Dua lelaki mengalami kelahiran bersalin


Dua penyampai Belanda telah bersetuju untuk menjalani percubaan untuk membuktikan pada kulit mereka sendiri apa arti melahirkan

Dalam Artikel Ini:

Berapa kali di hadapan pasangan kami yang tidak dapat keluar dari katil kerana sedikit sepuluh demam yang kami nafikan "dan terima kasih yang anda tidak perlu melahirkan?".
Ia mungkin kelihatan sekarang biasa, tetapi hanya untuk bereksperimen dengan sakit kelahiran (READ) dan menunjukkan keberanian mereka, dua penyampai Belanda, Dennis Storm dan Valerio Zena, telah bersetuju untuk mengambil bahagian dalam program televisyen Proefkonijnen - yang mencadangkan ujian melampau kepada para peserta - dan mempunyai elektrod yang digunakan untuk merasai kesakitan melahirkan.
BACA JUGA: Bagaimana untuk menangani ketakutan bersalin dalam 10 langkah
Sistem ini menghasilkan satu siri pelepasan elektrik pada abdomen, secara progresif lebih dan lebih kuat, untuk mensimulasikan buruh dalam proses dan kontraksi. Segala-galanya sepatutnya berlangsung selama dua jam, dengan pelepasan dari semasa ke semasa lebih sengit untuk memberikan demonstrasi konkrit mengenai apa yang dimaksudkan untuk melahirkan anak (READ).
Hasilnya?
Pada mulanya kedua-duanya adalah yakin daripada kebolehan mereka dan berbaring di tempat tidur ketawa dan bercanda di antara mereka sendiri, dalam semacam persahabatan lelaki, tetapi kemudian dengan peredaran masa dan peningkatan kesakitan perkara menjadi sukar.
Seperti yang dapat anda lihat dalam video pada titik tertentu, Valerio mengeluarkan elektrod dan enggan bergerak.
Dia memutuskan untuk duduk jauh untuk menyegarkan diri dengan biskut.
BACA JUGA: Bagaimana untuk mengatasi ketakutan pada melahirkan anak
Dennis sebaliknya tidak berputus asa dan teruskan hingga akhir writhing untuk kesakitan, bangun, berjalan bolak-balik, melancarkan jeritan yang menyedihkan dan dipandu oleh bidan dalam bernafas dan latihan autogenous (READ):
Pada akhirnya dia dihargai dengan seorang anak patung cantik yang dibalut dengan penutup.
Tonton video untuk percaya!

Video: Pria Transgender melahirkan seorang anak laki-laki! - TomoNews