Trudi: semua berita untuk musim luruh musim gugur 2019


Terdapat banyak inovasi yang dicadangkan oleh syarikat Itali yang terkenal: dari topi disesuaikan, kepada Trudi Pad teknologi, sehingga hiasan Krismas. Berikut adalah rasa pratonton

Dalam Artikel Ini: Dirangka oleh Alice Zampa
Anda tidak perlu menjadi kanak-kanak yang kagum dengan ramai berita dari dunia Trudi. Segala kejutan yang memaksa kita untuk membuat nota pada hari terbuka yang dianjurkan di Milan oleh syarikat bersejarah Tarcento (Udine).
Juga koleksi baru ini musim luruh musim sejuk 2014 ia adalah pengesahan selanjutnya mengenai pemikiran kreatif Trudi bahawa untuk yang seterusnya Krismas sudah menawarkan banyak idea untuk surat anda di Santa Klaus. Malah, ibu yang sayang, anda akan mendapati bahawa Trudi telah memikirkan anda dan juga anak-anak anda.
BACA JUGA: Trudi Baby Care: produk kecantikan dan kebersihan kanak-kanak yang intim
MY TRUDI: THE PUPACE IS DIY
Berita terbesar ialah Saya Trudi, kedai konsep Trudi baru yang akan membolehkan membuat peribadi anda sendiri mewah. Sebaik sahaja anda memilih watak (beruang, anjing, arnab, anak patung...), anda boleh mengisi dengan bantuan mesin pengisian automatik yang kelihatan seperti mesin gula-gula kapas, tetapi sebaliknya penuh dengan padding putih! Di dalam haiwan yang disumbat (sebelum membuatnya dijahit oleh tangan pakar yang akan membantu kita), anda boleh memasukkan jantung berwarna lembut (setiap warna sepadan dengan jenis watak yang anda ingin beri kawan baru) dan wangian tertentu (strawberi, biskut, gula-gula atau talc). Tetapi ia tidak berakhir di sini, kerana ia juga mungkin merakam mesej suara atau memilih melodi siap sedia (Brahms Lullaby, Jingle Bells, Twinkle Twinkle Little Stars dan Happy Birthday), dimasukkan ke dalam dengan perekam kecil dan akhirnya berpakaian boneka dengan t-shirt, sweatshirt, jeans, skirt, dungare atau pakaian Santa Claus yang boleh diperibadikan dengan frasa dan foto yang anda mahu dan yang akan dicetak pada masa ini! Semua dengan bantuan skrin sentuh yang mudah. Sudut indah ini akan terdapat pada senarai mainan yang dipilih (sekitar 15 pada akhir tahun). Yang pertama untuk membuka, pada pertengahan Oktober, akan berada di: Nano Bleu di Milan di Corso Vittorio Emanuele 15, Trudi Store di Pusat Beli-Belah Orio Centre (Orio al Serio) dan di titik Trudi jualan Berté Giocattoli di Piazza Navona 107/111 ( Rom).

UNICORNI E DRAGHI: LARGO AL FANTASY!

Tetapi, seperti yang dijangkakan, ini hanya berita terbesar di dunia Trudi. Senarai panjang kejutan untuk musim baru ini termasuk satu siri watak-watak yang dipinjam dari dunia fantasi: Unicorn dan kuda bersayap Pegasus, naga hijau dan merah dan banyak cendawan yang berubah menjadi gnomes lucu. Bagi pencinta genre, ramai kawan baru. Berita lain kemudiannya menyeronokkan Puppet Finger, boneka jari kecil dan lembut yang menghasilkan semula haiwan yang paling klasik di hutan atau di ladang (dari hedgehogs ke babi), dengan mana untuk menghidupkan dongeng dan puisi nurseri. Bersiaplah untuk menganjurkan Grand Prix rumah bukannya dengan penguin, penyu dan landak Koleksi Race, tiga haiwan boneka kecil yang menyembunyikan reaksi yang membuat mereka melompat masuk ke rumah.
ANGELES HUTAN DAN TRUDI PAD: JUGA JUGA UNTUK MOM DAN POPE
Mereka terutama akan menyukai anak-anak yang lebih tua dan ibu mereka Malaikat hutan, boneka bulu, kain, beludru dan rasanya, juga sesuai untuk memberikan rak-rak bilik tidur. Sebaliknya, peralihan mesti ditubuhkan untuk bermain dengan Trudi Pad baru, tablet bersaiz mini, juga dilengkapi dengan kamera, yang berkat kawalan ibu bapa menawarkan kemungkinan untuk mencipta profil yang sesuai untuk kanak-kanak, menjadikan ibu bapa bebas menggunakannya dengan pin istimewa. Beratus-ratus aplikasi untuk orang dewasa dan kanak-kanak akan tersedia dan dimuat turun secara langsung dari Kedai Trudi.
BACA JUGA: Boneka dan mainan lembut: yang paling cantik dan lembut
KRISMA TINGGAL

Dan sejak Krismas sedang mendekati Trudi juga memikirkan hiasan-hiasan: dari set kelahiran, ke kad tempat, hingga ke malaikat-malaikat yang bagus untuk digantung di cabang-cabang pohon anda. Siapa tahu berapa banyak kanak-kanak, hanya di bawah pokok itu, juga ingin mencari salah satu daripada 12 anjing baru yang dilengkapi dengan tali, tali dan silat. Atau mengapa tidak, salah satu teka-teki baru yang didedikasikan kepada watak-watak Trudi atau set masker asal (kelawar atau rama-rama) yang akan bersenang-senang sepanjang tahun (yang mengatakan bahawa anda hanya berpakaian pada Karnival?)
DUNIA TRUDI: DARI BANJIR UNTUK BEDROOMS
Tetapi kejutan tidak berakhir di sini, kerana Trudi (terima kasih kepada lesen komersil) telah benar-benar mencipta dunia yang besar di sekelilingnya, yang termasuk juga pakaian untuk remaja dan ibu-ibu yang paling sukan. Novelties lain adalah bilik tidur bayi Abbracci Putih oleh Baby Expert, dengan aplikasi mewah sebenar di atas katil, almari dan dada laci. Akhirnya, untuk anak-anak kecil, garis Cremino klasik diperkaya dengan pacifiers, piyama dan Doudou lembut untuk tarian manis di buaian.
Singkatnya, ibu-ibu yang dikasihi, jika anda menyukai produk syarikat Itali yang padat ini, anda hanya perlu memilih...

my-Trudi-anda cipta mewah


Ia adalah satu sejarah lebih setengah abad perkara itu "Kilang mainan" diasaskan pada tahun 1954 oleh wanita itu Patriarch Trudi Müller, yang dengan jarum dan benang memberi kehidupan kepada mainan lembut yang pertama, ditakdirkan untuk menjadi terkenal di seluruh Itali dan juga di luar negeri (sejak tahun 90-an kumpulan ini mempunyai cawangan juga di Jerman, Perancis dan Sepanyol).
Tahun demi tahun, Trudi sememangnya mampu berkembang dan berkembang, menjaga masa dan menjadikan kualiti dan keaslian produknya menjadi titik kuat. Kualiti yang sama pada tahun 1996 juga yakin Walt Disney Company untuk mengamanahkan syarikat Itali itu dengan lesen untuk pengeluaran dan pengedaran mainan Disneynya untuk seluruh pasaran Eropah

Video: Teach every child about food | Jamie Oliver