Valentino Rossi menjangka anak lelaki dari teman wanitanya Marwa


Pacar juara motosikal Valentino Rossi berada di bulan keempat kehamilan. Pasangan itu sedang menunggu seorang anak untuk Krismas

Dalam Artikel Ini:

Menurut portal vitadolce.it sahabatnya Valentino Rossi, doktor gigi Tunisian berusia 26 tahun Marwa Klebi, dia akan hamil.
Valentino Rossi memulakan cerita dengan pasangannya kira-kira tiga tahun yang lalu, ketika kedua-dua mereka difoto buat kali pertama bersama-sama dengan Canaries. Hubungannya terus lancar dan Marwa baru-baru ini menamatkan pengajian pergigian dan kini kelihatan tidak sabar untuk memulakan keluarga dengan juara GP.
Marwa dan Valentino bertemu di sebuah bar / restoran di dekat pelabuhan Pesaro (bandar juara) di mana dia bekerja untuk membayar pengajian di universiti, seorang gadis sabun dan air yang berjaya membuat juruterbang bertanduk antara bir dan kopi.
Marwa Klebi hamil selama empat bulan, tetapi seks bayi atau anak masih belum diketahui. Tunisian yang indah juga hadir di Mugello tetapi seperti biasa selalu tersembunyi di belakang tabir.
«Tiga tahun sejarah bersama: ulang tahun yang bahagia untuk merancang" matlamat "penting yang lain untuk pasangan»Valentino berkata kepada Top beberapa hari yang lalu.
Perkataan yang hari ini mengambil makna yang berbeza...

Video: