Zecchino D'oro 2019: lagu-lagu yang paling indah


"Pandangan yang pelik" adalah tajuk lagu pemenang edisi 2019 Zecchino D'Oro

Dalam Artikel Ini:

Sepasang anak memenangi edisi ke-54 Zecchino d'Oro dengan lagu itu Pandangan yang pelik. Michela Maria Perri, 8 tahun, dari Montalto Uffugo (Cosenza), ed Enrico Turetto, 10 tahun, dari Mestrino (Padova), mereka mengalahkan satu mata di depan tempat kedua Rap lada cabai dan yang diklasifikasikan ketiga Kucing bertopeng.
WATCH THE VIDEO: kura-kura Bruno Lauzi
Pertandingan pertandingan muzik Itali yang paling tradisional disiarkan di Raiuno secara langsung dari Antoniano di Bologna.
Veronica Maya dan Pino Insegno menjalankan edisi ini.
Pada akhirnya mereka menghadiri, sebagai tetamu kehormatan, Vincenzo Spadafora, presiden Unicef, e Irene Grandi, testimoni untuk Greenpeace, yang telah bermain dengan Piccolo Coro yang diarahkan oleh Sabrina Simoni Hi hutan, satu petikan yang ditulis oleh anak-anak yang telah menyertai projek yang dibawa ke sekolah pada kesempatan Tahun Hutan Antarabangsa.
12 lagu dalam perlumbaan (pada awalnya lebih daripada lima ribu kanak-kanak dipilih di seluruh Itali), 4 dari negara asing - India, Madagascar, Sepanyol dan Amerika Syarikat - dan juri dua puluh anak di antara usia 8 dan 12 yang mengundi mereka lagu kegemaran.
BACA JUGA: TETAPI BAHAWA MENJAGA DENGAN IBU DAN BAM
Pada kesempatan akhir Zecchino D'Oro projek "Bunga Perpaduan"yang melancarkan kemiskinan di Itali, dengan menderma dua euro dengan mesej teks ke nombor 45505, adalah mungkin untuk membiayai pembinaan pusat penerimaan tetamu bagi golongan miskin di Bologna.
Berikut adalah video lagu yang menang
Kami juga mengesyorkan lagu-lagu lain edisi ini iaitu Zecchino D'Oro.
Berikut adalah "Il rap del peperoncino" dinyanyikan oleh Giuseppe Mallo yang sangat bagus, pemenang Zecchino Blu.
Dan yang diklasifikasikan ketiga, Filippo Zilio, dengan "Kucing bertopeng"

Video: