Cara pintas dan muslihat yang paling memalukan


Trik yang menyelamatkan ibu-ibu pada masa-masa yang diperlukan. Senarai jalan pintas dan kebohongan yang paling memalukan yang merupakan sebahagian daripada kemahiran pelbagai ibu bapa

Dalam Artikel Ini:

Trik yang menyelamatkan ibu

Berpindah dari huru-hara hari-hari awal kepada organisasi (selalu sangat relatif) tahun-tahun berikutnya bukan hanya masalah pengalaman. Selain mengenali irama dan kemahiran yang berlainan, kami juga mempelajari satu siri yang tidak dapat dijelaskan pintasan dan helah yang menyelamatkan kita pada masa-masa yang diperlukan. Berikut adalah yang paling memalukan!

  • Ancaman doktor

Dan kita sudah mula teruk, sangat teruk! Kanak-kanak perlu belajar dari usia muda bahawa doktor adalah seorang kawan dan melawat seorang ahli pediatrik untuk seketika kegembiraan dan keseronokan. Tetapi bagaimana menentang panggilan telefon palsu yang selalu berfungsi "Dokter yang bersedia, anak saya tidak mahu makan sayur-sayuran, mungkin saya harus membawanya ke hospital segera? Ah, dia berkata jika dia tidak makan mereka akan sakit? Bolehkah ia membawa maut? Ya, tentu saja, saya melaporkan dengan segera! "

  • Pengabaian palsu

Setiap pagi berjuta-juta ibu di seluruh dunia menghadapi tragedi anak yang tidak mahu pergi ke tadika. Jadi, jika terdapat kamera tersembunyi di kondominium, anda dapat melihat mereka berpura-pura menjerit "Ia akan mengatakan saya akan pergi dari HANYA!", Slam pintu dan kemudian meletak di pendaratan, mungkin masih dalam gaun berpakaian, dengan telinga yang menempel di pintu yang menunggu "Mammaaaaaa!" Isyarat

Kebohongan yang paling tidak masuk akal dan menyeronokkan kita memberitahu kanak-kanak
  • Burung burung

Untuk kanak-kanak yang tidak menimbulkan masalah, segala-galanya dicuba. Oleh itu, selepas anda telah kehilangan hari untuk menyediakan setiap resipi yang Google telah kembali kepada anda, dihasilkan dalam komposisi artistik sayuran dan kiub keju, telah menjanjikan 3 es krim di hadapan bola bakar... Anda telah mendapati bahawa penguasa kecil itu adalah Ia senang jika anda merebut makanan dengan gigi anda dan membawanya ke mulut anda. Dan perkara yang paling buruk ialah, untuk melihatnya makan, anda melakukannya.

  • Soalan makan tengah hari

Tetapi dengan kanak-kanak ia bukan hanya soal berapa banyak, tetapi juga bagaimana. Ada kalanya ibu sangat letih. Ia sudah menjadi usaha besar untuk berfikir dan menyediakan menu keluarga; membersihkan gunung serbuk dan meja yang nampaknya pengorbanan manusia telah dibuat tidak dapat difikirkan. Dan apabila cuaca baik tiba, mod piknik dipicu. Yang mengatakan begitu kedengaran seperti acara keluarga yang bahagia, lengkap dengan taplak meja dan keranjang penuh dengan salad beras buatan sendiri, sementara pada kenyataannya sering diterjemahkan ke dalam sandwic salami yang dimakan di bangku sebelah rumah. Iaitu, anda berada di bangku simpanan, sementara itu mereka bermain di ayunan atau bermain bola sepak. Dan jangan berfikir tentang apa dan berapa spesies mikrob ada di tangan-tangan kecil itu.

  • Kereta penjimatan hayat

Apabila menguruskan kemahuan yang lain atau kemasyhuran yang tulen dan sederhana tanpa had anak-anak anda menjadi "terlalu banyak", satu-satunya penyelesaian adalah perjalanan yang bagus di dalam kereta. Ringkasnya, mereka terikat di dalam kereta. Terlalu buruk hanya untuk soundtrack Peppa Pig.

  • Ajarkan perkongsian? Ia akan menjadi masa yang lain

Hanya satu biskut canggih dan dua kanak-kanak? Tidak kira betapa banyak makanan lazat lain yang ada di rumah, termasuk pastri buatan sendiri, coklat Belgium dan kek buatan sendiri: mereka berdua mahu, biskuit yang tidak dapat dielakkan dan putus asa. Dan anda akan memecahkannya dalam dua dan kemudian anda akan berbisik kepada yang terbesar yang anda berikan kepadanya sekeping terbesar. Betapa malu.

  • Dan apabila harta yang paling berharga jatuh ke tanah...

... Jadilah satu-satunya dummy pada hari yang anda terlupa tisu pembersih atau kue terakhir di atas, anda akan mengumpulnya, anda akan membilas dengan cepat jika anda mempunyai sebotol air atau lebih teruk lagi anda akan meniupnya (!!! ) dan kemudian dikembalikan kepadanya. Tentunya di Google akan ada banyak artikel yang membincangkan pentingnya hubungan dengan kuman untuk membangunkan antibodi.

Video: Suspense: Tree of Life / The Will to Power / Overture in Two Keys