Serena Autieri akan menjadi ibu terima kasih kepada Padre Pio


Pelakon dan penyanyi itu mendapati dia hamil selepas menghadiri majlis malam yang didedikasikan untuk Friar of Pietrelcina dan menganggap acara itu sebagai rahmat untuk kehamilannya

Dalam Artikel Ini:

9 Julai lepas Serena Autieri (TAWARKAN THE PHOTOS) mengambil bahagian dalam petang khusus untuk Padre Pio dan dibentangkan oleh Massimo Giletti (TAWARKAN THE PHOTOS). Tidak lama selepas dia mendapati bahawa dia sedang menunggu seorang kanak-kanak. Pelakon dan penyanyi Neapolitan, yang sangat menumpukan kepada Padre Pio dan San Francesco, menganggapnya sebagai satu berkat. Ia seolah-olah kehamilan ini telah tiba juga terima kasih kepada syafaat orang suci.
BACA JUGA: Bagaimana tidur dengan baik semasa kehamilan
Malah, pelakon itu memberitahu dalam wawancara dengan majalah mingguan Nuovo:
"Saya sangat menumpukan kepada Padre Pio. Selepas petang itu, kerana saya mengalami kelewatan yang mencurigakan, saya segera mengambil ujian darah. Dan saya mengandung. Anak-anak adalah hadiah dari syurga dan dengan Enrico kami beralih ke air mata".
Serena Autieri telah berkahwin selama 2 tahun dengan pengurus Enrico Griselli (TAWARKAN THE PHOTOS). Pelakon itu sentiasa sangat berharga tentang kehidupan pribadinya. Tetapi sekarang, selepas 3 bulan kanonik, dia ingin mengumumkan kepada semua orang kehamilannya. Pada bulan Mac, Serena dan suaminya akan menjadi ibu bapa kanak-kanak dan sudah memikirkan anak seterusnya (READ): "Satu perkara yang pasti: kami mahu menjaga gadis kecil kami sahaja. Bagi saya, dua kanak-kanak boleh mencukupi, tetapi dia mahu tiga".
BACA JUGA: Ibu yang bermain sukan dengan perut
Pada bulan-bulan pertama pelakon itu terus bekerja, termasuk konsert dan set: "Saya tidak pernah berhenti dan, selagi saya boleh, saya akan terus sampai akhir. Saya mempunyai penyakit dan saya segera memeriksa klinik. Ketakutan sangat hebat dan saya tidak akan pernah memaafkan diri saya sendiri. Nasib baik itu hanya keletihan yang berlebihan".
Pada bulan-bulan kemudian dia bahkan tidak mengalami penyakit pagi klasik: "Saya seorang yang suka makan. Satu-satunya kekurangan ialah sukan. Sekarang saya mendedikasikan diri saya hanya untuk yoga dan Pilates. Saya kurang berat badan. Untuk mengandung, saya terpaksa mendapatkan lemak". Dan sudah membuat rancangan untuk anak perempuan itu: "Saya akan bawa dia ke London. Ia adalah sebuah bandar yang indah. Hadiah saya adalah untuk anda belajar di sana".

Video: