Mereka yang memanggil anaknya Jumaat


Dari Ikea ke Ocean: inilah nama-nama yang paling aneh dan paling tidak masuk akal yang kami ada berita

Dalam Artikel Ini:

Beberapa tahun lalu Cassation berkata cukup untuk nama-nama yang tidak masuk akal yang diberikan kepada kanak-kanak.
Dan para hakim telah menghalang sepasang ibu bapa baru untuk memanggil anak mereka jumaat, untuk menghormati novel terkenal yang menceritakan kisah Robinson Crusoe (READ).
BACA JUGA: Anak-anak VIP dengan nama yang aneh
Menurut mahkamah, ibu bapa mempunyai hak untuk pilih nama itu untuk anak mereka selama ini tidak merugikan martabatnya dan tidak mewakili beban untuk dipakai sepanjang hidupnya.
Mahkamah mendapati dirinya sendiri menyatakan diri selepas kerani pejabat pejabat pendaftaran dia enggan memberikan bayi baru ini nama Jumaat dan jadi perkara itu telah berakhir di tangan para hakim.
BACA JUGA: Pilihan nama, tradisi atau kehendak ibu bapa?

nama-pelik-untuk-kanak-kanak


Tetapi ia mesti dikatakan bahawa tidak ada kekurangan keseronokan ibu bapa yang telah memberikan anak-anak mereka nama yang benar-benar tidak masuk akal.
Dan 'kasus wanita Swedia yang, tanpa mengetahui nama apa yang harus dipilih, akhirnya memilih Ikea, nama syarikat yang telah menghasilkan sofanya (READ).
Atau kes lelaki yang isteri telah memberikan kuasa penuh untuk memilih nama untuk diberikan kepada teman lelaki mereka dan yang, memandangkan semangatnya yang tidak terkawal untuk sukan, memutuskan untuk memanggilnya ESPN, seperti saluran TV sukan terkenal (READ).
Di galeri ini semua nama-nama yang paling tidak masuk akal dan aneh yang kita dengar

Video: Bermain Jelangkung Bersama Anak Indigo | #MalamJumat