Kami hamil! Kehamilan secara langsung dalam dua


Sudah pasti wanita itu menjadi protagonis hebat kehamilan, tapi pada dasarnya ada dua daripada kita menunggu bayi. Berikut adalah cara hidup kehamilan sebagai pasangan

Dalam Artikel Ini:

Cara hidup mengandung berpasangan

Semasa kehamilan semua perhatian tertumpu pada wanita. Dia adalah seorang yang menjalani pengalaman luar biasa ini, tetapi ayahnya juga berasa emosi yang sangat istimewa, sering bercanggah dan dia juga mempunyai ketakutan dan perasaan yang tidak boleh dipandang remeh. Cara hidup mengandung berpasangan?

Nasihat semasa kehamilan

Pertama sekali, untuk hidup lebih baik pada saat ini adalah baik untuk mula berfikir tentang ayah sebagai protagonis kehamilan. Berkongsi dengannya jalan dalam setiap fasa, akan menjadikan pengalaman itu lebih unik dan tidak dapat dilupakan.

Kehadiran ayah tidak boleh dibatasi oleh kunjungan dan pemeriksaan rutin tetapi ia bermaksud bertukar emosi dan pemikiran. Menghadapi penantian dengan kesatuan kereta api pasangan itu untuk berkongsi kegembiraan dan kecemasan yang membimbangkan anak, tabiat yang tidak dapat dilepaskan untuk menjamin keseimbangan dan ketenangan.

Secara umum, Kami cenderung untuk memihak kepada rakan dan nenek dalam pilihan badan, kaus kaki dan pakaian yang umumnya dimaksudkan, kerana wanita seperti kami, untuk jangka waktu yang tersedia. Sebaliknya, untuk memastikan bahawa bapa mula merasa seperti ibu bapa kerana anda sudah mula bulan pertama, perlu bersama-sama memilih pilihan pakaian dan sebagainya.

Sekiranya anda membuktikan bahawa anda benar-benar tidak suka berbelanja, mungkin anda akan mendapati lebih menarik untuk menumpukan kepada perabot untuk bilik tidur.

Mengubah meja, buaian dan laci boleh menjadi hubungannya dengan kanak-kanak itu, bersama-sama dengan emosi yang anda akan bersedia untuk berkomunikasi.

Harus dikatakan bahawa tidak ada penyelesaian yang sah secara universal untuk membiarkan lelaki memasuki dunia menunggu yang hebat.

Banyak bergantung kepada watak daripada ayah masa depan. Sesetengah akan menunjukkan lebih banyak penglibatan mereka, ada yang akan kelihatan aneh atau tidak, yang lain akan lulus dalam dua fasa. Pengurusan pasangan semasa kehamilan ia boleh digabungkan dengan gim untuk apa yang akan anda hadapi kemudian.

Hubungan lelaki-lelaki selama sembilan bulan

Sudah selama sembilan bulan menunggu, hubungan antara lelaki dan wanita berubah. Apa yang berlaku di dalam kita mengubah emosi dan badan kita. Hormon sering bertanggungjawab terhadap tingkah laku yang mampu menguji walaupun pesakit yang paling pesat dan kesukaran untuk mengenali diri kita dengan begitu berbeza meletakkan kehidupan intim kita dalam krisis. Seperti semua situasi yang berkaitan dengan sudut peribadi dan subjektif seperti keintiman dan penerimaan diri, tindak balas adalah berubah-ubah.

Ketenangan dan ketenangan adalah peredam yang sangat diperlukan, jika kita dapat menjalani pengalaman ini dalam dimensi positif, tidak akan ada halangan yang tidak dapat diatasi.

Peranan rakan kongsi semasa bersalin

Pada masa penghantaran, kami sudah pun bersetuju jika ayah masa depan akan menghadiri kelahiran atau tidak. yang pilihan bergantung kepada banyak faktor, ada lelaki yang sudah pingsan semasa buruh, yang lain yang memotong kord Pusat.

Kencangkan tangan pasangan pada setiap kontraksi, ikuti iramanya untuk bernafas dan dengarkan dengan dia mengerang anak pertama, itu adalah satu pengalaman yang unik.

Sesetengah wanita, bagaimanapun, tidak suka berkongsi kesakitan mereka, itu adalah keputusan yang mesti diambil dalam pasangan itu dengan ketenangan dan tanpa tekanan.

Bagaimana untuk bertindak balas terhadap keengganan rakan kongsi kami menghadiri bersalin?

Ia tidak sepatutnya ditafsirkan sebagai kekurangan penyertaan, di bahagian bawah bilik penghantaran masih persekitaran di mana anda melihat instrumen perubatan, darah, bukan persekitaran untuk semua perut sebenarnya! Sebagai tambahan kepada konteksnya, sesetengah lelaki mungkin tidak memilih visi rakan kongsi mereka dalam situasi yang mencabar itu.

Sebaliknya, bagaimanakah dia akan bertindak balas terhadap jemputan akhirnya untuk menunggu di luar?

Ia perlu untuk menjelaskan sebabnya, tanpa takut bahawa ia tidak faham. Melahirkan adalah pengalaman yang kuat terhadap impak, di mana keadaannya sudah sangat tersendiri, tidak ada seorang pun yang wajib hadir atau dibantu.

Apa pun pilihan yang anda buat untuk kelahiran anak anda, jangan bimbang, dia tidak akan ingat siapa yang berada di sana !!!

Video: Test Pack Negatif Tetapi Hamil??????