Panduan Survival for Moms Working


Panduan hidup untuk ibu bekerja tiba di semua kedai buku Itali pada bulan Jun: tip dan tip berguna

Dalam Artikel Ini:

Ia akan datang Jun di semua kedai buku Itali buku oleh Suzanne Riss dan Teresa Palagano Panduan Survival
untuk ibu
kerja itu (De Agostini Libri).
Keluarga, kerja, rumah, kawan... seperti yang kita lakukan ibu untuk bersaing dengan segala-galanya? Setiap hari adalah perlumbaan, pertempuran, seribu tugas yang akan dibenamkan dalam beberapa cara. Masa yang didedikasikan untuk minat sendiri hilang, dan multitasking menjadi gaya hidup yang ketat dan mengecewakan (READ). Buku ini memeterai penyelesaian praktikal dan cadangan berguna untuk menyelamatkan keseimbangan psikofisikal ibu bekerja.
BACA JUGA: Kerja dan kehamilan, semuanya perlu diketahui
Gaya komunikatif buku itu adalah satu berbual antara rakan / ibu. Kedua-dua penulis, kuat pengalaman peribadi mereka, menawarkan beratus cadangan praktikal untuk tempoh dari kelahiran anak-anak mereka hingga remaja, dengan sentuhan ironi dan akal sehat.
Panduan cemerlang, ceria dan penuh tip untuk mengoptimumkan keutamaan seorang ibu, penambahbaikan akan mengejutkan bahawa matlamat tunggal: mencari penyelesaian yang berjaya untuk menguruskan kanak-kanak dan kerjaya dengan lebih baik, tanpa tekanan yang dapat mengatasi kita.
BACA JUGA: Cuti bersalin, hak dan peluang untuk wanita bekerja
Tetapi apakah cadangan yang ditawarkan oleh kedua penulis itu? Berikut adalah beberapa contoh.
Bilakah memberitahu bos bahawa dia menjangkakan kanak-kanak?
Secara amnya, nasihatnya adalah untuk menjaga rahsia sehingga minggu kedua, apabila risiko keguguran jatuh dan pancina akan mula muncul, tetapi pada masa yang sama adalah penting untuk membaca dengan teliti kontrak pekerjaan anda dan apa yang dikatakan tentang bersalin dan pergi (READ).
Bagaimana untuk menjalani hari di pejabat?
Di bawah panji-panji kesejahteraan yang paling baik: tidur dengan bilangan jam yang tepat pada waktu malam (tidur seberat sejam sebelum), minum banyak, makan makanan yang sihat dan berkhasiat dan tidak merobek.
Bagaimana untuk merawat cuti bersalin?
Tertanya-tanya, bermula dengan. Menawarkan untuk bekerja dari rumah untuk masa tertentu sekali
tamat cuti (READ) atau bertanya apakah Anda dapat mengubah waktu dengan awalnya bekerja lebih sedikit jam sehari atau hanya sebagian dari minggu dan kembali ke waktu penuh
Mereka adalah sebahagian daripada tuhan-tuhan sahaja nasihat yang ditawarkan oleh penulis panduan. Tidak ada kiat untuk memilih siapa yang mempercayakan bayi apabila anda perlu bekerja semula, cara mengurus kembalinya ke pejabat, cara mencipta kehidupan baru sebagai ibu baru dan banyak lagi.

Video: Belajar Meracik Potion di Minecraft PE! (panduan survival)