Snek dengan anak-anak: seribu satu cara menjadi seorang ibu


Makanan ringan adalah momen penting untuk kanak-kanak, tetapi juga untuk ibu bapa. Berikut adalah pelbagai jenis ibu yang bergelut dengan makanan ringan anak-anak mereka

Dalam Artikel Ini:

Moms dan makanan ringan bersama anak-anak mereka

Makanan ringan dengan anak-anak ia sering menjadi peluang untuk menjemput rakan-rakan kecil dan menghabiskan waktu petang dengan gembira. Dan jika kanak-kanak sentiasa menjadi pihak untuk kita, kita hidup setiap orang secara berbeza. Terdapat orang yang suka menguruskan makanan ringan dengan rakan-rakan... atas sebab yang paling berbeza! Ada orang yang membencinya dan secara umum, terutama apabila anda mula bertemu kawan-kawan baru, mudahlah masuk ke jenis ibu yang paling beragam.

Berharap untuk membuat anda tersenyum, kami telah menyediakan "fenomenologi "ibu yang bergelut dengan makanan ringan kanak-kanak itu. Kami bersedia untuk bertaruh bahawa anda akan menemui beberapa ibu pengetahuan anda... dan mungkin anda akan mengenali diri anda dalam satu atau lebih kategori!

Mum "hidup dan biarkan hidup"

Ibu "hidup dan biarkan hidup" telah sedar bahawa sedikit usaha dalam menyediakan makanan ringan itu mempunyai perbelanjaan minimum / hasil maksimum. Anak-anak, tiba lapar dari sekolah, dapat pergi ke meja setengah jam. Oleh itu ibu hidup dan membolehkan hidup menyusun makanan ringan / parti dalam keluarga setiap kali dia mempunyai petang percuma. Sediakan muffin, buka jus buah, letakkan di atas pinggan meja dan tuala yang dilahirkan dari hari jadi dan tempat kedua di atas sofa dengan Ipad di satu tangan dan infusi yang lain, menunggu anak-anak meredakan kelaparan yang paling lama masa yang mungkin. Betapa sejahtera!

Giza ibu

Siapa yang tidak pernah menjadi orang yang pantas dalam menjalankan pelbagai aktiviti hari itu, dengan mudah boleh menjadi satu ketika anak-anak tiba. Terutama jika anda bekerja di luar rumah, kanak-kanak adalah "pemboleh ubah gila" yang membuat kami berlari walaupun kami meletakkan jam penggera pada waktu subuh. Seorang ibu gazelle tahu bahawa sebaik sahaja dia bangun, dia akan mula berjalan: mengambil kanak-kanak ke sekolah (berhati-hati untuk tidak melupakan apa-apa), pergi kerja, kembali ke sarang untuk menangkap bayi, pulang, menyediakan makan malam, dan sebagainya... Mum adalah panjang dan penuh dengan peristiwa dan peristiwa-peristiwa yang tidak dijangka yang kadang-kadang dapat membawa bahkan ibu gazelle yang paling tepat waktu di dunia, untuk mengumpul kelewatan pada pelan jalan. Pada hari-hari yang paling sengit, dia biasanya bersedia untuk menyediakan makanan ringan itu selepas kanak-kanak itu secara amnya memohon padanya, habis dengan kelaparan. Apabila dia melihat jam tangannya, dia menyedari ia adalah separuh masa lalu enam. Makanan ringan dari ibu gazelle akhir menjadi aperitif.

Ibu kebersihan

Di lantai rumahnya, anda boleh makan: betul-betul. Ibu kebersihan telah menjadikan kebersihan rumahnya misi kehidupan, dan di rumah, segala-galanya adalah murni dan bersih. Makanan ringan menyediakan makanan anak-anak yang tidak noda dan tidak hancur. Sebagai contoh, lobak merah dan adas. Basuh dengan bikarbonat, tentu saja. Ibu kebersihan kadang-kadang juga ibu yang sihat: combo letupan! Bagi beliau, gula dan lemak mewakili kejahatan jahat. Makanan ringannya termasuk roti rai dan oat. Adalah biasa untuk menjadikan anak-anaknya percaya, sehingga usia majoriti, bahawa serpihan jagung sebenarnya kentang goreng Perancis.

Ibu bercakap

Ibu bicara ialah Mimpi ngeri ibu "hidup dan biarkan hidup" yang mempunyai matlamat tunggal untuk menikmati kesendirian yang sedikit 'sihat. Keseronokan yang ditolak kepadanya apabila dia membuat kesilapan maut untuk menjemput kanak-kanak untuk menjadi anak kepada ibu bicara. Dia seolah-olah mengabaikan peraturan asas yang tidak bertulis yang menyatakan bahawa, melainkan ibu-ibu tidak begitu ramah atau sebaliknya hampir tidak diketahui, selepas umur tertentu anak-anak ditinggalkan di rumah teman kecil itu dan tidak ada masa lagi daripada kopi.

Apabila anak itu dijemput untuk mempunyai snek, sebaliknya ibu bicara pergi ke ruang tamu dan mula menyumbangkan makanan ringan dan makanan ringan untuk anak-anak, bercakap tanpa henti. Apabila snek itu berada di rumahnya, dia dapat memegang ibu tetamu berjam-jam, dalam aliran kata-kata, sementara orang yang malang berada di pintu dengan kasut dan kot. Biasanya anak-anak ibu bicara tidak menerima banyak jemputan untuk snek dan playdates.

Ibu terus pergi

Mom on-the-go tidak pernah di rumah pada waktu snek. Oleh itu, anda sentiasa mempunyai gudang makanan dan minuman di dalam beg anda untuk sentiasa bersedia untuk mengendalikan kelaparan tengah malam pada bila-bila masa dan tempat. Mum on-the-go hanya membeli beg yang dapat dengan mudah membungkus biskut, makanan ringan yang dibungkus, bekas dengan buah sudah dibasuh, sandwic yang dibalut dalam filem, botol air dan jus buah. Ibu semacam ini selalu sakit belakang dan biasa mencari biskut fosil dan wortel vintage setiap kali dia menukar tasnya.

Ibu "bree van de kamp"

Tidak seperti "hidup dan biarkan hidup" ibu "Bree van de Kamp" menganjurkan snek kanak-kanak dengan komitmen yang sama dan dorongan kreatif yang akan ditempah untuk penerimaan di Istana Buckingham. Mufin buatan sendiri dan cookies, pai gurih, focaccia dengan tomato yang ditanam sendiri. Anda menambah animator dan badut, menyediakan program permainan yang kaya dan pelbagai hiburan. Ambil gambar yang diletakkan di dalam sembang kumpulan ibu dan di Facebook dengan hashtag #merendainfamiglia.

Ibu bekerja

Ibu yang bekerja di luar rumah dalam masyarakat kita hidup (masih) dalam rasa bersalah kekal, dan makanan ringan bersama sahabatnya adalah hal-hal klasik yang memberi kesan kepada penyiksaannya. Singkatnya, nampaknya semua ibu sering menganjurkan playdate dengan makanan ringan dan permainan, dan dia tidak mahu menjadi kurang, walaupun ini akan dikenakan malam di hadapan PC atau pagi Ahad di pejabat. Dia melihat anak-anaknya pulang ke rumah kepada sahabat mereka tanpa pernah pulang, dan apabila mereka meminta Bambi untuk mata mereka kerana mereka tidak pernah menjemput sesiapa pun, dia memutuskan bahawa makanan ringan ini akan berada di sana, apa pun kosnya. Ia mengambil masa seminggu untuk memenuhi semua komitmen dan mengukir tiga jam pada hari Jumaat Jumaat, tetapi risiko kerja dan kesihatan mental, dia boleh. Sepuluh minit sebelum itu, apabila dia kelihatan gembira di meja yang ditetapkan untuk snek, dia berdering telefon. "Saya minta maaf, saya sedar Giacomo mempunyai demam. Malangnya ia tidak boleh datang. Adakah kita akan pergi Jumaat depan? "

Dan jenis ibu macam mana kau sedang snek?

Video: Crows Zero 2007 full movie bahasa indonesia