Apa yang diharapkan daripada anak lelaki


Kami yakin bahawa anak kami akan sentiasa menjadi lelaki kecil yang tidak boleh melakukannya tanpa kami? Alas tidak... Inilah yang diharapkan daripada kanak-kanak yang menjadi budak lelaki dan kemudian lelaki

Dalam Artikel Ini:

Apa yang diharapkan dari anak lelaki

Tidak semua gadis sangat suka cinta dengan puteri Disney dan bukan semua lelaki adalah mainan kekasih: setiap kanak-kanak adalah unik dan, sekurang-kurangnya selagi mereka kecil, spontanitas menang atas segala-galanya. Walau bagaimanapun, selama bertahun-tahun, di sini apa yang perlu dijangkakan daripada kanak-kanak yang menjadi budak lelaki dan kemudian lelaki.

  • Akil baligh ditakuti...

yang, sayangnya atau untungnya, tidak mengubah seorang lelaki menjadi seorang lelaki dari siang hingga malam, sebaliknya, ia adalah proses yang panjang dan melelahkan untuk seluruh keluarga. Pertumbuhan rambut dan mutasi mengejutkan suara jangan memberi jaminan bahawa anak itu telah berkembang: satu malam akan memukau setiap orang membuang sampah tanpa perlu diancam, pagi selepas kami mengejutkannya untuk mengembara pasar raya, sekolah berarak.

Zakar adalah sesuatu yang anda sendiri

16 perkara untuk mengajar anak lelaki (16 gambar) Berikut adalah beberapa mutiara kebijaksanaan untuk ibu-ibu lelaki

  • Pantri memerlukan bilik tambahan

Remaja adalah seperti serigala lapar: dan jika sudah ketika kami kecil, kami mengadu bahawa kami harus selalu membawa makanan dengan kami seolah-olah tidak ada esok, sekarang kami akan dapati bahawa dua hidangan amatriciana untuk sarapan cukup untuk menjangkau selang waktu. Ia pertumbuhan, kata mereka.

  • Akan dapat tidur sepanjang hari

Pada pagi Ahad atau semasa hari cuti, tidak akan ada berita mengenainya sehingga sekurang-kurangnya tengah hari, kecuali untuk pertarungan sembunyi di biliknya untuk mengesahkan bahawa dia masih bernafas.

  • Ibu yang terbaik adalah hadiah yang tidak dapat dilihat

Ibu, walaupun yang paling penyayang, moden dan berbakat dengan humor, tetap merupakan sumber malu untuk remaja lelaki biasa. Secara peribadi tidak ada masalah, tetapi di pusat, atau hypermarket, atau di mana-mana terdapat risiko bahkan sangat jauh untuk bertemu dengan rakan-rakan sebaya, lebih baik untuk menjaga jarak yang aman dan berpura-pura dengan terang-terangan tidak tahu bahawa malvestite tua secara berterusan.

Ajaran yang harus diberikan oleh seorang bapa kepada anak lelaki
  • berbau busuk

Bersama-sama dengan rambut akan datang bau yang tajam dan tajam khas remaja, dan negara-negara berbahasa Inggeris telah membaptis "Sweatmones". Kabar baiknya adalah bahawa aroma yang tidak menyenangkan akan sering dibasmi oleh hujan yang rata-rata 40 minit dan ditutup dengan demijohns yang lebih banyak meninju deodoran.

  • Ia akan menyentuh

Dan ia akan melakukannya sepanjang masa. Sebagai ibu, kita berhak sepenuhnya untuk berpura-pura tidak tahu, tidak mengesyaki jauh dari apa yang sedang dilakukan tertutup di bilik mandi selama setengah jam - mandi lain?

  • Era monosyllable akan bermula

Apabila dia berumur tiga tahun, dia bercakap dengan tidak henti-henti, menargetkan soalan-soalan yang biasanya bermula dengan "kenapa" dan membuat kita lama untuk butang suis yang terkenal yang semua kanak-kanak harus mempunyai dalam dunia yang lebih baik. Kemudian, tiba-tiba, dia berhenti, dan hari ini perbendaharaan katanya terdiri daripada empat perkataan: ya, tidak, baik, buruk (kecuali jika subjek adalah sukan).

  • Ia masih akan baik, tetapi...

Dengan cara yang sama sekali berbeza: memahami keperluan baru anda dan bertindak dengan sewajarnya akan menjadi satu cabaran yang hebat!

Video: Seperti apa pria sejati ?