Rundingan selamat malam ayah yang dipisahkan


Momen selamat malam adalah lebih penting lagi bagi ayah yang terpisah yang dapat tidur dengan anak-anaknya hanya beberapa kali sebulan

Dalam Artikel Ini:

Selamat malam ayah yang dipisahkan

Ramai bapa yang dipisahkan mengatakan bahawa salah satu aspek yang paling sukar untuk dibiasakan selepas perceraian ialah mereka tidak boleh tidur lagi dengan anak-anak mereka. Masa untuk pergi tidur diwakili oleh saat-saat yang berharga - memanjakan, kepercayaan sebelum menutup mata anda, kisah dongeng selamat malam - yang dipisahkan bapa hanya boleh tinggal selama beberapa hari sebulan.

Ini juga diberitahu oleh Serge Bielanko, bapa yang berasingan dari Violet, 6, Henry, 4, dan Charlie, 1 tahun. Siapa yang telah memutuskan untuk mengoptimumkan seberapa banyak peluang yang dia dapat tidur dengan anak-anak dan menganjurkan, setiap malam, apa yang dia panggil "ceramah yang baik malam".

Setiap petang, hanya apabila mata kecil akan ditutup dan menguap satu demi satu, Serge crouches di sebelah dua anaknya yang lebih tua untuk tersenyum dan bercakap dengan mereka.

Desas desus selalu bermula dengan pernyataan generik, seperti

anda tahu bahawa saya sangat bangga dengan anda dan saya amat berbangga menjadi bapa anda

satu frasa yang berfungsi sebagai peluncur kepada kata-kata berikut yang mungkin berkaitan dengan fakta yang berlaku pada hari itu, satu perkara yang menarik yang membuat anda ketawa, satu saat tertentu pertumbuhan untuk anak-anak dan mungkin juga untuk bapa.
Singkatnya, pada waktu petang, apabila tenaga meninggalkan badan dan otak sedang tidur, nampaknya lebih mudah untuk membuka, memanjakan diri sendiri, mungkin mengakui bahawa anda salah.

Dan ini adalah saat-saat yang tidak sia-sia, kerana masa lalat apabila anda mempunyai anak-anak, tetapi ia lebih cepat untuk para bapa yang dipisahkan.

Kali terakhir Serge bercakap kepada Henry mengenai kejadian di pasar raya.

Ingat ketika saya memberitahu anda untuk tidak menyentuh balang kaca dan anda tidak menghiraukan saya dan anda menjatuhkan balang yang penuh dengan artichokes?

Henry tersenyum lemah, tidak tahu di mana ayahnya akan pergi

Dan ingatlah bahawa anda menangis begitu banyak kerana saya marah dan begitu juga tuan-tuan pasar raya yang perlu membersihkan segala-galanya?

Nasihat untuk membaca cerita selamat malam

Henry membuat alasan, satu justifikasi kerana kelakuannya, tetapi Serge memberi jaminan kepadanya

perkara yang penting ialah hari ini kita belajar pelajaran: apabila ibu dan ayah mengatakan bahawa anda tidak boleh menyentuh sesuatu, mungkin idea yang baik untuk mendengarnya

Henry mengangguk

Tetapi saya juga tahu bahawa anda boleh membuat saya bangga dengan anda apabila saya tidak mengharapkannya

Goodnight

Video: Revealing the True Donald Trump: A Devastating Indictment of His Business & Life (2016)