Penggunaan kaca: bagaimana untuk membiasakan kanak-kanak itu


Di dalam panduan ini, kita akan menjaga kanak-kanak, memberi tumpuan kepada pendidikan. Untuk menjadi lebih tepat, seperti yang anda fahami dengan membaca tajuk panduan itu sendiri, sekarang kami akan menerangkan cara untuk digunakan...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Di dalam panduan ini, kita akan menjaga kanak-kanak, memberi tumpuan kepada pendidikan. Untuk menjadi lebih tepat, seperti yang anda fahami dengan membaca tajuk panduan itu sendiri, sekarang kami akan menerangkan cara untuk digunakan kanak untuk digunakan yang kaca. Mari kita mulakan jalan ini dengan segera.
Terutama semasa saya bulan pertama kanak suka percubaan. Walaupun proses itu berterusan kemudian, pada saat-saat pertama orang dewasa melihatnya rasa ingin tahu yang lebih besar. Ia seperti menonton anak kucing dua bulan yang melihat marmar untuk kali pertama. Mengaplikasikan kanak-kanak itu kepada penggunaan kaca itu, seperti yang ditunjukkan oleh ibu bapa dan pendidik, dua kualiti asas: kesabaran dan kemantapan. Sekitar bulan kelima adalah baik untuk memulakan secara beransur-ansur mengeluarkan botol. Mungkin gunakan sudu untuk membuat mereka rasa sips pendek air atau lain-lain minuman sihat.

diperlukan

  • Gelas berwarna dengan muncung.
  • Kesabaran dan ketabahan.

Bagaimana hendak mendekati

Seperti yang telah kita lihat dalam petikan yang memperkenalkan tema asas panduan ini, kami akan menerangkan cara membiasakan kanak-kanak itu menggunakan kaca. Kami benar-benar tidak kehilangan masa berharga dan segera mula membantah isu ini.
Ia masih awal untuk mendakwa bahawa dia boleh menyimpannya sendiri. Banyak bergantung kepada perkembangan setiap bayi. Mereka yang menghadiri sekolah nurseri, belajar terlebih dahulu kerana dikelilingi oleh seribu perhatian! Bagaimanapun semua orang mengikuti laluannya yang tidak pernah sama dengan yang lain! Sekiranya seorang kanak-kanak tidak dapat menghirup sendiri, ia mempunyai ketidakpuasan sementara yang pulih dengan masa. Penggera untuk tingkah laku semula jadi adalah tidak produktif untuk ibu bapa dan kanak-kanak.

Bagaimana untuk mengendalikan percubaan pertama

Apabila berusia hampir satu tahun, kami mencurahkan sedikit air ke dalam kaca dan biarkan percubaan. Apa maksudnya? Beberapa kali pertama pasti akan membuat bencana, tetapi semuanya normal. Ia adalah sebahagian daripada pertumbuhan. Kami membuatnya mengambil kaca itu dengan tangannya dan menemani gerak isyaratnya dengan kami. Dengan cara ini, kanak-kanak akan merasa yakin dan akan digalakkan untuk mencuba sendiri.
Jika beberapa kali pertama tidak berjaya, tidak perlu memarahinya. Bermula setiap kali kita mengulangi isyarat itu. Sekiranya kita mendapat gelisah, kita akan menghantar kebimbangan.

Bagaimana untuk menyokong perkembangan kanak-kanak itu

Masyarakat sibuk hari ini memenuhi kita dengan tekanan, dan kemudian fisiologi, ia membawa kita untuk melepaskan tekanan terkumpul ini apabila kita pulang ke rumah. Ini adalah kebenaran mentah, tetapi bukan keluarga, terutamanya kanak-kanak yang seharusnya menjadi objek kebencian ini. Malah, kepekaan adalah harta asas bayi. Menjaga ketenangan di hadapan anak-anak kecil adalah salah satu tip terbaik. Kemurungan boleh berlaku pada masa-masa lain. Kami membeli gelas berwarna dan dengan gambar yang bagus. Kali pertama kita menggunakan mereka dengan spout. Ia boleh menjadi tegar atau lembut. Kami lebih suka mereka yang ergonomik dan mudah dimanipulasi. Yang penting adalah mengamalkan mereka hanya pada mulanya. Ramai daripada kita terus meminum anak-anak lelaki di dalam bekas ini, walaupun mereka berumur empat tahun. Ia adalah kelakuan yang salah. Setiap fasa pertumbuhan menyumbang kepada pembangunan manusia. Tujuan orang dewasa adalah menghormati keperluan kanak-kanak di bawah umur dan membantu mereka menjadi autonomi. Oleh itu, apabila tiba masanya, kami mengambil gelas ini dan meminumnya dalam bekas biasa.
Pada akhirnya, saya sangat mengesyorkan membaca panduan lanjut mengenai subjek ini. Di sini anda, pautan mendalam: //ww1.blogsot.com/

Tonton video itu

Penggunaan kaca: bagaimana untuk membiasakan kanak-kanak itu: kaca

Tips

Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:

  • Dada mempunyai perut juga...
  • Cantik ibu.

Video: 1000+ Common Russian Words with Pronunciation