Tetapi, seketika, di sini adalah kepala mengintip... sedang dilahirkan, dilahirkan, merasakan menangis pertama! Ia indah, ia adalah bayi saya, mereka meletakkannya di dada saya... maaf, apa yang kita katakan? Saya terlupa... "

Video: Kisah Anak Kucing Dan Ibunya Yang Mebuat Justin Bieber Menangis