Tummy Tub: dan mandi menjadi galang


TummyTub adalah tab kecil, selesa dan selesa, direka oleh ibu Belanda yang bayi tidak berhenti menangis semasa mandi bayi

Dalam Artikel Ini:

TummyTub adalah tab kecil, selesa dan selesa, yang direka oleh seorang ibu Belanda yang bayi semasa mandi tidak berhenti menangis. Atas saran seorang rakan bidan dan dengan bantuan jururawat pediatrik, doktor dan ahli psikologi, TummyTub yang membenarkan bayi mengambil kedudukan janin di dalam air yang akan membiasakannya ke peralihan secara beransur-ansur ke dunia luar.
Malah, TummyTub mengeluarkan semula dalam beberapa cara rahim ibu. Bentuk ini, yang berkaitan dengan kehangatan air, menjadikan bayi yang belum lahir merasa aman dan dilindungi, menjadikannya tenang.
Dari masa ke masa, TummyTub telah disempurnakan, dihiasi dan dilengkapi dengan aksesori yang berguna juga untuk kegunaan selanjutnya. Oleh itu, mandian bayi akan menjadi satu masa istirahat yang menyenangkan untuk dibelanjakan bersama bayi anda dan dengan TummyTub yang baru.
TummyTub membolehkan bayi mandi tanpa merasakan berat badan anda dan untuk menggerakkan kaki dan lengan anda dengan bebas.
Ia juga menghapuskan meteorisme perut bayi yang baru lahir, berkesan dengan kanak-kanak yang menderita kolik dan sangat disyorkan untuk bayi pramatang.
Pangkalan anti-gelangsar dan pusat graviti yang rendah membuat TummyTub stabil dan selamat dan kawasan permukaan air yang dikurangkan terus memanas suhu lebih lama.
TummyTub diperbuat daripada polipropilena, bahan mesra alam dan tidak toksik.
TummyTub bebas dari sudut dan tepi berbahaya.
The TummyTub adalah satu-satunya bayi mandi dengan simbol keselamatan GSIa juga telah diuji dan diluluskan dengan pengesahan TÜV dan BSI.
boleh digunakan dari lahir hingga dua tahun
Ukuran: Ketinggian 32 cm, Diameter dalaman melebihi 30 cm. Tersedia dalam warna biru dan merah muda yang terang
Bincang dalam forum Mamma Planet
Beli tab Tummy dan aksesorinya dengan harga diskaun DI SINI

Video: Bayinya lagi di mandiin