Badai Halloween, bagaimana untuk berpakaian kanak-kanak di dalam hujan


Halloween dengan kanak-kanak dalam hujan? Berikut adalah petua untuk keluar dengan kanak-kanak walaupun ribut

Dalam Artikel Ini:

Halloween dengan kanak-kanak dalam hujan

yang jambatan para pekudus akankah ia membawa hujan? Bagaimana untuk meraikan Halloween walaupun keadaan cuaca akan merosot?

Dan di atas semua, jika anda perlu meninggalkan rumah, bagaimana lebih baik untuk berpakaian mereka? Ramai kanak-kanak, walaupun pada hari-hari hujan, mahu meninggalkan rumah. Mereka bersedia untuk mengambil payung dan keluar untuk mencabar hujan yang paling kuat. Mereka tidak bimbang untuk menjadi sejuk dan mendapat sejuk.
Jadi mengapa tidak mengambil mereka untuk berjalan-jalan di dalam hujan? Sudah tentu, jika hujan, mungkin lebih baik menunggu. Tetapi jika hujan itu tidak terlalu kuat, tidak ada yang salah dengan mengeluarkan anak-anak itu. Jelas dengan "peralatan" yang betul! Oleh itu, jika kanak-kanak masih berjalan di kereta dorong, adalah sesuai untuk menutupi mereka dengan tarpaulin klasik untuk hujan. Dengan cara ini ia tidak akan basah. Jika sebaliknya kanak-kanak itu cukup besar dan ingin berjalan sendiri, kemudian letakkan pada but tahan hujan dan k-cara dan keluar dengan payung kegemarannya.

Bagaimana untuk menyamar diri jika anda hamil?

Adakah anda takut bahawa ia akan menjadi sejuk, memandangkan kejatuhan suhu mendadak pada hari-hari terakhir? Jangan bimbang, hanya tutup dengan baik dan tidak akan ada masalah. Seperti biasa, nasihatnya adalah untuk berpakaian mereka dalam lapisan. Jika bayi masih baru lahir dan anda takut ia mungkin sejuk (juga kerana dia tidak dapat memberitahu jika dia sejuk!), Sentuh lehernya. Sekiranya ia panas, maka ia baik-baik saja. Walaupun tangannya agak 'sejuk' (pada bayi, bahagian kaki menjadi sejuk, tetapi ini tidak bermakna bayi berasa sejuk!).

Cuba untuk mengelakkan perubahan suhu. Apabila anda meninggalkan rumah, tunggu beberapa minit di pintu depan untuk membiasakannya dengan iklim luar. Jika anda pergi ke pusat membeli-belah dengan pemanas di, mungkin buka atau hapuskannya. Bagi bayi yang baru lahir, yang ideal adalah menjadikan mereka memakai pakaian berjalur dalam pakaian, yang meliputi semuanya dan tidak ada bahaya bahawa mereka boleh menjadi sejuk. Jika hari sangat sejuk, jangan lupa topi anda. Dan akhirnya, selepas berjalan-jalan di dalam hujan, sebaik sahaja anda pulang ke rumah, ubahnya, terutamanya jika seluar atau kaus kaki anda sedikit lembap.

Video: Ibu melahirkan sendirian di rumah karena badai - TomoNews